Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä teille kuuluu

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   6.12.24 11:20:46

?

Re: Mitä teille kuuluu

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.12.24 11:21:49

Vähän tylsää striimejä odotellessa.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   6.12.24 14:13:13

Raha- ongelmia, muuten kaikki hyvin.
Kiitos kysymästä. Mitä sulle kuuluu?

Lähettäjä: Pullo 
Päivämäärä:   6.12.24 15:33:42

Sain eilen kunnon huutoitkuraivarit autossa, tiensivussa bussipysäkillä. On ollut jo pidempään sellainen tunne, että jokin möykky pyrkii ulos. Nyt se tuli, ja kerrankin sain huutaa niin paljon kuin halusin ja kuin ääntä lähti. :D On ollut tosi seesteinen olo sen jälkeen. Olen miettinyt jo aiemmin että pitäisi hakea jotain keskusteluapua, mutta jäänyt silti jotenkin odottamaan jotain, mikä potkaisisi minut tekemään sen. Se käänne taisi olla tämä.

Ilta oli mukava ja tämä päivä on ollut tosi kiva. Näin yöllä unta eräästä edesmenneestä hevosesta, sain helliä sitä ja jutella sille kaiken mikä jäi silloin sanomatta, kun se yhtäkkiä kuoli. Aiemmissa unissa se on vain juossut pois luotani tai ollut jotenkin muuten saavuttamaton, joten voisikohan olla että se pn edustanut unissa jotain omia tunteitani? Ehkä.

Itsenäisyyspäivänkynttilä palaa ja kohta viedään haudoille kynttilät. Sen jälkeen leivotaan jotain pientä ja lämmitetään sauna. Hyvä päivä. Hyvää itsenäisyyspäivää!

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   6.12.24 16:11:53

Lähettäjä: Pullo
Päivämäärä: 6.12.24 15:33:42

Sain eilen kunnon huutoitkuraivarit autossa, tiensivussa bussipysäkillä. On ollut jo pidempään sellainen tunne, että jokin möykky pyrkii ulos. "

Millä myökyn saa ulos?? Mulla myös se tunne, pelkään että tulee väärään aikaan vääräälle henkilölle=D

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   7.12.24 00:43:57

Ihan hyvää. Kovasti odottelen huomista, pitäisi lahja ehtiä paketoimaan ennen pikkujouluja.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.12.24 11:08:58

Joulun tulo ahdistaa, muuten menee oikein hyvin. Jos saisi viettää joulun rauhassa kotona, niin mikäs siinä, mutta kun pitää lähteä taas sukuloimaan. Toivottavasti viimeistä kertaa

Lähettäjä: tikka 
Päivämäärä:   7.12.24 11:10:34

Mieli tekee naista

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   7.12.24 16:11:48

Masentaa kun ei kuulu mihinkään vaan on ulkopuolinen jopa omassa perheessään. Muuten ihan hyvää.

Mitä sulle itsellesi kuuluu?

Lähettäjä: Hymy 
Päivämäärä:   7.12.24 17:25:21

Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu. Tällä hetkellä niin itse kuin kaikki läheisetkin terveenä. Myös eläimet kunnossa! Parisuhde voi hyvin ja rahatilanne on hyvä. Töissäkin sujuu tällä haavaa mukavasti. Vuosi on ollut raskas ja täynnä vastoinkäymisiä, joten tämä seesteinen vaihe tuntuu hyvältä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.12.24 17:47:20

Ihan hyvää. Töissä menee aika. Joulun oon taas töissä niinkuin aina mut sit joulun jälkeen alkaa palkaton "loma" jolloin lähden reissuun

Lähettäjä: Hipsu 
Päivämäärä:   7.12.24 17:53:26

Parempaan päin menossa. Oon koomaillu muutaman päivän, mutta äsken sain käytyä suihkussa ja huomisaamuksi laitan kellon soimaan enkä nuku puoleen päivään.

Lähettäjä: Karin 
Päivämäärä:   7.12.24 19:40:04

kiitos kysymästä. Yleisesti ottaen kuuluu hyvää mutta hieman huolestuttaa kun viimeisimmän hevosen selästä tippumisen seurauksena tulleet kolhut eivät meinaa parantua.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.12.24 20:31:30

Meille kuuluu kaikki mitä lujaa kiriootetan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.