Lähettäjä: Väsynyt nainen
Päivämäärä: 3.12.24 22:14:19
Olen kauniiksi kehuttu, itsestäni huolta pitävä, kiltti, naisellinen nainen - ja seksuaalisesti kuin tiiliseinään törmännyt enkä tiedä miten jatkaa.
Minua on lähennelty elämäni aikana siitä alkaen, kun olin 6. Teininä minua kopeloitiin jo aika rankasti ja koska olin varsin rajaton ja miellyttämishaluinen, kaikkea tapahtui. Perässäni oli myös yksi stalkkeri parikymppisenä.
Pitkissä parisuhteissani, joita on nyt kertynyt kolme, olen lähentelyn sijaan kohdannut haluttomuutta. Ensimmäiselle olin liian laiha, toiselle liian lihava ja nyt kolmas ei suostu kertomaan, missä vika on, mutta ei saa edes seisomaan kanssani. Ja tämä sattuu erityisen paljon, koska kärsittyäni exän haluttomuudesta vuosia tuntui musertavalta kohdata sama heti uudestaan. Suhde alkoi jopa seksuaalisen vapautumisen pohjalta, ja annoin niin paljon itsestäni. Vain ollakseni taas kaverisuhteessa.
Ai niin, tulin kerran myös jätetyksi ennen nykyistä suhdettani, koska en pystynyt laukeamaan ja mies koki olonsa riittämättömäksi - vaikka minua vain jännitti, kelpaanko tai olenko ällöttävää.
Samaan aikaan muut miehet edelleen yrittävät, ja yritinkin luvan kanssa etsiä muuta seksiseuraa, mutta kaikki tuntui mekaanisella ja tarkoituksettomalta. Nyt tilanne on se, etten pysty ajattelemaan seksiä enää kenenkään kanssa. Koko aihe ahdistaa.
Onko tyypillistäkin, että naisen elämä on tällaista? Olisin halunnut vain ihan tavallisen seksielämän enkä tällaista ääripääelämää, jossa koko ajan joku haluaa sänkyyni, muttei koskaan se jota haluaisin - oma kumppanini.
|