Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi 3-kymppinen nainen on nuori ja mies

Lähettäjä: keski-ikäinen 
Päivämäärä:   4.12.24 20:00:33

vaikka molemmat ovat samanikäisiä?

Re: Miksi 3-kymppinen nainen on nuori ja mies

Lähettäjä: Vai 
Päivämäärä:   4.12.24 20:01:31

Vai oisko sittenkin toistepäin?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.12.24 20:03:00

En ole koskaan kuullut että ketään kolmekymppistä sanottaisiin keski-ikäiseksi, mutta naisia tupataan nuorentamaan koska sen varjolla voi vähätellä, komentaa ja käskeä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.12.24 22:19:07

Tai imarrella. Väitetään nuoreksi, vaikka ei oikeasti ole sitä. Tai arvioidaan ikä tahallaan väärin 3-,kymppiseksi, vaikka kaikesta näkee että oikeasti on vähintään 40 mittarissa.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   4.12.24 22:32:57

"En ole koskaan kuullut että ketään kolmekymppistä sanottaisiin keski-ikäiseksi"

Sama. Tai no, joku teini-ikäinen voisi varmaan sanoa.

Päivämäärä:   4.12.24 22:36:39

Ainakin työelämässä 30v nainen on kokematon tyttö, joka ei voi osata mitään, kun on niin nuori. 30v mies on alansa rautainen ammattilainen, jolla on työkokemusta vähintään 40 vuotta. Vaikka todellisuudessa molemmat olisi olleet alalla heti 18v lähtien...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.12.24 22:44:47

"En ole koskaan kuullut että ketään kolmekymppistä sanottaisiin keski-ikäiseksi"

Mä oon 28 ja ei ole pitkäkään aika kun äiti sanoi mulle jotain että "nyt kun sinäkin alat kohta olemaan jo keski-ikäinen..." :D

Mutta tosiaan tuntuu että agendasta riippuen kolmekymppinen on jo joku vanha rupu joka on jo parhaat päivänsä nähnyt, ei kelpaa enää miehille (ihan kamalaa) eikä varsinkaan voi saada lapsia joka tietty on kaikkien naisten elämäntehtävä.
Tai sitten nuori tytönhupakko joka ei tiedä mistään mitään eikä ole vakavasti otettava.

Riippuu vähän siitä halutaanko pelotella, vähätellä vai vaientaa.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   5.12.24 09:32:13

Mistä aloittaja on tuollasta keksinyt. Yhtä vanhoja ja kumpikaan ei keski-ikäinen.

Päivämäärä:   5.12.24 09:38:18

Koska miehet vanhenevat biologisesti naisia nopeammin. 25-vuotias mies vastaa 40-vuotiasta naista.

Lähettäjä: Piki 
Päivämäärä:   5.12.24 10:30:47

Itse pidän kyllä sekä kolmikymppisiä naisia että miehiä nuorina aikuisina. On häiritsevää, kun minulle on lyhyen ajan sisään sanonut useampi ihminen eri yhteyksissä, että "kun sinä nyt et ole mikään nuori enää..." Olen kuitenkin vasta 27. :D Ehkä he tarkoittavat nuorella sitten jotain 18-vuotiasta.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   5.12.24 12:10:20

Kolmekymppinen onkin vasta nuori aikuinen.
Ihmisen aivot kehittyvät 25 vuotiaaksi asti, jonka jälkeen ihminen on aikuinen.
Yksi pedofiili selitti, että ihminen on aikuinen, kun on sukukypsä. Eli siinä 12 vuotiaana.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.12.24 12:26:12

Miten olisi AIKUINEN?! 35 v. ei kyllä ole mitenkään päin enää NUORI AIKUINEN.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   5.12.24 12:28:27

Onhan keski-ikäinenkin aikuinen.

Lähettäjä: M51 
Päivämäärä:   5.12.24 14:24:30

"Ainakin työelämässä 30v nainen on kokematon tyttö, joka ei voi osata mitään, kun on niin nuori. 30v mies on alansa rautainen ammattilainen, jolla on työkokemusta vähintään 40 vuotta. Vaikka todellisuudessa molemmat olisi olleet alalla heti 18v lähtien..."

No itse ainakin näin viisikymppisenä huomaan siirtyneeni lähes saumattomasti vaiheesta, jossa olen aivan liian nuori ja kokematon tajuamaan mistään mitään, siihen että olen vanha pieru jolle vähän hymyillään selän takana, eihän tuo tajua enää ainakaan mistään uusista jutuista mitään.

Luulin että siinä välissäkin olisi kuulunut olla jokin vaihe, mutta ilmeisesti sitten ei.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.