Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  "Ilmoitamme voitajalle yksityisviestillä"

Lähettäjä: Niin varmaan 
Päivämäärä:   3.12.24 19:50:27

Hei onko kukaan voittanut tällaisista esim. Instagramin kilpailuista mitään? Jotenkin tulee kusetuksen maku, kun voittajaa ei mainita julkaisussa myöhemmin nimeltä!

Re: "Ilmoitamme voitajalle yksityisviestillä"

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.12.24 20:07:07

Olen voittanut useasti.
Mm. leffalippuja, liput Hevosmessuille, kahden kilon maksalaatikon, herkkukorin, lahjakortteja...

Lähettäjä: Isadora 
Päivämäärä:   4.12.24 07:13:59

Facebookin arvonnoista useasti ja myös ihan firmojen omilla nettisivuilla olleista arvonnoista. Mm. polkupyörän, hotelliyön, kirjoja, jäätelöä, ravintolalahjakortteja... Messulippuja etenkin voittaa arvonnoista varsin helposti, kun niitä on eri firmoilla usein paljon jaossa.

Lähettäjä: Cake 
Päivämäärä:   4.12.24 07:30:49

Työkaveri voitti Sisilian matkan. Yksi nykyinen työkaveri osallistuu näihin paljon ja voittaa jatkuvasti jotain pientä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.12.24 07:59:06

En usko että suurimmassa osassa arvotaan yhtään mitään tai että kukaan voittaa. Pelkkä mainoskikka.

Ja toinen on somettajien arvonnat, nää tyyliin voita tunti Vollella ja sit yllätys yllätys hyvin ratsastava kaveri voittaa, ei tuntematon tuntiratsastaja.

Lähettäjä: ***** 
Päivämäärä:   4.12.24 08:11:09

Olen voittanut tuollaisissa arvonnoissa ja myös kaveri on.
En tiedä miten se voittajan julkisesti ilmoittaminen olisi yhtään sen isompi tae siitä että arvonta ei ole huijaus, ihan hyvinhän siinä voisi sitten ilmoittaa voittajaksi jonkun kaverin tai vaikka oman feikkitilinsä.

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   4.12.24 09:59:32

Olen kolme kertaa voittanut, sellaisissa arvonnoissa joissa osallistujia ei ollut hirveän suurta määrää. Monissahan on tuhansia, joten niissä on jo aika pieni mahdollisuus, että sattuu juuri omalle kohdalle osumaan. Osallistun aika valikoivasti, en kaikkiin mitä face keksii eteeni lykätä.

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   4.12.24 10:04:19

Olen voittanut

Päivämäärä:   4.12.24 10:09:39

Olen voittanut. Mutta mun nimeni kyllä julkaistiin ihan arvonnan päätyttyä arvontasivulla.

Suhtaudun kyllä skeptisesti esim. Intersportin arvontoihin, joissa voittajia ei julkaista missään. Onko kukaan palstalainen voittanut heidän arvonnoistaan koskaan mitään?

Päivämäärä:   4.12.24 11:26:39

Tietosuojan vuoksi nykyään harva yritys julkisesti uskaltaa jakaa toisen henkilötietoja ns. luvatta, asiallisempaa ilmoittaa henkilökohtaisesti.

Lähettäjä: Eppu 
Päivämäärä:   4.12.24 11:50:48

Muakin vähän epäilyttää nuo Intersportin arvonnat, mutta jos joku sieltä on oikeasti jotain voittanut niin ilmotkoon.

Muuten kyllä somessa on paljonkin oikeita arvontoja, jopa minäkin muutamia kertoja voittanut.

Lähettäjä: Pii 
Päivämäärä:   4.12.24 21:54:38

Olen voittanut ja teen itse näitä myös työssäni joskus. Aina arvotaan palkinto.

Lähettäjä: Heppa 
Päivämäärä:   4.12.24 22:09:35

Voitin Maya Delorezin 300e lahjakortin ja tuotepaketin. Osallistuin arvontaan instassa. Oli kiva yllätys!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.