Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rumin viiksityyli miehellä?

Lähettäjä: l. 
Päivämäärä:   5.12.24 00:26:22

Joo joo kasvojen muodot jne, mutta jos nyt yleistetään; mikä on mielestänne huonoin tyylivalinta mitä tulee viiksiin/partaan?

Re: Rumin viiksityyli miehellä?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   5.12.24 00:27:13

Mikä tahansa viikset tai parta. Mitä enemmän karvaa sen huonompi.

Lähettäjä: Blondi 
Päivämäärä:   5.12.24 00:32:18

Miehekkäät naiset haluavat karvattomia naismaisia miehiä. Minä tykkään parrakkaista maskuliinisista miehistä. Ei kaikkien tarvii haluta kaikkia. Ottakaa te ne feminiiniset, me jotka halutaan, otetaan ne parrakkaat uroot. Kaikki voittaa.

Lähettäjä: Rasta 
Päivämäärä:   5.12.24 06:22:46

Sellaiset vähän pidemmätjotka vedetty vahalla päistä yhteen sivuille.

Blondi, itse olen hiukan maskuliininen nainen ja tykkään maskuliinisista miehistä sorry!

Lähettäjä: ---------- 
Päivämäärä:   5.12.24 06:59:02

Se semmonen kuonokoppatyyli. Eli viikset nenän alla ja tuosta nenän pielestä lähtee alas ja kiertää leuan, pahenee vielä jos alahuulen alta lähtee keskeltä kapea suikale joka yhdistyy tuohon muuhun pantaan. Varsinkin jos on tumma karva ja muu look on sellanen mafiatyyliin sliipattu.

Lähettäjä: jaha 
Päivämäärä:   5.12.24 07:09:03

Mikä tahansa tyyli jossa syödessä jää ruokaa sitten niihin viiksikarvoihin roikkumaan pitkäksikin aikaa eikä mies itse oikein ole tajunnut sitä.

Lähettäjä: Jepjep 
Päivämäärä:   5.12.24 07:23:20

Epätasasesti kasvava pukinparta josta kasvaa tyyliin kolme pidempää karvaa ja ne laitetaan letille tai pompulalle. Muut partakarvat sojottaa epäsiististi ku mitkäkin genitaalialueen karvotukset.

Toinen sellaset ällöttävät guntherviikset. Vähän semmoset harvassa kasvavat niin vielä pahempi. Eli yleensäkkin että jos se parta ei tasasesti kasva niin näyttää epäsiistiltä tuherolta.

Lähettäjä: femi 
Päivämäärä:   5.12.24 07:53:06

Ihan kaikki tyylit. Samaa mietä kuin tämä:

"Lähettäjä: P
Päivämäärä: 5.12.24 00:27:13

Mikä tahansa viikset tai parta. Mitä enemmän karvaa sen huonompi."

Lähettäjä: Oona 
Päivämäärä:   5.12.24 07:57:05

Ihan sama, viiksekkäät naiset ällöttää enemmän.

Lähettäjä: Pierre U Lemoix 
Päivämäärä:   5.12.24 09:19:05

Sellaset, jotka oli sillä yhdellä veitikalla Saksassa... Aatteensa ovat tulleet taas enemmän muotiin, saas nähä tuleeko viiksityyli...

Lähettäjä: Muhvi 
Päivämäärä:   5.12.24 10:08:02

Amisviikset eli harvaan kasvavat viikset. Parroista ei kysytty, mutta epäsiisti valtava risuparta tai pitkä, ohut, huonosti ja harvaan kasvava. Hyvä on sellainen siistiksi muotoiltu, riittävän tuuheasti kasvava.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   5.12.24 10:09:26

Melkein kaikki :D Harvat haituvat eli amisviikset, hitler-viikset, kaikki epämääräiset liian pitkät viikset, ja myös tietysti sellaiset koukeroviikset.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   5.12.24 10:12:11

Jo tässä aiemmin mainitut. Pelkistä viiksistä en oikein pidä mutta viikset ja parta yhdistelmä miellyttää.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.12.24 10:26:07

'Sellaset, jotka oli sillä yhdellä veitikalla Saksassa... Aatteensa ovat tulleet taas enemmän muotiin, saas nähä tuleeko viiksityyli...'

Jos mä olisin mies niin mulla olis ne viikset ja se kampaus ;D

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   5.12.24 10:47:56

Siisti lyhyt parta jos miehellä kasvaa kunnolla parta (eikä vaan haituvia) on todella hyvännäköinen!

Sen sijaan hoitamaton parta eli joko just sellanen että ei kunnolla kasva ku haituvia tai sit pitkä ja sotkuinen on aivan järkyttäviä. Samoin pukinparta, hyi. Ja yhtä kamala ku pitkä ja rehottava on toi hoidettu kuonokoppamalli niinkuin joku nimesi tossa yllä, se on todella luotaantyöntävä. Samoin pelkät viikset ei oo hyvät, ei minkäänlaiset. En ikinä vois seurustella miehen kanssa jolla ois joku noista kamalista partatyyleistä.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   5.12.24 10:54:54

Viikset. Kaikki.

Hyvin muotoiltu ja sopiva parta on jees, mutta ei viiksiä. Ei ei ei.

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   5.12.24 11:08:23

Viikset, josta vedetty vahalla päistään mutkalle. Ihan hirveät.

Kaikki epäsiistit parrat, joita ei ole muotoiltu.

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   5.12.24 12:12:19

Kaikki

Päivämäärä:   5.12.24 12:37:48

Semmoiset hipsteri ohjaustangot

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.12.24 12:46:16

Itse oon tosi femiini brunette ja tykkään miehistö, jotka on ensinnäkin sinut myös femiinisen puolensa kanssa ja toisekseen ulkonäöltä siisti ja huoliteltu, mielellään karvaton tai karvat mintissä.

Ketään en ala haukkumaan tai alentamaan kuten blondi.

Päivämäärä:   5.12.24 13:47:25

Viikset ilman kunnollista partaa. Tai niruliru viikset liruläry parran kanssa. Jos mies haluaa pitää naamakarvat, silloin pitää olla vahva karva eikä haituva siellä täällä kuin tontuilla.

Eikä kenenkään nenä ole niin tärkeä että se yksistään tarvitsisi alleviivata.

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   5.12.24 14:06:10

Enkä mielestäni kuitenkin kalapuikkoviikset rumimmat. Itse pidän vain pienestä sängestä. Kaikki muu on nou-nou!
Kaameeta on myös, kun parta kasvaa pitkälle alas kaulaan.

Päivämäärä:   5.12.24 14:17:18

"Lähettäjä: P
Päivämäärä: 5.12.24 00:27:13

Mikä tahansa viikset tai parta. Mitä enemmän karvaa sen huonompi.

Ilmoita häirikköviestistä
Lähettäjä: Blondi
Päivämäärä: 5.12.24 00:32:18

Miehekkäät naiset haluavat karvattomia naismaisia miehiä. Minä tykkään parrakkaista maskuliinisista miehistä. Ei kaikkien tarvii haluta kaikkia. Ottakaa te ne feminiiniset, me jotka halutaan, otetaan ne parrakkaat uroot. Kaikki voittaa."

Mistäköhän ne blondivitsit kumpuavat..... Tässä puhuttiin viiksistä, ei parrasta. Ja olen ensimmäisen kommentoijan kanssa samaa mieltä. Ei viiksiä, ei yhtään, eikä varsinkaan sänkeä silloin kun ollaan ihokosketuksessa. Parta saa olla vaikka maahan asti ja ruokkoamaton, kunhan viikset eivät rehota.

Päivämäärä:   5.12.24 14:18:02

PT-Vatasen kalapuikkoviikset olivat kyllä aika malliesimerkki rumimmista viiksistä. :D

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   5.12.24 14:22:21

Minä olen pienikokoinen ja naisellinen, mutta en tykkää miehillä naamakarvoista, isimahasta, "karhumaisuudesta" hyi yök, liian suurista lihaksista, sovinistisista "vitseistä" enkä autonrassaus- tai metsästysharrastuksesta. Ehkäpä maskuliiniset naiset haluavat vielä maskuliinisemman miehen?

Lähettäjä: Maya 
Päivämäärä:   5.12.24 14:32:38

Kaikki.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.12.24 16:47:02

Kaikki.

Päivämäärä:   5.12.24 17:02:28

Kaikki, ainostaan parin kolmen päivän sänki viiksissä muun parran kanssa on ok.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.12.24 18:25:32

Sellainen pelkkä kaulaparta :D ei kasva missään muualla, paitsi leuan alla…. Ihan kamala

Tai sitten juuri muutama haiven siellä täällä…

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   5.12.24 20:21:34

Hoitamaton, epäsiisti parta ja/tai viikset on kamala, samoin ylipäätään isot viikset. Ja se sänki... Voihan-! Siis niin epäsiistin näköinen kuin vain ajamaton parta ja viikset voi olla! Joidenkin mielestä parin kolmen pivän sänki on seksikäs, mutta minusta sellainen näyttää lähinnä siivottomalta.
Rengasparta sen sijaan voi olla todella hyvän näköinen joillakin miehillä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.12.24 20:36:08

Kaikki viikset on kauheita, niistä tulee mieleen oma isä 80-luvulla. Parroista hirvein on sellainen pillukarvojen näköinen pukinparta, sellainen ihme pullasuti tuossa leuassa. Lähtökohtaisesti tykkään parroista, mutta kaikki tyylit ei iske.

Päivämäärä:   5.12.24 20:40:16

sellainen tasaraja puska ja ne hulk versiot, hyi.

Päivämäärä:   6.12.24 10:52:20

Neckbeard..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.