Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehen kanssa riitely

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.12.24 19:03:20

Miehellä ja minulla on ikäeroa yli kaksikymmentä vuotta. Mies on päälle viiden kympin ja minä alle 30. Miehellä on aikuinen tytär, jonka kanssa hänellä on etäiset välit mutta kuitenkin puhuu tytöstään kunnioittavasti. Olemme melkein samoja ikiä.

Ongelmaksi on muodostunut se että olen lopen kyllästynyt miehen käytökseen. Mies päivittäin sättii minua, arvostelee, puhuu epäkunnioittavaan sävyyn, ei sano että rakastaa. Esimerkiksi olen ollut useamman viikon kipeä ja yskin paljon. Mies vittuilee tästäkin kuinka yskin ja se ärsyttää häntä. Tai jos en kipeänä jaksa lähteä ajamaan autolla. Keksii kyllä päivittäin asioista mistä suuttua. Tai jos itken niin käskee lopettamaan ja menemään muualle. Minulla on mennyt kuppi nurin siihen että miksi puhuu minulle näin ja olenkin sitten alkanut sättimään takaisin tyyliin että tyttösi varmaan itki kun synnytti lapsensa ja se on ok. Tai jos tyttösi on kipeä niin toivottavasti hänen kumppani puhuu samoin hänelle kuin miten sinä puhut minulle. Tai kun mieheni haukkuu minut lyhyeksi niin sanon että tyttösi on vielä lyhyempi mutta häntä et hauku.

Miten saisin itseni olemaan vetämättä tyttöä riitoihin mukaan

Re: Miehen kanssa riitely

Päivämäärä:   4.12.24 19:04:26

Miten saisit itsesi lopettamaan suhteen ilkeän ukkoutuneen käävän kanssa

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.12.24 19:04:40

Ja syy ettet heti anna lapikasta on...?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.12.24 19:07:09

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 4.12.24 19:04:26

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.12.24 19:08:36

Mä en ymmärrä miksi ihmiset jää tuollaiseen suhteeseen. Suhteen pitäisi tehdä elämästä parempi. Ei pahempi.

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   4.12.24 19:09:12

Lähettäjä.
Päivämäärä4.12.24 19:07:09

Lähettäjä: Sumutar 
Päivämäärä:   4.12.24 19:12:57

Miksi haluat tuhlata elämäsi ilkeän vanhan mulkvistin kanssa?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.12.24 19:13:13

LähettäjäNoh

Päivämäärä4.12.24 19:09:12

Lähettäjä.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   4.12.24 19:13:31

Jätä tyttö keskustelusta, kun riitelet käävän kanssa. Jos mies haukkuu sinua lyhyeksi, muistuta jostakin miehen huonosta ominaisuudesta - ei tarvitse mainita tyttöä.

Jos sanoisi mulle, että yskimiseni ärsyttää, vastaisin varmaan, että minua taas käävän vanhuus ärsyttää.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   4.12.24 19:16:03

Ero ja äkkiä. Nuori nainen ja vanha pieru, ei mitään järkeä.

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   4.12.24 19:16:25

Pukeutuuko mies hyvin, onko hänellä paljon rahaa, vai miksi olet tuossa suhteessa kuuntelemassa loukkauksia?

Lähettäjä: % 
Päivämäärä:   4.12.24 19:18:13

oksettava ikäero ei tosin suurin kuulemani, lapikasta joo.

Päivämäärä:   4.12.24 19:26:31

Mies ei kunnioita sinua eikä pidä sinua tasaveroisena kumppanina, hän on ilmeisesti ajatellut, että iso ikäero toisi hänelle auktoriteettiaseman ja että hän voisi haukkua ja komennella sinua ja "kouluttaa" sinut alistuvaksi. Hyvin usein nämä hyvin nuori nainen, paljon vanhempi mies -asetelmat ovat juuri tuollaisia.

Miksi tuhlaisit elämäsi tuollaisen ilkiön kanssa? Minkä neuvon antaisit ystävällesi jos hän olisi samanlaisessa suhteessa?

Lähettäjä: Dille 
Päivämäärä:   4.12.24 19:29:48

Jos tämä ei oo provo :D Niin kannattaa vaikka miettiä syitä miksi jatkaa seurustelua.

Lähettäjä: tämä 
Päivämäärä:   4.12.24 19:41:19

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 4.12.24 19:08:36

Mä en ymmärrä miksi ihmiset jää tuollaiseen suhteeseen. Suhteen pitäisi tehdä elämästä parempi. Ei pahempi.

Lähettäjä: ccc 
Päivämäärä:   4.12.24 19:46:18

Valitettavasti nuo känttyrät ei tapojaan muuta. Nähty ja koettu on.
Ison ikäeron suhteita ollut kaksi ja ekasta lähdin monista hankalista syistä johtuen kävelemään.

Tämän jälkeen hiljaa mielessäni päätin, ettei enää isoa yli 20 vuoden ikäeroa, jos seurustelemaan alan. Kunnes...

Toisessa taas oikeasti mukava mies halusi suhteeseen, mutta myös päätti sen monen vuoden jälkeen. Minä taas tykästyin tähän ihmiseen hyvin paljon ja kyllähän se kirpaisi, kun muutoin oltaisiin toisillemme ollut kuin nakutetut, mutta miestä selvästi alkoi tuo ikäero vaivaamaan. Jälkeenpäin tajunnut, että parempi näin. Hyviä ystäviä tänä päivänä ollaan.

Näiden jälkeen kyllä miettinyt, että ei enää, kuin max. 10-15 vuotta ikäeroa, jos joku meikäläistä alkaa riijastelemaan.

Joten eroa on neuvoni.

Silti näiden jälkeen sellaiset 60-65 vuosien haitarissa olevat papparaiset koettaa iskeä minusta itselleen vanhuuden turvaa ja perseen pyyhkijää. :D Sori, mut ettikää joku yksinäinen mummeli vanhuuden ajan kaveriksenne ja turvaksenne.

Lähettäjä: memo 
Päivämäärä:   4.12.24 19:53:19

miksi niin moni kommentoi vaan tuota ikäeroa? Eihän se selitä tuon miehen käytöstä?

Päivämäärä:   4.12.24 19:54:47

Vaihda miestä. Noi ei muutu. Iällä ei väliä, noita on nuoriakin jotka aivan samanlaisia.

Päivämäärä:   4.12.24 19:55:00

Tuon ikäinen mies muuttuu paikalleen jumahtaneeksi ja ilkeäksi koska testosteronin määrä laskee. Ukkoutuminen on ihan todettu juttu. Ikäero tyttöystävään ei asiaan vaikuta.

Lähettäjä: dede 
Päivämäärä:   4.12.24 19:59:17

Miksi naiset hakeutuu itseään huomattavasti vanhempien miesten seuraan? Oisko lapsena joutunut vaikka isän/isäpuolen hyväksikäyttämäksi ja hakee sitten aikuisenakin hyväksyntää vanhemmilta miehiltä? Tällaistakin on sattunut :( mutta ap:n jutussa se ikäero ei tosiaankaan ole se tärkein tekijä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   4.12.24 20:03:03

No ikäero painaa ja lapikas hyvä lääke siihen. Miten noin nuori haluaa vanhan ukon kanssa olla?

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   4.12.24 20:17:08

Miksi naiset hakeutuu itseään huomattavasti vanhempien miesten seuraan? Oisko lapsena joutunut vaikka isän/isäpuolen hyväksikäyttämäksi ja hakee sitten aikuisenakin hyväksyntää vanhemmilta miehiltä? Tällaistakin on sattunut :( mutta ap:n jutussa se ikäero ei tosiaankaan ole se tärkein tekijä.

jaiks :O oon aina kuvitellu että nainen etsii isähahmoa vanhemmasta miehestä, voiko olla että lapsuudessa iskä tms on ollut liiankin läheinen???

mutta alottajalle neuvo:eroa.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   4.12.24 20:38:45

Oletko jotenkin erityisen tyhmä, ettet saa ketään muut?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   4.12.24 20:38:51

No voi @!#$ kenkää miehelle!!!

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   4.12.24 20:54:34

Itse taas ajattelen asian niin, että isäsihde on jäänyt etäiseksi, jääty janoamaan hyväksyntää ja sitten sitä haetaan vanhemmista miehistä.

Aloittajan pitäisi nyt ryhdistäytyä. Tytär ei liity tähän mitenkään. Ainoa oikea kysymys miehelle on, että kun kerran olen niin hemmetin huono kaikessa, niin miksi olemme sitten enää yhdessä? Sitä ennen voisit itsekin miettiä, miksi haluat olla yhdessä tuollaisen miehen kanssa. Taloudellinen turvako, hienot puitteet vai mikä on niin tärkeää sinulle, että sen vuoksi siedät tuollaista käytöstä? Rakkauttahan tuossa ei ole ainakaan miehen puolelta. Vaikka päättäisit silti jäädä noin hirveeän suhteeseen, niin miettisin sitäkin, että myös mies voi jättää sinut.

Päivämäärä:   4.12.24 21:04:12

Aloittaja, kysy mieheltä, miksi hän on sinulle niin ilkeä ja kohtelee jatkuvasti huonosti? Kuvitteleeko mies, että haluat olla hänen kanssaan, kun hän on niin ilkeä?

Ehkä vähän lapsellista vetää miehen tyttö tuolla tavalla riitoihin mukaan, mutta mies on kyllä täysi ääliö. Näköjään tässä tapauksessa ikä ei ole tuonut viisautta, tuskin tulee mihinkään muuttumaan. Lapikasta.

Lähettäjä: Sticks 
Päivämäärä:   4.12.24 21:04:27

Onko ainoa tapa saada hyväksyntää antautumalla vanhemman miehen hyväksikäytettäväksi seksuaalisesti? Ei voi olla...

Päivämäärä:   4.12.24 21:09:38

Olisipa tämä provo.

Miksi ihmeessä olet huonokäytöksisen vanhan sedän kanssa? Varmasti saat oman ikäisesi ja sinua arvostavan ja hyvänä pitävän miehen.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   4.12.24 21:10:48

Näitä tapauksia on aika paljon ratsupuolella

Päivämäärä:   4.12.24 21:11:11

Mies on niin vanha ettei tule paranemaan. Pahenee vaan kun ikää tulee lisää.

Lähettäjä*

Päivämäärä4.12.24 19:13:13

LähettäjäNoh

Päivämäärä4.12.24 19:09:12

Lähettäjä.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   4.12.24 21:11:40

Ei ole mikään pakko hankkia edes oman ikäistä miestä, kunhan jättäisi tuollaisen tyhjänjauhajan. Kyllä vanhemmissakin on vielä niitä, jotka pysyy järjissään.

Päivämäärä:   4.12.24 22:50:58

Ei tuossa voi olla mitään muuta syytä kuin raha ja elintaso. Onneksi aloittaja on vielä nuori ja ehtii toipua.

Lähettäjä: vilma 
Päivämäärä:   5.12.24 00:36:17

Mies vissiin varakas? et varmaan muuten hukkaisi elämääsi tollaisen mulkun kanssa?

Päivämäärä:   5.12.24 01:24:28

Millä kukaan voi perustella hyväksi elämäksi elämää omassa kodissa, jossa joku SÄTTII asioista (oli ne mitä tahansa)?
Perustelkaa joku jos aloittja ei pysty.

Lähettäjä: Juoksenko? 
Päivämäärä:   5.12.24 01:28:00

Juuri saman kokeneena, ratsaa puhelin ja kannettava. Sieltä löytyy syy mikset ole hänelle enää puupenninkään arvoinen.

Lähettäjä: Vanhempi mies ite 
Päivämäärä:   5.12.24 01:59:15

"Jos tämä ei oo provo :D"

Juuri näin. Tää toki voi olla tottakin. Mutta silloin on vikaa molemmissa. Jos totta, niin miehenä kehotan antamaan sitä lapikasta ja äkkiä. Mutta en ikäeron takia, vaan käytöksen.

On tilanteita missä ikäero viimeisenä tabuna vaan ei ole väärin ketään kohtaan. Se pitää toki käsitellä jne. Mutta eivät kaikki suhteet nuorena ole tarkoitettu kestämään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.