Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kun en vain parane!

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   5.12.24 19:58:52

Mikä ihme kun olo ei vain parane. Aamulla herätessä olo on täysin terve. Töissä paria tuntia ennen kotiin lähtöä alkaa vähän väsyttää, mutta muuten ei mitään isompaa. Kotiin tullessa olo huononee rajusti ja kuume nousee, pää on kipeä, kurkku kipeä ja kamalan kylmä. Nukun koko illan, enkä jaksa tehdä yhtään mitään. Aamulla herätessä olo on taas pirteä kuin peipposella. Tätä on jatkunut yli kaksi viikkoa. Olen varhaiskasvatuksessa töissä, joten poissaolo turhan takia ei tule kuuloonkaan.

Re: Kun en vain parane!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.12.24 20:00:07

Uteliaisuudesta: Montako kertaa olet sairastanut koronan?

Päivämäärä:   5.12.24 20:02:19

Kaksi kertaa on ollut. Keväällä 2021 ja syksyllä 2022.

Lähettäjä: ***** 
Päivämäärä:   5.12.24 20:23:48

Ei se ihme ole ettei parane jos ei lepää ja sairasta rauhassa. Jos on illalla kuumeessa, ei silloin ole vielä aamulla työkunnossa vaikka olo olisi mikä.

Lähettäjä: Op 
Päivämäärä:   5.12.24 20:47:32

Voiko olla mahdollista että altistut es töissä homeelle tai jollekin muulle?
Kuulostaa tutulle oireet

Päivämäärä:   5.12.24 20:48:44

Nyt on tosi pitkäkestoista flunssaa liikkeellä. Mulla taisi mennä joku 6-7 viikkoa. Sitten olin kuukauden terveenä ja nyt olen taas flunssassa.

Päivämäärä:   5.12.24 21:58:18

Ei ole turha poissaolo jos sen avulla paranee. Nyt köyt töissä levittämässä tautia eteenpäin joka päivä.

Päivämäärä:   5.12.24 22:08:28

Yleensä flunssan kaltaiset taudit tarttuu jo ennen oireita ja sitten oireiden alettua max viikon, aika normisti 5 päivää.

Päivämäärä:   5.12.24 22:15:38

Työpaikalla sisäilmaongelmaa?

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   5.12.24 22:19:42

”Nyt on tosi pitkäkestoista flunssaa liikkeellä. Mulla taisi mennä joku 6-7 viikkoa. Sitten olin kuukauden terveenä ja nyt olen taas flunssassa.”

Mulla sama. Olen alkanut epäillä että aiemmin sairastettu korona on heikentänyt vastustuskykyäni.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   5.12.24 22:36:06

Samaa ollut tosiaan homealtistuksen aikaan itsellä, ensin koulussa ja myöhemmin työelämässä.

Mutta levätä kyllä pitäisi, kyllä itse pidän kiinni siitä vanhasta säännöstä että yksi kuumeeton päivä pitää olla ennen kuin palataan töihin ja kouluun.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.