Lähettäjä: QWERTY
Päivämäärä: 6.12.24 00:11:20
Aina välillä tulee mieleen eka poikaystäväni. Tai no en tiedä oliko hän eka vai toka varsinaisesti, mutta olen päättänyt että eka. Eksähän on jostain mystisestä syystä kantanut kaunaa minulle iät ja ajat, eikä koskaan suostu kertomaan että miksi tarkalleen ottaen. Käskenyt aina vain miettimään, vaikka olen miettinyt ihan tarpeeksi enkä silti ymmärtänyt :-D Minulla oli yksi kaveri, jonka kanssa eksä ei IKINÄ ole ollut itse kaveri. He tietävät toisensa vain ja ainoastaan minun kauttani. En ole koskaan epäillyt mitään ihastumista. Olen monesti miettinyt, että minkä ihmeen takia eksä on tänäkin päivänä somessa tekemisissä MINUN entisen kaverini kanssa, vaikka minulle ei suostu puhumaan, eikä tuo MINUN entinen kaverini ole todellakaan mikään hänen kaverinsa. Ja tuskin ovat somessakaan juuri yhtään tekemisissä. En usko ollenkaan, että he keskustelevat keskenään jotenkin tosi intensiivisesti. Tai että olisivat koskaan keskustelleet. Tuskin lähes ollenkaan. En vain tajua miksi eksäni roikkuu minun entisissä kavereissani (niin sanotusti.) Eka säätöni sanoi joskus epäilevänsä, että eksä ei koskaan päässyt minusta kunnolla yli. Kieltämättä olen itsekin vähän mietiskellyt samaa, ja tuo minun entisen kaverini kanssa "kaveeraaminen" vaikuttaa jotenkin omituisesti siltä, että eksä yrittää jotenkin pitää palan minusta elämässään hänen kauttaan. Ja mikä parasta... Asiahan ei jää tähän, vaan eksä kaveeraa myös yhden eksäni kanssa! :-D Kyllä...
|