Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pikkujoulumekon kanssa maiharit?

Lähettäjä: p 
Päivämäärä:   2.12.24 13:37:45

Passaako, mustien sukkisten kanssa?
Ovat sellaiset aika kiiltäväpintaiset mustat.

Re: Pikkujoulumekon kanssa maiharit?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   2.12.24 13:51:03

Jos itse tykkäät, niin laita vaan.

Mä en tykkää, niin en itse laittaisi.

Mutta jokainen tekee oman makunsa mukaan.

Päivämäärä:   2.12.24 13:57:00

Korkkareita en halua laittaa, koska tunnen itseni "liian" pitkäksi, varsinkin kun seurueessa sattuu olemaan lyhyitä miehiä. Joten rajaa juhlakenkiä aika paljon.

Lähettäjä: menikö jo 
Päivämäärä:   2.12.24 14:20:28

Just olin lauantaina liikenteessä pikkujoulumekossa ja maihareissa ja niin oli moni muukin. Kehuja tuli outfitista. Ja mieluusi laittaisin korkkarit, mutta oma mies on hukkapätkä ja se ärsyttää mua

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.12.24 14:22:56

Voisin laittaa

Päivämäärä:   2.12.24 14:53:35

Mikä ihmeen tarve on ajatella miehiä tässä asiassa? Jos olette ihan vaan kasvaneet pidemmäksi kuin jotkut seurueen miehet niin kuljetteko kyyryssä heidän seurassaan?

Ihme kumartelua (sanan mukaisesti) ja nöyristelyä, kyllä miesten pitää kestää se että joskus nainen vaan on pidempi.

Päivämäärä:   2.12.24 14:54:21

Mutta jos muuten haluat laittaa maiharit niin se on ok.

Päivämäärä:   2.12.24 14:57:47

Tyylini on muutenkin aina ollut vähän rock-henkinen, talvisin on maiharit jalassa myös mekon kanssa. Ei ne mitään hienoimpia juhlakaapuja ole olleet, mutta eipä niissä tarkene talvella edes sisätiloissa.

Maiharit on ihan ok jos sopiva tilaisuuteen eli ei ole mikään ihmeellinen pukukoodivaatimus. Voit myös ottaa halutessasi toiset kengät mitkä vaihdat narikassa, mutta muista sitten ulkona että voi olla ihan hemmetin liukasta jossain korkkareissa. :)

Päivämäärä:   2.12.24 15:17:47

"Mikä ihmeen tarve on ajatella miehiä tässä asiassa? Jos olette ihan vaan kasvaneet pidemmäksi kuin jotkut seurueen miehet niin kuljetteko kyyryssä heidän seurassaan?"

Ihan täysin itsekkäästi itseäni ajattelin, ärsyttävää kumartua jutellessa(jos yökerhoon päädytään missä ei kuule muutenkaan), että kuulee mitä toinen puhuu. On epämukavaa. :D Helpompaa olla suunnilleen samalla tasolla, olen 170 cm pitkä. En ole lähdössä miehiä mielistelemään.

Ei ole pukukoodivaatimusta, pikkujoulutapahtuma josta luultavasti jatketaan keskustan yöelämään.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   2.12.24 16:14:10

Jaa olen 175 cm ja aina juhlat painan menemään 8-10 cm koroissa. Mua ei kiinnosta miesten itsetunto tai muu ja niin… puhun riittävän kovaa, että kuulevat :) Normaalissa business pukeutumisessa myös 6 cm korot aina eli olen sen vähintään 180 cm.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   2.12.24 16:17:23

Meidän työpaikan pikkujouluissa oli nuoremmilla maiharit ja vanhemmilla (minä) korkkarit (vaihdoin narikassa). Maiharit olisi sopineet hyvin mekkoni kanssa, mutta päädyin tällä kertaa aikuisempaan lookiin.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   2.12.24 16:24:04

"Ihan täysin itsekkäästi itseäni ajattelin, ärsyttävää kumartua jutellessa(jos yökerhoon päädytään missä ei kuule muutenkaan), että kuulee mitä toinen puhuu. On epämukavaa. :D Helpompaa olla suunnilleen samalla tasolla, olen 170 cm pitkä. En ole lähdössä miehiä mielistelemään."

Kannattaa varmaan harkita lääkärikäyntiä. Meillä on miehen kanssa pituuseroa 31 cm ja ikinä ei ole ollut kummallakaan vaikeuksia kuulla toisen puhetta. Ei myöskään baarissa tms.

Lähettäjä: Ellen 
Päivämäärä:   2.12.24 17:50:10

Riippuu ihan mekosta, jos on esimerkiksi lyhyt tai nahkainen niin mikä ettei. Itse en kyllä laittaisi, eivät ole juhlakengät.

Lähettäjä: € 
Päivämäärä:   2.12.24 19:36:54

Riippuu jaloista.Jos on supersirot gasellinkoivet niin silloin ne "kestää" maiharit.Paksut töppöjalat näyttää vielä hirveämmiltä maihareissa ja lyhyessä hameessa.

Lähettäjä: Sori mut 
Päivämäärä:   2.12.24 19:54:39

"Mikä ihmeen tarve on ajatella miehiä tässä asiassa?"

Ihan vaan mielenkiinnosta - onko siitä jotain haittaa ajatella miehiä? :)

Päivämäärä:   2.12.24 20:19:16

No olin naimisissa itseäni lyhyemmän kanssa ja avoliitossa itseni mittaisen kanssa, joten enpä usko että tarvitsen lääkärikäyntiä sen suhteen että lyhyet miehet olisi jotenkin ongelma. Mutta kiitos huolenpidosta. :)
En vai tunne oloani kotoisaksi pidempänä kuin olen, eli korkkareissa.

Olen hoikka, on säärtä ja mekko lyhyt. Varmaan maihareille yli-ikäinen jonkun mielestä, mutta niistä tykkään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.