Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Apua, olen ihastunut työkaveriin

Lähettäjä: Piip 
Päivämäärä:   5.12.24 21:44:51

Löysin itsestäni tunteen. Olen ihastunut työkaveriin. Olen sinkku, joten se on ihan sallittua. Miehestä en tiedä.

Mutta miten mä ikinä selviän töistä sen kanssa. Kaiken ilon lisäksi hänen pitäis alkaa mua koulutetaan uuteen projektiin. Kädet tärisee, puna nousee kasvoille ja puhun tyhmiä. Eli osaan myös hyvin paljastaa itseni. Kääk, miten löydän sen zen relax ole normaali- tilan

Re: Apua, olen ihastunut työkaveriin

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.12.24 09:11:36

Mieti tilannetta jossa tämä ihastuksesi kohde saa tietää tunteistasi ja nauraa niille selkäsi takana. Sen jälkeen osannet käyttäytyä kuin aikuinen, ja tutustut rauhassa ihmiseen mielikuvasi takana.

Re: Apua, olen ihastunut työkaveriin

Lähettäjä: Nii 
Päivämäärä:   6.12.24 09:20:58

Itse olen ollut monta kertaa samassa tilanteessa. Mieti asiat moneen kertaan järjellä läpi. Eli olette työkavereita, suhde voisi olla haastava toteuttaa sen aikana. Mies ei välttämättä ole kiinnostunut sinusta. Miehellä saattaa olla muut naiset mielessä. Vaikka päätyisitte tapailemaan, suhde voisi päättyä huonosti. Eli onko asiassa mitään järkeä? Itse yleensä pääsen näistä asioista miettimällä että mitäpä mies minussa näkisi. Keskityn omaan elämääni ja harrastuksiin sekä yritän olla positiivinen. Lähden hakemaan seuraa muualta kuin työpaikalta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.