Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Spotify wrapped

Lähettäjä: Wimla 
Päivämäärä:   5.12.24 05:03:50

Kuka oli teidän vuoden kuunnelluinta artisti? Yllättikö? Entä top 5 kappaleet löytyikö joukosta yllätyksiä?
Itselläni artisti aika selvä Taylor Swift ja top 5 Taylorin biisejä joista top 2 osasin odottaa loput 3 yllättivät vähän että pääsivät listalle tuntuu että kuuntelen muista biisejä enemmän mutta niin vaan väärässä olin. 1so long London 2. Atwtmvtv 3 cruel summer (yllätys!!) 4 youre losing me (odotin että oisi ollut 3) ja 5 say dont go (vielä suurempi yllätys kun cruel summer)

Re: Spotify wrapped

Lähettäjä: äm 
Päivämäärä:   5.12.24 08:00:39

Rammstein. Ei yllättänyt.

Biisit: 1. Ruoski minua (Don Huonot), 2. The Preacher (Diablo), 3. Du hast (Rammstein), 4. Bad Company (FFDP), 5. Under the Bridge (RHCP)

Kuuntelen Spotifyssä ainoastaan itse tekemiäni listoja satunnaissoitolla, ja Spotifyn satunnaissoitto ei ole kovinkaan satunnainen, vaan selvästi soittaa tiettyjä kappaleita useammin, joten minun lista kertoo oikeastaan vain siitä, mitä Spotify sattuu suosimaan. Yllätyin kyllä, että 69 Eyesin biisejä ei ollut listalla, kun tuntuu, että niitä Spotify soittaa aina eniten, mutta näköjään ei sittenkään.

Lähettäjä: Toksinen 
Päivämäärä:   5.12.24 08:28:38

Harmittaa, ku en maksa enää spotifyn käytöstä, niin en näe noita.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   5.12.24 08:58:32

SHINee oli kuunnelluin ja tuli vähän ehkä yllätyksenä. Imran Khan kakkosena mikä taas ei yllättänyt.

Kappaleet 1. Batter up (Babymonster), 2. Good Boy (GD X TAEYANG), 3. Lucifer (SHINee)...

Olen pääasiassa rock musiikin suurkuluttaja mutta yllätykseksi tänävuonna listoilla loistaa K-pop.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.12.24 10:26:38

Ei yllättänyt, sen verran paljon tykkään tuosta Sum41 jäähyväisalbumista, että Landmines, I dont’t need anyone, Over the edge ja Dopamine on soineet koko vuoden ahkerasti.

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   5.12.24 10:33:25

Lähettäjä: Toksinen
Päivämäärä: 5.12.24 08:28:38

Harmittaa, ku en maksa enää spotifyn käytöstä, niin en näe noita.

En minäkään maksa, mulla kyllä mulla näkyy noi.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.12.24 11:10:15

Ei yllättäny yhtään mikään.

1 dilemma, 2 eini, 3. Tuure boelius, 4 olli halonen, 5 benjamin.

Kuunnelluin biisit eini mun vuosi, aliisa syrjä 2.02,kissa ja hiiri unelmavävyt, bee viimeisiä sanoja, kevlar tuuli

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   5.12.24 11:14:30

Kannattaa päivittää se spotify. Itse jouduin poistamaan ja asentamaan uudestaan, että lähti näkymään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.