Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehen käytös pikkujouluissa ahdistaa

Lähettäjä: Taidaa 
Päivämäärä:   2.12.24 22:04:05

Lauantaina oli erään firman pikkujoulut, joihin oli kutsuttuna yrityksen asiakkaita ja henkilökuntaa. Minä ja mieheni olimme asiakkaina kutsuttujen joukossa ja juhlissa oli paljon kavereita ja tuttavia. Alkuilta meni jutellessa ihmisten kanssa, syödessä ja juodessa. Oli oikein mukavaa. Kunnes: mieheni humaltui ja osoitti selkeästi kiinnostustaan parille puolitutulle naiselle. Tottakai nämä naiset oli itseäni nuorempia ja kauniita. Mieheni käytös herätti huomiota ja jonkinlaista huvittuneisuutta muissa vieraissa, mutta kukaan ei asiaan kummemmin puuttunut. Olin siinä vieressä, kun mies kietoi käsivartta olkapäille ja lirkutteli. Ihme että ei kieltään tunkenut neitojen suuhun. Ahdisti ja ahdistaa vieläkin, seisoin vain ja katselin vähän nolona. Hävettää jälkeenpäin että jäin siihen nolaamaan itseni, mutta jäädyin enkä osannut tehdä mitään. Mieheni on joskus humalassa pettänyt minua, mutta en osannut odottaa että käyttäytyisi näin minun läsnäollessani tai muutenkaan. En ole vielä ottanut miehen kanssa puheeksi pikkujouluja, pitäisi mutta en jotenkin pysty enkä tiedä mitä sanoa. Olen järkyttynyt.
Kohtalotovereita? Hyviä neuvoja? Ollaan oltu yhdessä kohta 20 vuotta.

Re: Miehen käytös pikkujouluissa ahdistaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.12.24 22:07:11

Miksi olet tuollaisessa suhteessa?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   2.12.24 22:08:22

Regina lehden palstoille näitä kirjoitetaan, maksavatkin jotain.

Päivämäärä:   2.12.24 22:12:06

Valitettavasti tää on totta eikä Regina- tarina.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   2.12.24 22:15:26

Nyt tiedät, miten mies käyttäytyy humalassa. Vähintään.

Jos saisit toivoa mitä tahansa, mitä haluaisit miehen nyt tekevän ja sanovan sinulle tämän pikkujouluepisodin jälkeen?

Päivämäärä:   2.12.24 22:19:03

Anteeksi kun pyytäisi ja lupaisi olla juomatta. Ja olisi myös!
Vaikea tästä on lähteä, alakouluikäiset lapset ja taloudellinen turva painaa aika paljon vaakakupissa. Mies tuskin minua jättää kuitenkaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.12.24 22:20:09

Pettänyt ja pettää muuten satavarmasti edelleen joka kerta kun saa vastarakkautta.

Nyt nainen jotain rotia!

Kunnon läksytys miehelle ja ehkä jopa lapikasta.

Päivämäärä:   2.12.24 22:20:13

No täytyyhän sinun ottaa asia hetimiten puheeksi. Tällä hetkellä olet mahdollistaja ja kannat vielä häpeääkin miehen puolesta.

Päivämäärä:   2.12.24 22:25:15

Noita surkeita naisia näkyy useinkin ameeban tasolla olevien miesten vaimoina ja seuralaisina. Jaksaa ihmetyttää miksi ette etsi parempaa.

Päivämäärä:   2.12.24 22:31:35

Tiedostan että olen tehnyt typeriä valintoja. Vasta yli kolmekymppisenä opiskelin ammatin ja menin töihin. Siihen asti mies elätti. Asun lasten kanssa miehen talossa, minulla ei ole juurikaan tukiverkostoja tai rahaa.
Nyt alkaa kuitenkin olla mitta täynnä. Ehkä jotenkin pärjäisi alle 2000 eurolla kuussa.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   2.12.24 22:40:26

Pärjäät kyllä 2000 eurolla, etenkin kun todennäköisesti saat lasten lähivanhemmuuden ja elarit.

En jäisi suhteeseen jossa mies kohtelee noin huonosti. Ei ole lapsillekaan hyvä. Toi pikkujoulukeissi ei vaan voi olla ainoa kamala asia mitä mies sulle tehnyt..

Päivämäärä:   2.12.24 22:42:04

Ja siis alakouluikäinenhän on jo melko vanha, suorastaan itseohjautuva lapsi! Mies on nolannut sut julkisesti niin en todella jäisi odottelemaan selityksiä.

Lähettäjä: Tupsu 
Päivämäärä:   2.12.24 22:58:58

Monet ihmiset pärjäävät alle 2000e kuukaudessa. Mies on edelleen lapsen isä, vaikka eroaisittekin.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   2.12.24 23:00:58

Ei mies nolannut aloittajaa, vaan itsensä.

Onko vain kännissä tyhmä? Jos on, ei kannata sen takia rikkoa perhettä.

Mutta kyllä sun pitää kertoa hänelle, että hän oli yksi @!#$ idiootti.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   2.12.24 23:45:07

Ensi töiksesi kerrot miltä touhu ulkopuolisista näytti. Sanot että sinua hävetti muokkaaminen käytös ja jatkossa saa mennä munaamaan itsensä yksin.
Kepillä ja porkkanalla näitä ohjaillaan. Jos ottaa riittävästi kaaliin eikä puolisosta juuri iloa ole niin jäähylle. Vain yksi elämä joten päätökset syytä tehdä harkiten mutta ajoissa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.12.24 01:12:45

Miehesi on sekä pettäjä että ahdistelija. Ei varmasti tunnu noista ahdistelluista naisistakaan mukavalta.

En ikinä haluaisi moista ihmistä elämääni. Ei kunnioita sinua eikä muiden ihmisten koskemattomuutta.

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   3.12.24 01:33:17

Läksytys paikallaan. Mies nolasi itsensä ja tuo oli väärin sinuakin kohtaan. Tulee pettämään kännissä jatkossakin, mutta sinä yksin punnitset vaakakupit ja vaikka täällä kehotetaan lapikasta antamaan, niin kaikki jo tiedämme valintasi. Ainoastaan lapselliseksi katsottava uhkaaminen sillä, että käyt itsekin vieraissa jos mies jää vielä siitä kiinni saattaa muuttaa hänen käytöstään. Hän tietää jo, ettet eroa.

Lähettäjä: Erkkitäti 
Päivämäärä:   3.12.24 04:58:01

Todennäköisesti nuo naiset kokivat miehesi käytöksen vastenmielisenä ja ahdisteluna. Olivat kuitenkin sellaisessa tilanteessa, etteivät voineet nostaa asiasta älämölöä. Nyt se mies selkä seinää vasten ja ripitykseeen.
Mieti tarkkaan, mitä haluat elämältä? Olla suhteessa henkilön kanssa, joka ahdistelee naisia sinun läsnäollessasi?

Lähettäjä: '* 
Päivämäärä:   3.12.24 06:06:32

Tai sitten vain jatkat avioliittoa mutta ette mene yhdessä enää juhliin.

Lähettäjä: vinkki 
Päivämäärä:   3.12.24 07:10:18

Kannattais antaa vähän useammin pesää,tai kohta olet täysin ilman...

Lähettäjä: Mayza 
Päivämäärä:   3.12.24 07:23:13

^ No nainen ei kyllä ilman kikulia jää jos se nyt sattuu niin tärkeä asia olemaan :'D

Lähettäjä: z 
Päivämäärä:   3.12.24 07:30:16

Anna samalla mitalla takaisin korkojen kanssa, niin miehelle ei jää mitään epäselväksi.

Jos et tee mitään niin hyväksyt hänen käytöstään ja olet kynnysmattona.

Lähettäjä: Kors 
Päivämäärä:   3.12.24 08:44:52

Jos käyttäytyy noin sun läsnäollessa niin voit olla varma siitä miten käyttäytyy kun et ole paikalla..

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   3.12.24 09:20:44

Käyttäytyi huonosti mut syynä alkoholi.. eli ehkä keskustelu paljonko sitä kannattaa käyttää ja missä tilanteessa mitenkin. Ei tuo kuitenkaan maata kaatava asia ole jos mitään ei ole tapahtunut. Itse ehkä avautuisin miehelle että mitkä fiilikset sulle jäi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.12.24 09:25:27

Todellakin kissa pöydälle ja kunnon keskustelu että tuollainen käytös ei vetele.
Että kun asut miehen talossa niin hän saa käyttäytyä miten haluaa.
Ei hemmetti.
Todella noloa käytöstä mieheltä.
Puhu asiasta tai se jää kalvamaan sinua.

Lähettäjä: nips 
Päivämäärä:   3.12.24 09:28:42

Ei hemmetti, jos mieheni tekisi noin niin olisi hyvin nopeasti ulkoruokinnassa. Noin ei käyttäydytä, koskaan!

Mutta se on tosiasia, että jos olet antanut hänen käyttäytyä noin jo 20 vuotta niin homma ei tule muuttumaan ellet itse muutu. Kirjoitat, että kun pyytäisi anteeksi... hei haloo, ei mies sulta mitään anteeksi tule pyytämään. Veikkaan, että ei edes tajua käyttäytyneensä kuin mikäkin ääliö. Vetoat lapsiin ja taloudelliseen turvaan. No, onko hienoa olla kynnysmattona?

Itse olin kynnysmatto parikymppisenä kunnes tajusin, että elämä on paljon muutakin kuin kakka parisuhde ja tosiaan aina kannattaa turvata oma selusta. Ei ole sellaista parisuhdetta missä tuo ei kannattaisi vaikkei ikinä mitään ongelmia tulisikaan.

Lähettäjä: Zn 
Päivämäärä:   3.12.24 09:42:01

Mies on idiootti. Selittikö tai pahoitteliko hän käytöstään jälkikäteen edes mitenkään?

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   3.12.24 09:51:39

Alkoholi on ihan turha selitys. Jos käyttäytyy noin kun olet vieressä niin tiedät kyllä miten käyttäytyy kun et ole paikassa. On vain ajan kysymys koska selviää sinulle niin selvästi ettei jää epäselvyyksiä

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   3.12.24 09:56:19

No yök mikä äijä :/

Mutta sulla on 2 vaihtoehtoa, koska mies tuskin kokee tehneensä mitään väärin:
1. Hyväksyt, että mies vaan on tuollainen ja nautit taloudellisesta turvasta. Itse en seksiin enää kylenisi tuon kanssa, eli tiedä sitten kauanko äijä mua kattelis. Varautuisin siis tulevaan eroon kuitenkin.
2. Toteat, ettet voi moista katsella ja eroat.

Toista ihmistä et voi muuttaa, itseäsi voit. Miehelle voit yrittää puhua, mutta jos alkon juonti ei pysy hanskassa, niin tulee aina tulevaisuudessakin selittelemään kännillä.

Päivämäärä:   3.12.24 09:57:53

Ei tule muuttumaan. Oikeastiko kuvittelet, että mies suostuu mukisematta olemaan ilman alkoholia koko loppuelämän? Vuosisadan vitsi!

Näitä on nähty kaveripiirissä. Ukko sekoilee kännissä ja lupaa akalle, että ei juo enää ollenkaan. Kunnes tulee seuraava miesten mökkireissu mihin on pakko päästä mukaan. Ja taas sekoillaan...

Lähettäjä: Pata 
Päivämäärä:   3.12.24 10:07:56

Kosta! Naisilla on jalkovälissä semmonen pieni pulkka, jolla voi lasketella suhteesta toiseen, noin vain suuiiiihk! Pikkusen raotat nyt sitä karvalaukkua jollekin äijälle, niin tulee sinullekin hiukan elämään actionia.

Päivämäärä:   3.12.24 10:38:53

Miksi enää olet ahdistelijan kanssa?

Päivämäärä:   3.12.24 10:46:33

Minä istuttaisin miehen pöydän ääreen ja ihan silmiin katsoen kysyisin, että onko teidän perheenne miehelle pelkkä kulissi. Ja millaisilla säännöillä tätä peliä nyt sitten pelataan, jos hän kerran suhtautuu teidän parisuhteeseenne ja avioliittoonne näin.

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   3.12.24 11:11:52

"Ei tuo kuitenkaan maata kaatava asia ole jos mitään ei ole tapahtunut."

Kyllähän tuossa tapahtui jo ihan liikaakin, vai eikö mielestäsi nuorten naisten ahdistelu vaimon vieressä ole mitään?

Käsittämätöntä, miten paljon voi saada anteeksi sanomalla olleensa kännissä. Kai mies on myös väittänyt koko juttua vitsiksi ja ap:ta huumorintajuttomaksi? Nämähän ovat ne perussössötykset kun on tullut toilailtua. Siinä vaiheessa kun käytös on juodessa holtitonta, pitää lopettaa juominen. Mutta sehän ei tietenkään käy.

Surullista, että monella naisella on tilanne jossa ei oikein voi jättää miestä, koska on taloudellisesti niin riippuvainen toisesta. Kyllähän miehetkin tuon ymmärtävät ja sitten voikin tehdä mitä huvittaa.

Lähettäjä: RR 
Päivämäärä:   3.12.24 12:43:04

Jos teillä ei ole yhteistä taloa ja velkaa, niin tuostahan voi vaan napata lapset mukaan ja lähteä. Vuokra-asunnon saat tyyliin heti ja sitten voi pohtia tulevaisuutta tarkemmin kaikessa rauhassa. Kahdella tonnilla elää kyllä ja mies joutuu maksamaan osansa lasten kuluista. Sulla ei siis ole mitään hätää, päinvastoin koko maailma on avoinna! Älä tuhlaa elämääsi enää hetkeäkään ihmisen kanssa, joka kohtelee noin törkeästi. Ja humalatila ei ole mikään puolustus. Jos mies ahdistelee muita naisia noin hävyttömästi sinun läsnäollessasi, niin voit olla varma, että sua on petetty vuosien varrella kerran, jos toisenkin. Mies on saanut uskoteltua sulle, että et pärjää ilman häntä, mikä on täyttä potaskaa.

Päivämäärä:   3.12.24 12:47:51

Mulle olisi eron paikka. En pystyisi elämään ahdistelijan kanssa. Ahdistelulle nollatoleranssi ja mun mielestä ero on ainoa tapa osoittaa se.

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   3.12.24 12:53:09

Hyi yök. Etköhän löydä paremman.

Päivämäärä:   3.12.24 15:34:21

Pari yötä olen tässä valvonut ja miettinyt. Kun olen rehellinen itselleni niin on myönnettävä että ei kai mies muuksi muutu. On voinut pettää useamminkin kun reissaa aika paljon. Usein ei juo tai juhli kuitenkaan luulen että ilman alkoholia ei edes uskalla lähestyä nuoria kauniita naisia.
Tarvii minut hoitamaan kodin ja lapset. alkaa kuitenkin minulla olla mieli ja itsetunto niin maassa että ei kai elämä pahemmaksi muutu vaikka lähtisi ja koittaisi kituuttaa minimipalkalla..

Päivämäärä:   3.12.24 15:38:23

"alkaa kuitenkin minulla olla mieli ja itsetunto niin maassa että ei kai elämä pahemmaksi muutu vaikka lähtisi ja koittaisi kituuttaa minimipalkalla.."

Niin käy monelle tuollaisella kohtelulla, mutta kokemuksesta voin sanoa, että se uskomaton vapauden ja hyvän olon tunne mikä tulee, kun pääsee pois tuollaisesta halveksunnasta, on ihan uskomaton.

Kun mies ei ole koko ajan kävelemässä ylitsesi ja p*skomassa päälle mennessään se itsetunto palaa ihan kohisemalla.

Lähettäjä: Tä 
Päivämäärä:   3.12.24 15:43:09

No niin eli elämäsi voi muuttua paremmaksi. Ala nyt edes säästää itsellesi vähän rahaa

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   3.12.24 16:26:18

Ravimiehet ne tekee tällaista kuulkaa ihan selvinpäin oman emäntänsä ja vaikka talliporukan edessä. Huhhuh ei käy kateeksi näitä naisia. En ymmärrä miksi kukaan on tällaisen miehen kanssa, ellei ole painavia syitä kuten yhteiset pienet lapset, joiden vuoksi ei halua heti alkaa erota.

Lähettäjä: Tä 
Päivämäärä:   3.12.24 16:28:42

En ymmärrä miksi tuollaisten kanssa lapsia pitää tehdä

Päivämäärä:   3.12.24 16:37:25

Ei ole eka eikä toka kerta että puoliso näyttää todellisen luonteensa vasta siinä vaiheessa kun toinen on jo satimessa. Koskee molempia sukupuolia.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   3.12.24 16:52:14

Tarkistapa, kuinka omaisuudenjako menee avoparin kohdalla, kun on yhteisiä lapsia :)

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   3.12.24 18:42:23

"Miehesi on sekä pettäjä että ahdistelija. Ei varmasti tunnu noista ahdistelluista naisistakaan mukavalta.

En ikinä haluaisi moista ihmistä elämääni. Ei kunnioita sinua eikä muiden ihmisten koskemattomuutta."

- Tämä. Mä oon nuorehko, suht kaunis ja sinkku ja voi veljet minkälaista selviytymistä välillä on miesvaltaisella alalla kaikenlaiset illanvietot ja pikkujoulut. Aika harvoin osallistun, itse en ole koskaan kovassa humalassa enkä etsi seuraa tai ole flirtti. Totta kai työkavereiden kanssa heitetään läppää, mutta mikään ei ole ahdistavampaa kun jostain mukavaksi luullusta työkaverista tuleekin kännissä ahdistelija. Pilaa kyllä välit työpaikallakin tehokkaasti tällainen toiminta. Ei ole väliä, onko nuori vai vanha tai sinkku vai varattu. Kyllä kaikkea on nähty. Kaikista ällöttävintä on se pappaosasto. Ihan kuin minua kiinnostaisi isäni ikäiset miehet. En tiedä, mitä ihmettä heidän päässään liikkuu.

Ei varmaan tarvi miettiä, miksi viihdyn sinkkuna. Hyvin harvoja helmiä on ne, jotka on aina asiallisia ja puhuu puolisoistaan kauniisti jne.

Päivämäärä:   3.12.24 19:29:02

Ei tämmöisestä käytöksestä ollut merkkejä silloin kun lapsia suunniteltiin eikä silloinkaan kun ne oli taaperoita.
Nyt jos saisin valita, tekisin ihan toisenlaisia valintoja.
Enpä jäänyt miettimään miltä noista naisista tuntui. Eikä just nyt edes kiinnosta.

Lähettäjä: Mitc 
Päivämäärä:   3.12.24 19:54:46

"Enpä jäänyt miettimään miltä noista naisista tuntui. Eikä just nyt edes kiinnosta."
Ymmärrettävästi...

Päivämäärä:   3.12.24 20:01:18

Jätä tuollainen idiootti joka ei selvästikään kunnioita sinua.

Lähettäjä: Helmeri 
Päivämäärä:   3.12.24 20:41:29

Ei kai ne ravimiehetkään ihan näin juntteja ole kuin aloittajan puoliso? Tai en minä ainakaan tiedä yhtään tuollaista.

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   4.12.24 13:44:40

Tai..pitäisikö vaan miehen pitää korkki jatkossa tuollaisissa tilaisuuksissa vähän enemmän kiinni?

Yleensäkin jos toinen pääsee vahingossa päihtymään liikaa niin kyllä sillon kannattaisi myös puolison vähän suitsia touhua. Virhe on päässyt tapahtumaan jo silloin kun sitä viinaa on liikaa mennyt. Ehkä pienimmillä vahingoilla olisi päässyt jos huomaa että mies on liian humalassa (jolloin käytös voi olla tuollaista) niin olisi sanonut että pitäisikö ehkä lähteä tilaisuudesta pois kun homma lähtee lapasesta. Ainakin jatkoa varten hyvä muistaa tämä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   4.12.24 14:25:08

Olette olleet 20 v yhdessä ja tuli yllätyksenä ??? Mieshän on ollut aina tuollainen- joillekin ei alkoholi sovi ja jos alkon ottaminen lähtee lapasesta niin sekoiliu alkaa.
Noloa tosiaan ja ikävää jos on mies jonka alkoholinkäyttöä pitää vahtia juhlissa.
Tietty jos mies ymmärtää ongelman niin alkaa varovaisemmaksi ettei pääse menemään överiksi.
Miehen työtuttu oli tuollainen. Alko alkoi lopulta viedä liikaa ja vaimokin kyllästyi ja eron jälkeen mieheltä meni työpaikka ja terveys ja kuoli nelikymppisenä johonkin komplikaatioon.

Lähettäjä: MieVaan 
Päivämäärä:   4.12.24 16:05:35

Tadaa: Tiesitkö, että jos eroatte, kuuluu sinulle ositus jos ei avioehtoa ole. Eli puolet avioliiton aikana hankitusta omaisuudesta.
Ja sitten myös jos asut yksin ja sinulla on lasten lähivanhemmuus saat lapsilisät ja elatustuen, johon vaikuttaa miehesi tulot.
Jos nämäkään ei riitä, olet myös oikeutettu asumistukeen ja/tai toimeentulotukeen. Yksinhuoltajat saa kyllä rahaa tässä maassa ja pärjäävät.

Lähettäjä: Söpöysmerkki 
Päivämäärä:   4.12.24 17:45:18

"Yleensäkin jos toinen pääsee vahingossa päihtymään liikaa niin kyllä sillon kannattaisi myös puolison vähän suitsia touhua. Virhe on päässyt tapahtumaan jo silloin kun sitä viinaa on liikaa mennyt. Ehkä pienimmillä vahingoilla olisi päässyt jos huomaa että mies on liian humalassa (jolloin käytös voi olla tuollaista) niin olisi sanonut että pitäisikö ehkä lähteä tilaisuudesta pois kun homma lähtee lapasesta. Ainakin jatkoa varten hyvä muistaa tämä."
Siis toihan ei ole millään tapaa puolison syy :D
Ja entäpä kun puoliso ei ole paikalla?

Lähettäjä: Vinku 
Päivämäärä:   4.12.24 17:55:47

Nimim. Mikko, hyvä vitsi :DDD

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   4.12.24 18:45:13

Mikko, yritätkö siis sanoa, että miehet ovat ikäänkuin lapsia? Kykenemättömiä hillitsemään omaa toimintaansa ja näin ollen vaimon vastuulla sosiaalisissa tilanteissa? :D

Mielenkiintoista, jos näin kirjoitti tosiaankin itsekin miespuolinen henkilö. Teidänhän pitäisi sitten olla jonkinlaisen holhouksen alaisina aina. Miehiltä pois perus ihmisoikeudet ja menette äidiltä suoraan vaimon holhoukseen kuten arabimaissa naisia kohdellaan?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.12.24 19:16:22

No eihän tuosta oo kun satakunta vuotta kun Suomessakin naiset oli aina jonkun miehen holhouksessa. Vois olla syytä kokeilla tätä juttua toisin päin.

Lähettäjä: jaha 
Päivämäärä:   5.12.24 07:06:37

Varmaan ottaisin asian puheeksi miehen kanssa ja kysyisin, saanko itse tehdä seuraavissa pikkujouluissa saman, eli lähennellä miespuolisia työkavereita ja hän voi sitten katsella sivusta. Mun mielestä miehesi on ollut vaan todella huonokäytöksinen ja tökerö, tuollaiset lähmimisyritykset on varsinkin kännissä erittäin noloja, ja eiköhän sen ole kaikki paikalla olleet näin ajatelleetkin. Olen melko varma että kaikkien sympatiat on sinun puolella.
"Tarvii minut hoitamaan kodin ja lapset". Eli onko sinut jotenkin palkattu tuohon statistin hommaan vai miten? En oikein tiedä suostuisinko itse tällaiseen ellei sitten ne edut ole huomattavan hyvät minkä vuoksi on kivempi olla saman katon alla.

Päivämäärä:   5.12.24 07:20:44

"Enpä jäänyt miettimään miltä noista naisista tuntui. Eikä just nyt edes kiinnosta".

Itseasiassa pitäisi kiinnostaa. Toki sinua on loukattu ja fiilis on paska, mutta mieti sitä käytöstä myös monesta näkökulmasta. Miehesi on ahdistelija, joka ilmeisen tietoisesti tekee asioita julkisessa tilassa niin ettei kohteella ole mahdollista puolustautua. Sairasta ja iljettävää. Mieti nyt hyvin tarkkaan. Tuo on täysin tieoista käytöstä ja mikään humalatila ei ole minkäänlainen puolustus. Itselleni tulisi mieleen ensinnäkin kuinka monia naisia mies on ahdistellut ja onko mahdollisesti pakottanut jonkun seksuaaliseen tekoon?

Itse teet ratkaisusi, mutta muista, jos sieltä ilmenee vakavampia asioita, niin varoitusmerkit on sinulle näytetty ja mikään ei tule "puskasta"

Päivämäärä:   5.12.24 14:39:47

Lähettäjä: ,,
Päivämäärä: 4.12.24 18:45:13

Mikko, yritätkö siis sanoa, että miehet ovat ikäänkuin lapsia? Kykenemättömiä hillitsemään omaa toimintaansa ja näin ollen vaimon vastuulla sosiaalisissa tilanteissa? :D

Mielenkiintoista, jos näin kirjoitti tosiaankin itsekin miespuolinen henkilö. Teidänhän pitäisi sitten olla jonkinlaisen holhouksen alaisina aina. Miehiltä pois perus ihmisoikeudet ja menette äidiltä suoraan vaimon holhoukseen kuten arabimaissa naisia kohdellaan?
---
Ööö..en sanonut että ovat lapsia? Lueppa rauhallisesti viestini uudelleen.

Sanoin että miehen pitäisi pitää korkki tiukemmin kiinni jatkossa. Noin muuten, vahinkojen minimoimiseksi olisi alottajan kannattanut lähteä miehen kans veks (jos on siinä kunnossa että tiukka keskustelu on hyödytöntä). En puhu mistään vastuusta vaan jos vahinko on jo tapahtunut niin helpointa olisi ollut lähteä pois.

Lähettäjä: Vinksi 
Päivämäärä:   5.12.24 14:55:01

Aloittaja, oletko onnellinen suhteessasi? Jos mietit asiaa niin että olet umpirehellinen itsellesi etkä keksi puolusteluja miehesi pöllöilyille. Miltä oikeasti tuntuu? Jos olet onnellinen ja tyytyväinen elämääsi, niin mikäpä siinä.
Jos et ole, niin mieti kannattaako tuhlata ainoa elämänsä tuommoisen kanssa. Jokainen nainen ansaitsee olla onnellinen! Lasten takia ei kannata omaa elämäänsä uhrata, sun mielentilat ja olo vaikuttaa lapsiin enemmän mitä he ehkä näyttävät. Moni pelkää eroa ihan turhaan.

Päivämäärä:   5.12.24 14:57:32

Haluatko 30 vuoden päästä kuulla, kuinka oma lapsesi on kärsinyt nöyryytystä omassa liitossaan, koska sai sellaisen mallin omilta vanhemmiltaan, että parisuhteessa tärkeintä on kulissit ja muuten saa porsastella vaikka kumppanin edessä miten tahansa ja kohdella vaikka kuinka huonosti. Että sellaiseen parisuhteeseen kuuluu jäädä ja sellaista kohtelua sietää?

Päivämäärä:   5.12.24 15:00:39

"En puhu mistään vastuusta vaan jos vahinko on jo tapahtunut niin helpointa olisi ollut lähteä pois."

Niin mitä se olisi muuttanut? Mies olisi edelleen jo ehtinyt ahdistella niitä naisia.

Ja miksi aloittajan pitäisi holhota miestään ja lähteä miehen mukana pois, jos juhlat olisivat muuten mukavat? Kyllä jokainen vastaa tasan tarkkaan omasta käytöksestään. Jos mies ei osaa käyttäytyä kun hän juo, hänen olisi tullut jo kauan sitten tehdä päätös, ettei juo, missään tilanteessa. Tällä taas ei ole mitään tekemistä aloittajan kanssa.

Joka tapauksessa jättäisin ihmisen, joka käyttäytyy noin ja joka on todnäk pettänyt minua monta kertaa. Oikeasti aloittaja, ansaitset paljon parempaa <3

Päivämäärä:   5.12.24 15:35:57

Kiitos vastauksista, oon saanut paljon mietittävää. Edelleenkään ei kiinnosta pätkääkään miltä noista naisista on tuntunut. Ei tuo ukko ketään ole mihinkään pakottanut, siitä oon varma. Ei sen tarvitse.
Täällä jotkut kyllä osaa hienosti syyllistämisen taidon. Mutta oonpa tän myötä tajunnut että niin tuo mieskin osaa. Minun syy, en ole sellainen tai tällainen ja huumorintajutonkin vielä.

Lähettäjä: ivar 
Päivämäärä:   5.12.24 15:53:15

Nyyrikkiin tämä tarina ,onhan tämä ihan hirvee.

Päivämäärä:   5.12.24 16:04:38

"Minun syy, en ole sellainen tai tällainen ja huumorintajutonkin vielä."

No niin, tulihan se sieltä että ukko on kaiken lisäksi syyttänyt sua huumorintajuttomaksi. Niin arvasin tämän.

Lähettäjä: Skvkvv 
Päivämäärä:   5.12.24 22:57:46

"Enpä jäänyt miettimään miltä noista naisista tuntui. Eikä just nyt edes kiinnosta".

Itseasiassa pitäisi kiinnostaa. Toki sinua on loukattu ja fiilis on paska, mutta mieti sitä käytöstä myös monesta näkökulmasta. Miehesi on ahdistelija"

Itseasiassa aloittajan ei sitä todellakaan tarvitse miettiä miltä muista naisista tuntuu tai tuntuuko miltåån.
Aloittaja ei ole mistään vastuussa tms.
Ainoa kenen pitää miettiä, on aloittajan mies.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   5.12.24 23:31:16

Skvkk: juuri noin.

Lähettäjä: Gina 
Päivämäärä:   6.12.24 00:18:59

Mulla oli tuollainen mies joskus. Oltiin kaveripariskunnan kanssa baarissa, minä kävin hakemassa juomaa ja vessassa ystäväni kanssa ja sillä välin oli jo mieheni hankkinut kaksi blondia kainaloonsa. Ystävän mies hyvin epäuskoinen ja vaivautunut ilme naamallaan pyyteli anteeksi, vaikka ei ollut tippaakaan osallinen. Mä lähdin baarista tuttavaparin kanssa, jätin ukkoni sinne ja päätin että siitä tulee exä. Kännin piikkiin ihan turha laittaa moista. En ole itsekään ollu hullumman näköinen, vientiä ois ollu mutta ehkä ois pitäny tehdä hälle sama temppu? Tosin, sen verran vikaa oli tällä tyypillä päässä että ei sitä olis se ees kiinnostanut. Ehkä tää ukko on mun exä?
Paljastu sit yhtä sun toista muutakin suhmurointia ja viikoittaiset työtiimipalaveritkin oli ihan jotain muuta. Mut eipä niillä ollut väliä kun exä siitä tuli. Yritti heittäytyä vaikeaksi, uhkailla ties millä mut mä olin selustani hoitanut ja jos muhun ois kajonnut fyysisesti, se ois saanu muilutuksen kyllä korkojen kera. Alkoi nimittäin uhkailla mua myös pahoinpitelyllä. Hullu mies. Pysty pari vuotta ennen naimisiin menoa näytellä muuta mitä oli.

Päivämäärä:   6.12.24 07:02:44

Taidaa ja skvkk,

tällä tarkoitan sitä, että kannattaa miettiä asiaa monelta kantilta. Kyseessä ei ole tapahtuma, joka olisi vain ap:n ja miehen välinen asia. Siinä on nyt muita ahdisteltu tilanteessa, jossa ei voi oikein tehdä mitään. Haluaako ap elää tällaisen ihmisen kanssa? Ja syy ei ole ap:n, ei kannata uhriutua tai uskoa mitä mies sulle sanoo eli olet paska, huumorintajuton tms.
Kaikki on sinun päätäntävallassasi; lähteä tai jäädä.

Lähettäjä: Aino 
Päivämäärä:   8.12.24 10:50:15

Mun exä oli just tommonen.. tajusin ku oltiin kerran hänen vanhojen työkavereiden kans baarissa. Alkkis oli jja heitin ulos tietysti. Virheliike oli alkaa suhteeseen mutta luulin kun päihde ja mielenterveys alalla, että osaa käyttää alkoa oikein. Olikin harvinaisen aasi.. ( huutonaurua)

Lähettäjä: Nippe 
Päivämäärä:   10.12.24 13:19:24

Onko mies ollut pahoillaan tai onko touhu jatkunut samanlaisena?

Päivämäärä:   10.12.24 13:28:45

On pahoitellut käytöstään kyllä. Ei olla käyty missään tilaisuuksissa yhdessä eikä kumpikaan yksin niin en tiedä miten käyttäytyisi nyt. Itse olen vieläkin hämmentynyt, surullinen ja mustasukkainenkin. Esimerkiksi viikonloppuna meinasin repäistä pelihousuni kun yksi tuttu nainen pyysi mieheltäni työhön liittyvää palvelusta ja mieshän tottakai suostui silmää räpäyttämättä. Kuulin puhelun ja normaali työpuhelu se oli, en ymmärrä itsekään reaktiotani. Ehkä siksi kun tiedän tämän naisen, on tosi kaunis ja viehättävä tyyppi. Joku epävarmuus iski.
Mies oli ihmeen ymmärtäväinen ja vakuutteli että ihan puhtaasti työn merkeissä pitävät yhteyttä. Ollaan puhuttu parin viikon etelänlomasta että saatais nollattua tilannetta muissa maisemissa.

Lähettäjä: ::: 
Päivämäärä:   10.12.24 15:47:05

Joku All Inclusive voisi olla vaarallinen juuri nyt jos on tuon alkon kanssa ongelmaa

Päivämäärä:   11.12.24 10:55:04

Me lähdetään koko perhe joten ei pelkoa siitä että "pääsisi" menemään humalan puolelle. Lasten seurassa mies ei ota ikinä paria olutta enempää, mikä on hyvä juttu.

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   11.12.24 11:33:34

Eli siis mies käyttää lapsia kilpenä ja lomaa todistaakseen, että kaikki on nyt hyvin ja senkö pitää riittää, senkö jälkeen kaikki on taputeltu ja kunnossa? Ja sitten mies jatkaa kuten ennenkin, kunnes taas vahingossa lääppiikin vieraita naisia vaimonsa naaman edessä ja taas käydään lasten kanssa etelänlomalla hyvittelemässä ja kotona sama ralli jatkuu... Ikiliikkuja on keksitty.

Lähettäjä: Gallup 
Päivämäärä:   11.12.24 18:00:38

Kyllä! Hyvä idea unohtaa koko juttu! Semmoisiin piireihin sun kanssa ettei nämä muistu eikä näy, niin unohtuu. Kuitenkin jos osaa ja jaksaa puhua säännöllisesti vakuuttavia (petetyt tarvii sitä koska useinmiten tietävät totuuden) niin voi se ukko irrotella sitten (työ) reissuissa. Ja yhteis illanvietotkin voi jättää välistä, tai mainitsematta niin pysyy roskat matonalla helposti seuraavat 15 vuotta

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   11.12.24 19:33:25

Joo oisin itekin jättänyt moisen ukon baariin.

Lähettäjä: u 
Päivämäärä:   12.12.24 02:27:28

Hei mut oo tyytyväinen että näit millainen miehesi oikeasti on. Mitä lie puuhailee muutakin selkäsi takana. Ratsaa puhelin ja kannettava, saattaa löytyä tietoa että ostaa seksiä nuorilta tytöiltä. Vieraile seksisaitti sivulla jossa miehet puhuu kys aiheesta..

Päivämäärä:   16.12.24 09:08:18

Lähettäjä: -.-
Päivämäärä: 11.12.24 11:33:34

Eli siis mies käyttää lapsia kilpenä ja lomaa todistaakseen, että kaikki on nyt hyvin ja senkö pitää riittää, senkö jälkeen kaikki on taputeltu ja kunnossa?

--
En tietenkään pysty vastaamaan ap puolesta, mutta miksi tehdä tästä mahdottoman iso asia? Mies kämmännyt ja jatkossa korkki paremmin kiinni. Kuten todettua niin jos alottaja olisi vienyt miehen pois (jos tosiaan kovin humalassa) niin koko asiasta ei olisi tullut mitenkään iso. Nyt elämä jatkuu ja mies yrittää toimia fiksummin.

Lähettäjä: onniitä 
Päivämäärä:   16.12.24 10:59:19

"Ei kai ne ravimiehetkään ihan näin juntteja ole kuin aloittajan puoliso? Tai en minä ainakaan tiedä yhtään tuollaista."

Oltiin kerran vuosia sitten raviväen pikkujouluissa ja siellä yksi etova äijä oli juuri tuollainen. Katsottiin silmät pyöreinä kun puristi toisen naisen rintoja vaimonsa seisoessa vieressä. Läski äijä ympärikännissä.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   16.12.24 11:01:52

"En tietenkään pysty vastaamaan ap puolesta, mutta miksi tehdä tästä mahdottoman iso asia? Mies kämmännyt ja jatkossa korkki paremmin kiinni. Kuten todettua niin jos alottaja olisi vienyt miehen pois (jos tosiaan kovin humalassa) niin koko asiasta ei olisi tullut mitenkään iso. Nyt elämä jatkuu ja mies yrittää toimia fiksummin."

Eli siis aikuinen mies tarvitsee joko lapset tai vaimon vahtimaan, että pysyy omissa housuissaan ja ainoa merkki paremmasta on puolivillainen "en mä enää..."?

Päivämäärä:   16.12.24 11:10:22

En ala mitään puhelimia tai läppäriä ratsaamaan. Ja siitä olen varma että ei osta seksiä. ahdistaa ja tunnen itseni aikalailla nollaksi mutta olen päättänyt jatkaa miehen kanssa ja antaa vielä mahdollisuuden. Voi olla että osoittautuu tyhmäksi ratkaisuksi mutta ei tarvi miettiä erottiinko liian helposti.

Päivämäärä:   16.12.24 11:14:36

"En tietenkään pysty vastaamaan ap puolesta, mutta miksi tehdä tästä mahdottoman iso asia? Mies kämmännyt ja jatkossa korkki paremmin kiinni. "

Ihan kuin teillä miehillä ihan oikeasti mikään korkki pysyisi kiinni. Jos on alkoa tottunut käyttämään, niin tuollainen "kömmäys" ei saa ukkoa lopullisesti sulkemaan korkkia - tuskin saa yhtään mikään, koskaan. Vaimon ei tarvitse olla miehensä vartija, eikä tuollaista käytöstä tarvitse sietää, vaikka kuinka lupailisi olla uskollinen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.