Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Flunssa ja sydän hakkaa?

Lähettäjä: Donitsi 
Päivämäärä:   5.12.24 14:30:12

Sunnuntaina alkoi flunssa ja heti alkoi sydämen epämiellyttävä hakkaus. Ei rytmihäiriöitä siis tunnu vaan epämiellyttävää hakkausta, syke varmaan korkealla. Nyt flunssa rupeaa ehkä vähän helpottamaan mutta tuo syke ei rauhoitu. Onko normaalia? En muista että ennen olisi tänmöistä ollut flunssassa. Ei ole rintakipua.

Re: Flunssa ja sydän hakkaa?

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   5.12.24 14:33:10

Korona nostaa usein sykettä.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   5.12.24 14:33:42

Minulla oli pari vuotta sitten kuukausikaupalla vähän väliä outoja rintatuntemuksia, kuumetta, pulssi korkealla ja sydän tykytti epämiellyttävästi kaulalla. Ei selvinnyt koskaan mikä oli, hävisi vähitellen eikä ole tullut takaisin.

Kuume ainakin voi nostaa pulssia, ja se voi pysyä normaalia korkeampana jonkin aikaa.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   5.12.24 15:30:16

Ihan samanlainen ollut tauti täällä ! ei edes räkäflunssaa, mutta kurkkukivun ja yskän lisäksi tuo takova syke. erityisesti illat on kamalia, kroppa varmaan jo päivästä niin väsynyt siinä vaiheessa..

Lähettäjä: Joku 
Päivämäärä:   5.12.24 17:57:20

Ihme etten ole jo kuollut sydäriin. Eka korona teki tuota , tosi voimakasta sykettä ( ei nopeaa) ja olihan mahtavaa olla ihan kuolemanväsynyt mutta unta ei saanut kun syke tuommoinen. Sen jälkeen ( 3v) sitä on esiintynyt enempi tai vähempi joka flunssassa. Nyt taas kohta viikko mennyt puolikuntoisena enkä juuri nuku tuon takia. Aivan kammottavaa kun töihin menen tunnollisesti kuitenkin. Koko kroppa ihan ylikierroksilla ja hermot kireällä kuin viulunkieli. Tuun oikeasti kohta hulluksi jos en saa nukuttua kuin 3- 5h yössä.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   5.12.24 18:00:36

Minulla oli myös koronassa syke 110 kun istuin ja kudoin telkkaria kahtoen. Rokotteen jälkeen pari viikkoa urheillessa 180 eikä laskenu.

Lähettäjä: Joku 
Päivämäärä:   5.12.24 18:02:48

Mulla syke normaali mutta jäätävä takominen. Kaikkea sitä

Lähettäjä: raita 
Päivämäärä:   5.12.24 18:03:34

Minulla mykoplasmassa oli tuo yksi oire

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   5.12.24 18:12:27

Ja mykoplasmaa on paljon liikkeellä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.