Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Näen jatkuvasti unia joissa

Lähettäjä: ulalla 
Päivämäärä:   3.12.24 19:04:32

Itselläni on hätä ja toiset on huolettomia. Esim olen rakennuksessa joissa portaat ja kerrokset ovat lasia eikä portaissa tai kerroksissa kaiteita ja kaikki vaan naureskelee iloisesti eivätkä ymmärrä että lattia voi pettää tai portaissa voi kaatua :(
Osaako joku tulkita tuon unen?

Re: Näen jatkuvasti unia joissa

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   3.12.24 19:20:13

Koetko epävarmuutta työ- tai siviilielämässä? Oletko jostain syystä epävarma siitä miten pärjäät asiassa x tai y, tai tuntuuko sinusta, ettet pärjää tehtävässäsi niin hyvin kuin pitäisi, joko kotona tai töissä? Oletko epävarma tulevaisuudestasi?

Minä näin tuon tyyppisiä unia aikanaan kun töissä meni huonosti ja mietin pitäisikö nostaa kytkintä ja vaihtaa maisemaa. Lopulta asiat menivät siihen pisteeseen että todellakin irtisanouduin ja vaihdoin työpaikkaa. Ne unet loppuivat siihen.

Lähettäjä: ulalla 
Päivämäärä:   4.12.24 12:42:43

Ei pitäisi olla mitään kummempaa elämässä paitsi eläke ja yksinäisyys..

Lähettäjä: Heikki 
Päivämäärä:   4.12.24 12:43:53

Rakennus unessa olet sinä itse.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   4.12.24 12:55:01

Mä näin aikoinaan usein unta että menin hissiin ja se alkoi pudota holtittomasti. Täällä jossain unitopikissa siitä mainitsin ja siitä oltiin sitä mieltä, että musta tuntuu ettei elämä ole hallinnassani tms. Mulla ei oikeasti ollut sellainen fiilis, joten en tiedä mistä johtui. Tuon jälkeen en unissa enää mennyt hissiin vaan menin portaisiin. Jossain välissä unet sitten loppui. Vaihtoehtona oli myös holtitonta menoa kaivoskärryssä tai vastaavassa tai jossain kulkuneuvossa (auto tai ratikka).

Sit karhuista olen nähnyt usein unia. Nää ei oikeastaan jahtaa vaan niitä pitää varoa ja valita reitit niin ettei niitä kohtaa. Jännää, kun välillä karhuja on paljon.

Lähettäjä: norje 
Päivämäärä:   4.12.24 13:02:22

Karhu unessa kuulemma viittaa johonkin "viholliseen", jota et tiedä. Joku ystäväsi on vaikka todella kateellinen sinulle ja haluaa pahaa.

Itselläni oli karhu-unia myös ja ne loppuivat, kun tajusin kuka tämä "piilovihollinen" on ja olen osannut pistää merkille hänen manipulointi yrityksensä.

Päivämäärä:   4.12.24 13:06:39

norje: Eipä mulla oikeastaan ystäviä ole vaan olen hyvin yksin viihtyvä. Tuttuja toki, mutta en keksi miksi kukaan mulle pahaa tahtoisi. Ei ole mitään miksi joku olisi kateellinen tms.

Lähettäjä: norje 
Päivämäärä:   4.12.24 13:11:12

T, oletko varovainen luonne?

Päivämäärä:   4.12.24 13:12:05

norje: en nyt kovin varovaisena itseäni pidä

Lähettäjä: öö.. 
Päivämäärä:   4.12.24 13:18:59

Jännä uni tuo huolettomuus. Itse näen monta kertaa unia jossa koira pissaa väärään kohtaan ja katsoo nolona ja muut vaan vilkuttelee..wtf!?

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   4.12.24 13:22:27

Minä näin noita unia, missä olin sortumisvaarassa olevassa vaarallisessa talossa, kun olin henkisesti huonossa kunnossa. Se talo siis kuvasti minua itseäni.

Koetko aloittaja, että et tule kuulluksi? Töissä tai kotona?

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   4.12.24 13:34:52

Näen unia jossa kaunis toimisto-nainen kiinnittää huomiota minuun..alkaa lähennellä. Tämä tuntuu varsin hyvälle mutta itse asiaan eli seksiin asti homma ei johda vaan ehdin aina herätä ennen. Mistä tämä voi johtua?

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   4.12.24 14:13:33

Luin jostain aikoinaan että karhu symboloi äitiä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.12.24 14:50:59

Joo ja koira unessa tarkoittaa hyvää ja kissa pahaa. Mulle henkkoht tasan päinvastoin

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.