Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihastuminen on kummallista

Lähettäjä: M-eläjä 
Päivämäärä:   2.12.24 23:38:00

Yhtäkkiä ihastuessa naisesta, joka aikaisemmin olisi näyttänyt mitäänsanomattomalta tai suorastaan epäviehättävältä, tuleekin tavattoman kaunis. Kysymys on jotenkin ihan uudesta näkemisen tavasta, siitä, että huomaa sellaista kauneutta, jota ei ole aikaisemmin huomannut.

Re: Ihastuminen on kummallista

Lähettäjä: AMOR 
Päivämäärä:   3.12.24 00:40:56

Rakkaus on kummallinen juttu.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.12.24 00:54:56

Mun lähes kaikki ihastumiset on olleet sellaisia ettei ole aluksi viehättänyt ulkonäkö ollenkaan. En edes nykyisen mieheni, vaikka nyt näen hänet maailman komeimpana ihmisenä!

Päivämäärä:   3.12.24 06:07:52

Se on joko sitä kuuluisaa sisäistä kauneutta, johon ihastut tai sitten mielesi muuttaa ihastuksen ominaispiirteet sinua miellyttäviksi. Tämä on tapahtunut lähes aina omalla kohdallani. Monella entisellä kumppanilla ja nykyiselläkin on paljon sellaisia ulkoisia piirteitä, jotka periaatteessa eivät viehätä normaalisti ollenkaan, sanotaanko esimerkiksi vaikka ruskeat silmät. Mutta kun on ihastunut tai rakastunut, tällainenkin saattaa muuttua omissa silmissä miellyttäväksi.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   3.12.24 08:46:10

Niinhän se on. Itse ajattelen niin, että kun näen jonkun ihmisen sisäisesti kauniina, hän näyttää myös ulkoisesti kauniilta. Ja vaikka olisi maailman hyvännäköisin, jos on sisältä ruma niin myös ulkomuoto näyttäytyy rumana.

Sisäinen kauneus säilyy ja voi kasvaa, ulkoinen kauneus harvemmin. Paitsi sellaisissa tapauksissa, joissa ihminen löytää itsensä ja on vapaasti oma itsensä.

Päivämäärä:   3.12.24 19:13:26

.

Lähettäjä: Just joo 
Päivämäärä:   3.12.24 21:01:27

En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa vaikka monesti olen vierestä herännyt, jotenkin näin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.