Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 71

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   6.12.24 17:08:09

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9867692&t=9867692

T: kyllä se hieman näyttäisi auttavan asiassa. Vähän kerrassaan ajattelutavan muutosta kaveri kaipaa. Jokin sentyylinen "en oo riittävän hyvä sulle" tähän nousee.

Re: Tarot 71

Lähettäjä: Sini 
Päivämäärä:   6.12.24 17:11:50

Mua vaivaa unelma yrittäjyydestä, mutta "sitä oikeaa" ideaa ei ole tullut vielä vastaan. Mitä mahdat nähdä tähän aiheeseen liittyen?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   6.12.24 17:12:24

Pistee: siinä ekassa tulkinnassa näkyi se, että olet itse onnesi edessä. Kun ne kriteerisi estää sua saamasta onnellisuutta tällä hetkellä.
Mutta se tulkinta oli tähän hetkeen ja en voi sanoa etteikö joskus viiden vuoden päästä kriteerisi täyttävä kaveri ilmesty elämääsi tai vaikka jo aikaisemminkin. Jos sun pitää saada joku rakkaus just nyt, niin sitten on tehtävä valinta.

Lähettäjä: Sirpa 
Päivämäärä:   6.12.24 17:17:26

Minua kiehtoo tämä Tarot -aiheinen keskustelu ja olen pitkään seurannut vierestä, mutta en ole uskaltautunut osallistua. Elämäni yleisesti ottaen on hieman hakoteillä. Opiskelen tällä hetkellä, mutta opinnot eivät ole edenneet tahtomallani tavalla useasta eri syystä. Mitä mahtaa näkyä koskien tämänhetkistä elämäntilannettani?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   6.12.24 17:26:36

nipsu: jos ajatellaan jotain asiaa lukuina 1-10, niin oot nyt menossa luvussa 6 eli matkaa olis vielä 4 pykälää ennenkuin olet ns maalissa. Eli hiukan vielä kestää ennenkuin kääntyy uusia suuntia elämääsi. Asiat etenee kyllä vaikka aina ei sille tunnu.
Negatiivisia ihmisiä kohdatessasi voit tehdä energiasuojauksen - ajattele ympärillesi violetti kupla ja siihen sitten vaaleanpunaiset kohdat mistä ikäänkuin laitat kädet ulos jos tarvitsee ja samoin puhetta varten. Tän suojauksen voit tehdä niin usein kun tunnet tarvetta. Musta turmaliini on kivistä sellainen mikä myös suojaa ja maadottaa, et sellaisen hankkiminen voisi toimia myös jos sitä kuljettaisi mukanaan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   6.12.24 17:35:37

Sini: tähän nousee esiin luonto ja villieläimet - joku eräopas tms. Jotain ilmeisesti taloudellista estettä tähän yrittämiseen on vielä, mutta kunhan keksit sen idean, niin sitten osaat ratkaista myös ne taloudelliset ongelmat.

Lähettäjä: Pistee 
Päivämäärä:   6.12.24 17:39:06

Ei tarvitse vastata enää, mutta olet väärässä. Ne kriteerit on se joka onnellisuuden mulle tekis, enkä niitä siis saa. Ei kukaan meistä oo täällä niin valaistuneita että ympäristö ei vaikuta onneen, et sinäkään.

Lähettäjä: Sini 
Päivämäärä:   6.12.24 17:44:36

Kiitos, eli siis ei ainakaan vielä kannata luovuttaa!

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   6.12.24 17:46:36

Sirpa: onko opiskelemasi ala sellainen mikä oikeasti sua kiinnostaa? Nyt vähän näyttäisi että se on isoin syy siihen miksi ne ei ole edenneet. Olisiko mahdollista tavata kavereita ja ottaa pieni irtiotto elämästä - illanistujaiset tms. Koska nyt näyttäisi et oot vähän ehkä yksinäinenkin ja iloa ei oikein elämässä näy, vaikka moni asia on kuitenkin ihan ok.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   6.12.24 18:33:24

Kiitos Aurora!
En aio luovuttaa hänen suhteensa.

Lähettäjä: Auroran fani 
Päivämäärä:   6.12.24 18:52:14

https://tarotpuoti.fi/products/crow-tarot

Onko Autora sulla tää pakka käytössä? Muistelisin että kerroit käyttäväsi jotain korppiteemaista pakkaa ja tuollainen tuli nyt vastaan.

Lähettäjä: nipsu 
Päivämäärä:   6.12.24 19:10:50

Äh, eli kauan vielä.
Hassua että otit kivet esiin, turmaliinia ei löydy mutta obsidian korun olen ostanut, juuri mustan.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   6.12.24 19:22:36

Auroran fani: tuo oli alussa käytössä, mut nyt oon jo pidemmän aikaa käyttänyt Light Seers pakkaa.
On pari muutakin pakkaa, mutta ei aktiivisessa käytössä. Välillä fiiliksen mukaan vaihdan pakan jos tuntuu että noilla light seers korteilla ei oikein vastausta tule.
Yksi korttipakka on sellainen mitä en ole kertaakaan käyttänyt - ehkä pitäisi kokeilla mitä se sanoo, mutta se on hyvin erikoinen kun kortit on läpinäkyvää muovia.

Emily Carding Transparent tarot nimellä löytyy jotain kuvia noista läpinäkyvistä korteista.

Lähettäjä: Yksinäinen 
Päivämäärä:   6.12.24 20:16:37

Aikooko mun unelmamies ottaa yhteyttä?

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   6.12.24 21:51:26

Eräs henkilö on syksyn aikana ottanut tehtäväkseen tehdä elämästäni mahdollisimman hankalan. Joko olen päässyt hänestä eroon vai onko ikävyyksiä tulossa lisää? Jonkinlainen tapaaminen on tulossa enkä nyt tiedä onko se tämän henkilön aikaansaannosta ja miten selviän siitä niin että lopputulos on hyvä.

Lähettäjä: Kpm 
Päivämäärä:   6.12.24 22:16:52

Jos korteilta kysyy just nyt niin olenko tämän miehen kanssa loppuun asti?

Lähettäjä: MiijaPirija 
Päivämäärä:   7.12.24 11:39:37

Aikamoinen vuosi- pari takana.
- Parisuhteessa näyttää NYT siltä, että tasapaino olisi löytynyt.
- Raha-asiat on tosi huonosti. Hain talossa sisäisesti parempi palkkaista hommaa mutta siirtyminen ei ole vielä edistynyt. Hain toisen lsätyön lisäksi toisen lisätyön, mutta on kyllä liian rankkaa.
- asunto on myynnissä muttei ole edistynyt, välittäjänkin jouduin irtisanomaan.

Mitä kortit näyttävät tähän kaikkeen? Onko tämä vielä kauheeta rämpimistä ja selviytymistä päivästä toiseen vai näkyykö jo valoakin?

Lähettäjä: Ola 
Päivämäärä:   7.12.24 12:24:21

Tässä kun mietin mitä elämälläni tekisin, niin yritän samalla kartoittaa omia vahvuuksiani. Jonkinlainen käsitys tietenkin itsellänikin on tästä asiasta, mutta kiinnostaisi tietää, että nouseeko minulle korteista jotain vahvuuksia esiin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.12.24 15:49:59

Onko minulle viestiä henkioppailta?

Lähettäjä: R.P 
Päivämäärä:   7.12.24 17:53:12

Sisareni (ja eräs vanha ystävä) on hankaloittanut elämääni mustamaalaamalla mua paljon, loppuuko se ja saako "takaisin" tekemänsä asiat? Välillä asia on ok ja ehkä saatan ymmärtää miksi hän noin tekee mutta nyt taas suututtaa todella. Joulun aika tuo mieleen pahimmat muistot esiin.
Onko työhön tai ihmissuhteisiin tulossa muutosta?

Lähettäjä: Auroran fani 
Päivämäärä:   7.12.24 18:31:26

Kiitos vastauksesta <3 Nättejä pakkoja kumpikin ja noi läpinäkyvät kortit onkin jännät. Tuli mieleen että noitahan tekis itsekin mieli kokeilla muiden korttien kanssa niin että päällä on läpinäkyvä kortti ja alla tavallinen kortti, vois tulla aika mielenkiintoisia yhdistelmiä...

Lähettäjä: "" 
Päivämäärä:   7.12.24 18:41:03

Tiedän mitä pitäisi tehdä, en vain kykene. Ahdistus ja itsesyytökset itkuineen jokapäiväistä jo vuosien ajan. Itse kuoppani kaivoin ja tajusin sen vasta liian myöhään. Ajatukset ei anna rauhaa. Liikaa on menetetty, anteeksi en anna itselleni. Onko koko loppuelämä tätä, vai tuleeko se tilaisuus, että voin korjata virheeni ja elää, sen sijaan että teen hidasta sisäistä kuolemaa.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   8.12.24 10:59:17

Viekö nämä tulkinnat tulkitsijalta voimia/ energiaa?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.12.24 14:09:09

Yksinäinen: ei ainakaan juuri nyt näyttäisi ottavan yhteyttä. Kehoitetaan että katselet muitakin vaihtoehtoja, koska niitä sulle sopivia ja ehkä jopa sopivampiakin on olemassa kuin tämä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.12.24 14:19:35

F: tapaaminen näyttäisi jonkin kolmannen osapuolen keksimältä. Ei ihan vielä näytä että pääsisit tästä tyypistä eroon ja voi olla että ne hankaluudet jatkuvat. Selviät kyllä tapaamisesta kun vaan et lähde siihen mahdolliseen sanalliseen juttuun mukaan - olet asiallinen ja vastaat mitä tarpeen on. Ole viileä, hilltty ja hallittu, niin tyypillä ei ole aseita sua vastaan. Pidä omat tunteesi piilossa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.12.24 14:25:00

Kpm: ei tällä hetkellä näytä että olisitte eroamassa, mutta loppuelämä on aika pitkä ajanjakso, niin varmaksihan tätä ei voi sanoa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.12.24 14:33:28

MiijaPirija: tämä on sulle sellainen henkisen kasvun aika. Se koettelee ja sitten kun siitä selviät, niin olet vahvempi ja valmis vastaanottamaan lisää haasteita (niin kauan kuin sun on tarpeen maailmankaikkeuden mielestä jotain oppia).
Parisuhde näyttäisi tosiaankin olevan tasapainossa tällä hetkellä ja taloudelliseen puoleen tulee ekana jotain muutosta, mutta jokunen viikko/kuukausi tässä vielä menee ennenkuin valoa oikeasti alkaa näkymään.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.12.24 14:38:37

Ola: joustava, idearikas, nopea liikkeissäsi (= sit kun tehdään, niin tehdään kans eikä vaan suunnitella), ehkä lievää yliajattelua ja oman tiesi kulkija. Onko nää kaikki vahvuuksia onkin sit eri asia, mutta näin sua kuvataan mulle :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.12.24 14:44:23

.: näyttäisi et on ollut jonkun ihmisen kanssa (vaikuttaa sukulaiselta) jotain riidantapaista ja kehoitetaan tekemään sopu. Asia ei ollut niin iso että siitä kannattaisi tapella pitkään.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.12.24 14:53:33

R.P: kaikki mitä me lähetetään maailmaan palaa meille - jos siis lähetät negatiivisia asioita (kiusantekoa toiselle tms) niin se palaa takaisin. Karma siis hoitaa sisaresi ja ystäväsi aikanaan. Jonkinlaisesta kateudesta tässä näyttäisi olevan kyse.
Työrintamalle voisi olla tulossa jotain muutosta - ainakin näyttäisi et tulotaso voisi parantua ja ikäänkuin vastuuta tulisi lisää. Ihmissuhteissa ei kovin isoja muutoksia juuri nyt näytetä.

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   8.12.24 15:00:29

Hakeutuisinko opiskelemaan markkinointia vai juridiikkaa? Ensimmäinen kiinnostaa enemmän, mutta työllistyminen mietityttää.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.12.24 15:08:48

"": aina on uusi mahdollisuus tehdä asioita toisin. Niin kauan kuin et anna itsellesi anteeksi elämäsi ei muutu - jokainen tekee virheitä ja jos haluat korjata ne, niin aloita itsestäsi - vasta sitten voit korjata muita kohtaan tekemiäsi virheitä.
Mielenrauha sulle tulee vain anteeksiannon kautta. Tähän kohtaan sanonta "on myöhäistä rypistää kun on jo housuissa" sopii oikein hyvin. Ei kannata ruoskia itseään asioilla jotka on menneisyyttä - se on tapahtunut ja nyt pitäisi kääntää katse tulevaisuuteen ja siihen miten ja mitä voit korjata. Ennenkaikkea myös se, mitä olet tästä oppinut olisi tärkeää huomata.
Tsemppiä :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.12.24 15:10:28

M: kyllä ne jonkin verran vaikuttaa energiatasoihin. Väsyneenä ja alkoholin kanssa ei kannata tulkintoja edes yrittää tehdä. Oma sisäinen tasapaino pitää olla kunnossa - ei tätä muuten jaksa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.12.24 15:18:01

Hep: sulle tuo juridiikka olisi kyllä paremman näköinen vaihtoehto kuitenkin, mutta itse valintasi teet tässä asiassa.

Päivämäärä:   8.12.24 15:41:03

Kiitos Aurora! Jännä että mainitsit kolmannen henkilön vaikka en itse hänestä maininnut mitään. Hänen ei asemansa perusteella kuuluisi aiheuttaa ainakaan vaikeuksia, vaan auttaa. Mutta intuitioni onkin jo varoittanut hänestä. Nyt olen valmiimpi ja varovaisempi.

Lähettäjä: MiijaPirija 
Päivämäärä:   8.12.24 16:35:47

Kiitos ihana Aurora <3

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   8.12.24 16:46:44

F: ei hän näyttänyt olevan kummankaan puolella sen paremmin. Hoitaa asiaa koska jonkun se pitää hoitaa.

Päivämäärä:   8.12.24 16:53:33

Kiitos, tuo oli hyvä kuulla.

Lähettäjä: "" 
Päivämäärä:   8.12.24 19:19:22

Kiitos kun vastasit

Päivämäärä:   8.12.24 19:29:43

Kiitos, mutta merkitys jäi kyllä vähän mysteeriksi? En ole nimittäin riidellyt kenenkään kanssa pariin vuoteen ja viimeksi kun riitelin niin kyseessä oli todellakin niin iso asia että vaikuttaa loppuelämän väleihin.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   8.12.24 19:54:49

Olisi yksi neitsyt horoskooppinen R-niminen mies kiikarissa. Antoi vähän ristiriitaisia vaikutelmia mitä haluaa minusta, kertooko kortit tätä. Itse en mitään säätämistä ja yhdenyön juttuja jaksa. Kertooko kortit muuta elämästäni tai tästä miehestä? :)

Lähettäjä: villiruusu 
Päivämäärä:   8.12.24 20:23:15

Näin yhden exäni telkkarista linnan juhlissa pe-iltana, ja tuli niin kova ikävä, että olen nukkunut huonosti. Kaipaanko oikeasti tätä exää (oli yksi parhaista, en ymmärtänyt arvoaan, kun olimme yhdessä, petinkin useaan kertaan) vai mistä tällainen tunnevyöry?

Lupasit yhden exän palaavaksi talven aikana. Tuskin se tämä on, on pitkässä tasaisessa parisuhteessa, ja nykyinen vaimo sopii tälle varmasti paremmin kuin minä. Tunteitani en ymmärrä.

Lähettäjä: JV 
Päivämäärä:   8.12.24 21:38:56

Elämä meni sekaisin, näetkö että asiat saadaan selvitettyä vai onko muutos edessä ?

Lähettäjä: Ola 
Päivämäärä:   9.12.24 14:32:46

Hei kiitos, tämä olikin hauska, kyllä tuosta itsensä tunnisti! :)

Lähettäjä: Kpm 
Päivämäärä:   9.12.24 15:24:21

Kiiitos! :)

Lähettäjä: Onko toivoa 
Päivämäärä:   9.12.24 15:54:54

Päätin parin vuoden väljähtyneen seurustelusuhteen viikonloppuna. Miltä tulevaisuus nyt näyttää? Löytyykö jostain miestä jonka kanssa haluan oikeasti olla ja joka haluaa samaa minun kanssa?

Lähettäjä: Tähti 
Päivämäärä:   9.12.24 17:02:08

Miten minulle käy, näkyisikö mitään?
Elämä heitti kapuloita rattaisiin, epävarmoin miettein eteenpäin.
Jatkuuko työt? Selviänkö tästä niin sanotusti kuivin jaloin vai meneekö asiat enemmän solmuun?

Lähettäjä: fakedifak 
Päivämäärä:   10.12.24 14:43:27

Tuntuu että luhistun stressiin ja aivot tilttaa vaikka juuri nyt olisi aika tehdä tärkeitä päätöksiä. Osaatko neuvoa mitenkään?

Lähettäjä: Emmi 
Päivämäärä:   10.12.24 21:49:03

Miten mun hevoskauppojen käy, hankalalta vaikuttaa tällä hetkellä :(

Päivämäärä:   10.12.24 21:59:47

Opinkohan koskaan tulemaan toimeen ihmisten kanssa?

Lähettäjä: Kä 
Päivämäärä:   10.12.24 22:13:03

Miksi esimiehenä heittää kapuloita rattaisiin?

Lähettäjä: Aurora-tarot 
Päivämäärä:   11.12.24 13:58:51

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 8.12.24 19:29:43

Kiitos, mutta merkitys jäi kyllä vähän mysteeriksi? En ole nimittäin riidellyt kenenkään kanssa pariin vuoteen ja viimeksi kun riitelin niin kyseessä oli todellakin niin iso asia että vaikuttaa loppuelämän väleihin.

Siihen menneisyyden riitaan tässä viitattiin. Maailmankaikkeuden mielestä olisi aika laittaa asiat välillänne kuntoon, mutta jos koet että et siihen pysty tai et halua sopua aikaan, niin sille ei sitten mitään voi. Jokin syy siihen kuitenkin on että tämä riita sulle haluttiin esille tuoda.

Päivämäärä:   11.12.24 14:08:44

K: ei hän nyt ihan pelkästään yhden yön juttua ajattele, mutta ei oikein tiedä itsekään mitä haluaa ja aika hitaasti etenee. Osittain sinä itse annat hänelle ristiriitaista infoa koska hän käyttäytyy ristiriitaisesti ja se taas saa hänet sitten miettimään et miten pitäisi toimia/edetä. Muuten näyttäisi et työ/opiskelurintamalla voisi olla jotain muutoksia tulossa jossain kohtaa.

Päivämäärä:   11.12.24 14:19:54

villiruusu: en voi varmaksi luvata mitään toisen ihmisen puolesta - jos olen jotain sanonut että mahdollisesti voisi palata on ihan eri asia kuin joku palaa varmasti takaisin.
Mutta joo - joku menneisyyden ikävä sulle on tullut kun olet tämän ex:n nähnyt ja sellaisia kaihon hetkiä nyt vaan aina välillä tulee kun muistelee menneitä.
Joku mies tässä on tulossa kyllä sun elämääsi, että en tiedä onko se sitten tämä ex vai joku muu.

Päivämäärä:   11.12.24 14:35:49

JV: ei tämä ihan mahdottomalta näytä. Kysymys kuuluu että haluatteko oikeasti selvittää asian, vai ette. Jokin asia on tullut esiin ja nyt se pitää sitten käsitellä - mitään päätöksiä tässä ei vielä näytetä joten on mahdollista saada asia kuntoon tai sitten ei.

Päivämäärä:   11.12.24 14:42:36

Onko toivoa: juuri nyt sua kehoitetaan ottamaan aikaa itsellesi ja nauttimaan hetki elämästäsi ilman että ajattelet kumppania. Sit kun kevätaurinko alkaa paistamaan voisi olla sopiva aika alkaa katselemaan uutta seuraa.

Päivämäärä:   11.12.24 14:51:31

Tähti: työt näyttäisi jatkuvan - ainakin rahan tulo näkyy sellaisena tasaisena. Onko ne muut ongelmat oikeasti niin isoja kuin ajattelet, vai auttaisiko jos miettisit niitä eri näkökulmasta. Ne muut ongelmat kun eivät näyttäydy niin mahdottoman isoina kuin mitä ajattelet - pienin askelin eteenpäin, niin ne selviävät kyllä.

Päivämäärä:   11.12.24 15:00:29

fakedifak: onko sulla mitään paikkaa minne mennä rauhoittamaan itseäsi - luonto olis ehkä paras paikka. Istua hetki jossain veden äärellä/ nuotiolla tai muuten vaan kävellä metsässä ja sitten kun mieli olisi rauhoittunut, niin alkaa tekemään niitä päätöksiä.
Usein elämä antaa meille uusia mahdollisuuksia jos kuljemme "väärään" suuntaan - että älä pelkää tehdä niitä ratkaisujasi vaan luota siihen että voit korjata asiat jos nyt valitsemasi jutut ei toimi.

Päivämäärä:   11.12.24 15:07:16

Emmi: ei ehkä ihan tälle vuodelle onnistu vielä tuo kaupanteko, mutta ehkä alkuvuoteen. 6 viikkoa voisi olla sellainen noin suunnilleen aika - toki kaikkia mahdollisia muuttuvia tekijöitä on olemassa, mutta tällä hetkellä se näyttäisi tuolta.

Päivämäärä:   11.12.24 15:19:06

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 10.12.24 21:59:47

Opinkohan koskaan tulemaan toimeen ihmisten kanssa?

Älä luovu toivosta. Meitä ihmisiä on niin monenlaisia, että niitä sellaisia jotka sut hyväksyy omana itsenäsi löytyy kyllä. Meillä kaikilla on omia haasteitamme toisia ihmisiä kohdatessa ja toki jos tiedät mitkä on sun ongelmakohtia, niin niitä voi koittaa kehittää. Tärkeintä on olla sinut oman itsesi kanssa ja sitten vasta pääset kohtaamaan muut ihmiset "oikeassa energiassa" (joskus nää viestit on hankalia ilmaista selkeäsi, mutta jos et ole tasapainossa itsesi kanssa, niin silloin sun energiat on sekaisin ja se vaikuttaa muiden kanssa tapahtuvaan kanssakäymiseen).

Päivämäärä:   11.12.24 15:25:18

Kä: näyttäisi että hän ei ole ehkä ihan kärryillä hommissaan. Liikaa liikkuvia osia ja ei käsitä kuinka ne saisi paikoilleen ja se saa sitten toimimaan niin että ne kapulat lentelee sinne vääriin paikkoihin. Näyttäisi et on pari ihmistä lähdössä pois töistä - ehkä jopa tän esimiehen takia.

Päivämäärä:   11.12.24 18:48:12

Kiitos Aurora, lohdutti.
Sairastuin äkillisesti ja kaikki meni yllättäen uusiksi, eihän näihin voi varautua. Tuntuu tällä hetkellä pahalta vaikka todennäköisesti toivunkin, työtkin katkolla sekä muutakin harmia just nyt.

Lähettäjä: Meila 
Päivämäärä:   11.12.24 18:53:39

Pohdin välillä onko nykyinen puolisoni oikeasti elämäni rakkaus vai onko se lähes 20 v sitten minun jättämä eksä sittenkin the one. Vai joku muu.

Lähettäjä: Kä 
Päivämäärä:   11.12.24 20:33:00

Ohhoh,kiitos tulkinnasta. Pelottavan oikeaan taitaa osua :)

Lähettäjä: Ida 
Päivämäärä:   11.12.24 21:59:34

Mitä kortit kertovat minulle? Alkaa epätoivo iskemään.

Lähettäjä: En muista 
Päivämäärä:   12.12.24 15:28:23

Oman jutun löytymistä ovat kortit aiemmin povanneet. Olisinko nyt vihdoinkin päässyt jäljille ainakin työelämän suhteen? Miltä näyttää tämä riippumaton asiantuntijarooli jota olen nyt päässäni pyöritellyt?

Päivämäärä:   12.12.24 20:53:28

Kiitos tarkasta vastauksesta!

Päivämäärä:   14.12.24 22:41:01

Vastasit aikaisemmin "ei ehkä ihan tälle vuodelle onnistu vielä tuo kaupanteko, mutta ehkä alkuvuoteen. 6 viikkoa voisi olla sellainen noin suunnilleen aika - toki kaikkia mahdollisia muuttuvia tekijöitä on olemassa, mutta tällä hetkellä se näyttäisi tuolta."

Onko myyjällä puhtaat jauhot pussissa, varoisitko?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   15.12.24 09:40:22

Meila: onko sillä oikeastaan väliä - jokainen rakkaustarina on omanlaisensa ja vain sillä on merkitystä että rakastaa juuri sitä henkilöä jonka kanssa on juuri nyt yhdessä.
Tämä nykyinen suhteesi näyttäytyy sellaisena suurena rakkautena, että voit ajatella sen olevan se oikea.

Itse ajattelen että ei ole olemassa vain sitä yhtä ainoaa elämän suurta rakkautta ja siihen kortitkin viittaavat, että on monia erilaisia rakkauksia elämän aikana.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   15.12.24 09:46:55

Ida: loppusuoralla ollaan, että kohta pitäisi alkaa asioihin tulemaan jotain selvyyttä. Noin kuukauden sisällä näyttäisi et alkaisi tapahtumaan jotain.

Lähettäjä: Ida 
Päivämäärä:   15.12.24 09:50:34

Kiitos jälleen Aurora, innolla odotan mitä sieltä mahtaa tulla :)

Lähettäjä: paino 
Päivämäärä:   15.12.24 09:52:48

Saanko painoa tippumaan? Jaksanko priorisoida sitä?

Mitä eksä miettii ja miten saisin avoimet välit häneen? Kannattaako edes? Olis niin kuin minun ainoa ns. ystävä.

Mikä on suurin ongelmani? Tai sen syy?

Kiitos etukäteen.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   15.12.24 09:54:44

En muista: ei se välttämättä huono ole. Kannattaa kokeilla ja jos ei tunnu hyvältä, niin sitten vaan annat sen olla.
Ihan liikaa käytät näiden asioiden pohtimiseen kun sun pitäisi mennä jonnekkin luontoon ja meditoida siellä, niin sit voisi joku idea avautua paremmin. Jotain luovaa puuhaa se voisi olla - käsillätekemistä ennemmin kuin vaikkapa paperihommia.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   15.12.24 09:58:51

Emmi: ei hänestä ainakaan ekalla kysymyskerralla varoitettu eikä noussut mitään sen kaltaista nytkään, että melko rehellisen oloiselta vaikuttaa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   15.12.24 10:16:27

paino: suurin ongelmasi tai sen syy on liika yksinäisyys - lähde ulos harrastamaan uusia asioita ja tapaa sitä kautta uusia ihmisiä. Jos ei nyt ystäviä sitä kautta tulekaan, niin on kuitenkin parempi tehdä jotain muiden ihmisten parissa, kuin viettää aikaa yksin.
Ex taitaa olla jo uuden rakkauden perässä ja ei näytä että haluaisi suhun yhteyttä pitää - jos haluaisi, niin saisitte ne avoimet välit kyllä.
Mieti mikä sua motivoisi siihen painon pudotukseen, niin sitä kautta saat sen homman toimimaan - onko se uudet vaatteet vai parempi ulkonäkö, jaksaminen - mikä on se syy miksi haluat sitä painoa alas ja voit kirjoittaa vaikka päiväkirjaa tms omista fiiliksistäsi. Muista että siinä voi tulla takapakkeja ja se on ihan normaalia ja silloin vaan pitää olla itselleen armollinen - kaikkea ei voi saada kerralla ja on ihan ok että homma etenee hitaasti. Etsi jokin ryhmä/laihdutustuki/vertaistuki - porukalla homma on kivempaa.

Lähettäjä: paino 
Päivämäärä:   15.12.24 11:10:00

<3 hyvää joulunalusaikaa ja kaikkea hyvää. Vinkit hyödyllisiä ja tilanne realistinen, thanks.

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   15.12.24 17:48:10

Pystytkö näkemään mulle että tuunko tekemään missään vaiheessa mitään muuta työtä kun ruokakaupanmyyjän töitä? Olen valmistunut 10 vuotta sitten kirjanpitäjäksi, mutta en saanut valmistuttuani omanalan töitä ja nyt olen jämähtäny myyjän töihin. Kiinnostus olisi edelleen tuonne taloushallinnon töihin, mutta tuntuu ettei mulla ole enään mitään mahdollisuuksia päästä sinne...

Sitten toinen kysymys: nyt mulla on töissä "apuna" kauppiaan poika jolla on tarkkavaisuushäiriö ja hänet on laitettu vaan mun avuksi että hänellä on jotain tekemistä. Ennen poika oli kassalla, mutta hän ei siellä voi enään olla... En tykkää pojasta ja haluaisin tehdä työni itsekseni niinkuin ennenkin. Näetkö onko tämä poika (A) minun "apuna" vielä pitkäänkin vai keksitäänkö hänelle muita hommia?

Päivämäärä:   16.12.24 11:19:27

Avasin itseäni skorpionimiehelle peloistani, ymmärsiköhän. Tai pitää mua itsestään selvyytenä?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   17.12.24 15:50:33

E: lähde tietoisesti tekemään asioita sen eteen että pääsisit niihin hommiin. Onko jokin kurssi mikä voisi olla hyvä lisä osaamisessasi/päivittää muuten hommaa tälle hetkelle ja auttaisi sitä kautta työn saamisessa? Kaikenlaisia verkkokurssejahan nyt on tarjolla onneksi. Ihan heti tämä paikanvaihto ei näyttäydy että tapahtuisi, mutta näkisin että kyllä se jossain kohtaa voisi olla mahdollista - en tosin katso tulevaan että tämä tulkinta olisi kovin pitkälle jaksolle.

Jokin muutos tähän apulaisesi tapaukseen on tulossa, mutta ei sekään ihan heti tapahdu - luku 8 nostetaan esiin, et olisko sitten 8 viikkoa/kuukautta mikä siihen menisi että jotain muuttuisi. Sen tarkemmin ei muutoksen luonteesta sanota.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   17.12.24 15:58:30

T: on viesti mennyt perille ja se on helpottanut hänen omia pelkojaan. Näyttäisi et tämä avautuminen vahvistaa teidän juttuanne. Eikä hän sua pidä itsestäänselvyytenä.

Päivämäärä:   17.12.24 16:24:23

Kiitos Aurora!
On välillä vähän törppö pitämään yhteyttä..niin ajattelen että hän niinku on varma että oon täällä kaikesta huolimatta. Sovituista asioista kuitenkin aina pitää kiinni.

Lähettäjä: Willy 
Päivämäärä:   17.12.24 16:30:35

Hei Aurora, voitko auttaa? Kuka näistä nykyisin elämääni liittyvistä naisista voisi olla se oikea vai onko sellaista olemassakaan

Lähettäjä: Amanda 
Päivämäärä:   17.12.24 16:51:25

Voisitko katsoa minulle. Mies ottaa eron kovin raskaasti, mutta en enää kyennyt jatkamaan. Liian erilaiset olimme, vaikka paljon hyvääkin. Koin lisäksi että miehellä oli muita virityksiä vuosien mittaan jotka hän kiistää. Mitä meille näkyy tulevaisuudessa? Minullakin mieli matalana.

Lähettäjä: Opiskelija 
Päivämäärä:   18.12.24 16:37:44

Kyselin opintovaihtoehdoista V, L ja Y täällä aikaisemmin. No Y tuli nyt "kohtalokseni" vaikka en sitä itse ykkösvaihtoehdoksi laittanutkaan. Olo on välillä ihan tyytyväinen ja välillä pettynyt. Oliko tää nyt sitten kuitenkin mun parhaakseni että meni näin?

Lähettäjä: JV 
Päivämäärä:   19.12.24 14:17:46

Näkyykö minun lähitulevaisuudessa että jään kokonaan nykyiselle asuinpaikalle eläimeni kanssa vai muutanko pois ?

Päivämäärä:   19.12.24 16:25:26

Onko minulle viestiä?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.12.24 17:15:51

Willy: kerro vaikka naisten nimen eka kirjain, niin helpompi katsoa jokaiselle erikseen mitä näytetään. Jos niitä on kovin monta, niin silloin ei ole kovin helppoa erotella heitä tulkinnassa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.12.24 17:27:43

Amanda: kyllä se siitä helpottaa teillä molemmilla aikanaan. Ystävyys näyttäisi jäävän teidän välillenne kuitenkin, niin se auttaa miestäsi tässä prosessissa. Miehesi pitäisi jotenkin päästä tunteidensa kanssa tasapainoon - nyt hän patoaa niitä sisälleen ja se ei ole hyväksi. Jos miehesi pystyy keskustelemaan kanssasi tunteistaan ja ajatuksistaan avoimesti, niin se olisi hyvä asia - terapeutiksi sun ei kuitenkaan kannata alkaa, mutta nyt tässä lähiaikoina jos jaksat, niin kuuntele mitä hänellä on sanottavaa (voi olla että vaatii ehkä 2-3krt sitä kuuntelua, mutta se on sit vaan jos itse jaksat).

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.12.24 17:33:07

Opiskelija: sit kun se kurssi alkaa ja pääset siihen kunnolla sisälle, niin helpottaa. Nyt vielä se on vähän sellaista "jee eiku ei sittenkään" kun sä et ole päässyt siihen aiheeseen kiinni silleen kuin pitäisi. Ihan hyvä tästä tulee :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.12.24 17:38:34

JV: ei tähän tällä hetkellä näy muuttoa, mutta kestääkö se asumisesi siellä loppuelämän on sitten eri juttu. Et näytä paikasta niin kovin innoissasi olevan että on ihan hyvin mahdollista vielä jonain päivänä muuttaa muualle missä kokisit olevasi "kotona".

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   19.12.24 17:44:12

Tähti: olet tullut/tulossa risteykseen elämässäsi ja pitäisi tehdä jokin päätös/valinta. Hiljennä mielesi ja kuuntele sisäistä ääntäsi, niin se kertoo kyllä mikä on oikea ratkaisu.

Lähettäjä: Opiskelija 
Päivämäärä:   19.12.24 18:32:37

Kiitos Aurora tästä ja aiemmastakin avusta sekä rentouttavaa joulun aikaa! :)

Lähettäjä: IJH 
Päivämäärä:   20.12.24 14:31:17

Uskallanko lähteä tapaamaan tutustumaani mieheen vai onko tunne yksipuolista? Pelottaa että aiheutan pettymyksen jos en olekaan sellainen kun hän luulee.

Lähettäjä: Olen väsynyt 
Päivämäärä:   20.12.24 16:20:00

En jaksa mitään. En jaksa elämää, en arkea, en mitään. Onko mitään piristystä näköpiirissä?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   22.12.24 11:19:27

IJH: entä jos se mies ei olekaan sellainen mitä sinä luulet? Petytkö? Me luodaan mielikuvia toisista ihmisistä ja hyvin usein se ei ole samanlainen kuin millainen se ihminen on todellisuudessa, mutta sitä ei voi tietää jossei käy tapaamassa kasvotusten. Te molemmat nyt näytte ajattelevan liikaa tätä asiaa. Tavatkaa ja katsokaa sitten mitkä on fiilikset toisesta. Liika ajattelu ennakkoon tietyllä tavalla estää olemasta oma itsensä tavatessa kun koittaa olla sen toisen mielen mukainen, mutta se on valheellista ja se oma luonne paljastuu kyllä aikanaan, joten rohkeasti vaan tapaamaan ja homma menee hyvin tai huonosti, mutta ainakin olet yrittänyt :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   22.12.24 11:24:53

Olen väsynyt: kyllä tämä hyvinkin valoisalta näyttää mun mielestä. Olet jonkin uuden asian kynnyksellä - vanhat jutut jää taakse ja näyttäisi että olisi joku uusi ihminen tulossa sun elämään (ei välttämättä parisuhde) ja hän saa sut hereille tästä olotilastasi.
Tsemppiä - valoa kohti mennään jo luonnossakin, niin kyllä se sunkin elämä kääntyy valoisammaksi :)

Lähettäjä: willy 
Päivämäärä:   22.12.24 11:29:04

Aurora, laitoin kirjaimia mutta moden mielestä se viesti piti poistaa, uusi yritys: A,A,A, T,T.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   22.12.24 13:39:20

willy: aika hyvästi oot onnistunut noissa kirjaimissa :D Mutta joo - kukaan näistä ei selkeästi näyttäisi olevan sun "se oikea".
Laitoin heidät A1, A2, A3, T1 ja T2 tulkinnoissa - oletan että itse sit erotat kuka on kuka.
A1 - näytät hakevan jotain muuta kuin tätä naista - liian erilaiset ehkä. Tunteet piilossa ja kumpikaan ei oikein niitä näytä.
A2 - tässä olisi ehkä eniten tunteita molemmin puolin, mutta sit kuitenkaan et näytä tunteitasi niinkuin pitäs tai tämä nainen ei näytä/molemmat ette näytä. Jotenkin jokin estää sua tän naisen kanssa etenemästä.
A3 - tämä näyttäis olevan jo ns lopussa. Ei tuo A oikein taida olla kunnolla susta kiinnostunut kuten et sinäkään hänestä.
T1 - tää olis hyvä nainen, mutta ehkä liian voimakastahtoinen sulle. Ei etene just nyt eikä ehkä koskaan. Ei oikein näy tunteita kummallakaan - ainakaan sellaisia mitä pitäisi.
T2 - näyttäisi hakevan erilaista suhdetta/ihmistä kuin sinä olet. Haluaa sellaisen perheen ja omakotitalon, koiran ja 10 lasta - haluatko sinä?

Näin äkkiseltään sanoisin että jatka etsintää - sit kun "se oikea" tulee vastaan, niin kyllä sä sen tiedät :)

Lähettäjä: willy 
Päivämäärä:   22.12.24 14:00:00

Kiitos Aurora-tarot, olet oikeassa että jos pitää kysellä neuvoa muilta niin silloin on jo itsellä epäilys mielessä :) Hyvää joulua sinulle ja läheisillesi!

Lähettäjä: hei 
Päivämäärä:   22.12.24 14:55:54

Täällä toinen väsynyt kyselee näkyykö elämään valon pilkahdusta?
Kiitos ja Hyvää Joulua!

Lähettäjä: Olen väsynyt 
Päivämäärä:   22.12.24 14:58:52

Kiitos Aurora, ehkä tämä tosiaan voi olla muuttumassa paremmaksi! Ehkä en vähän aika sitten en olis tätä edes uskonut, mutta kun tässä on pitkästä aikaa ollut pari parempaa päivää välissä, niin alkaa tuo valoisuus kummasti tuntua taas mahdolliselta. :) Kiitos ja hyvää joulua!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.