Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ideoita ”taideteokseen”

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.12.24 20:49:42

Harvoin hötölä pettää, joten nyt olisi uusi pulma ratkaistavana... Pikkujoulut tulossa ja ohjelmassa secret Santa -tyyppinen lahjojen jako osallistujille. Olemme jo arponeet kelle kukakin antaa lahjat ja asiaa helpottaakseen jokainen sai kirjoittaa yhteiselle liitutaululle omia mieltymyksiä jne. Oma lahjansaajani toivoi omatekemää taidetta/piirustusta seinälleen, eikä toive ole lainkaan helppo... En vain ole mitenkään taiteellinen ihminen, joten toive aiheuttaa paljon päänvaivaa. Käsitöissä olen varsin näppärä, mutta piirtäminen on haastavaa. Siluetin pystyn ehkä piirtämään jos saan mallin, mutta muuten värien kanssa olen aika tumpelo. Kertokaa nyt ihmeessä hyviä vinkkejä mitä voisin tuolle ystävälle tehdä. Olisiko jossain netissä hyviä vinkkejä tai kivoja siluettimalleja? Toki jos muita ideoita on niin kaikki hyvät vinkit otetaan enemmän kuin mielellään vastaan.

Re: Ideoita ”taideteokseen”

Lähettäjä: o_o 
Päivämäärä:   3.12.24 20:58:16

Etsi joku hieno raapustus vaikka pinterestistä jonka tulostat ja laitat kehyksiin. Tai perinteisesti piirrät kuvan ikkunaa vasten toiselle paperille, kirpputoreiltakin voi tehdä löytöjä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.12.24 21:42:45

Voihan käsitöitäkin kehystää seinälle. Vaikka huovutus tai ristipisto kauniisiin kehyksiin.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   3.12.24 21:44:20

Joku makramee tai joku sellainen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.12.24 22:02:08

Minäkin ehdotan käsityötaidetta. Jo mainittujen lisäksi esim. virkkaamalla voi tehdä kauniita seinäkoristeita.

Päivämäärä:   3.12.24 22:04:51

Käsityötaidetta tosiaan! Jotkut virkkaa tosi luovia juttuja freeformina. Googlaa vaikka crochet art

Päivämäärä:   3.12.24 22:05:16

Pari isoäidinneliötä kehyksiin.

Päivämäärä:   3.12.24 22:23:47

kuva kirkkoveneestä pitää mielen mietteliäänä.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   4.12.24 00:30:06

Olen vähän mainoksen uhri, mutta tuli aiemmin vastaan sellaisia paint by numbers -settejä. Eli setissä maalit ja maalauspohja jonka kuvaan merkitty numeroilla tarkasti mitä väriä mihinkin kohtaan, pitäisi ilmeisesti tumpelommankin saada aikaan kelvollinen teos. Tällaisen voisi maalata valmiiksi tai antaa vaikka koko setin lahjaksi ja saaja voi tehdä itse.

Edellä tullut kyllä hyviä ehdotuksia, eli jos käsityöt kerran luonnistuu niin esim. joku makramee-teos voisi olla kiva!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.12.24 09:24:53

Wow, tuo makrame ei tullut itsellä edes mieleen, mutta sehän voisi olla loistava idea

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.