Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Primolut ja kauheat menkkakivut

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.12.24 11:17:38

Jouduin syömään kuurin primolutia, ja menkkojen aikaan on nyt niin kauheat krampit kohdussa että palelee, hikoiluttaa ja oksettaa. Burana ei auta yhtään kramppeihin, auttaa vain juilintaan jota yleensä on. Mikä tähän kramppiin auttaa vai pitääkö vain kestää? Googletin että ilmeisesti suht yleistä tämän lääkkeen kanssa.

Re: Primolut ja kauheat menkkakivut

Päivämäärä:   2.12.24 12:03:21

Up

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   2.12.24 15:30:25

Otitko buranaa kunnon annoksen, eli 600-800mg ja gramma parasetamolia perään? Eipä tuohon muutoin kotikonstein oikein voi vaikuttaa, ja tietty kun krampit ehtii alkaa niin se buranakaan ei enää meinaa auttaa.

Yleisesti kehotetaan kokeilemaan rankempaa liikuntaa tai orgasmia, mutta omalla kohdalla nuo kyllä vaan provosoivat kramppeja. Lämmintä mahalle ja sikiöasennossa kiemurtelua vessan lattialla, sillä on usein menty. Kuuma kylpy varmasti helppaisi, mutta eihän nykykämpissä enää ammeita juuri ole.

Päivämäärä:   2.12.24 15:55:33

No mulla ei ole tuota lääkettä ole ollut käytössä, mutta koronarokotteesta tuli pahimmat menkkakivut koskaan. Oksentelin, ripuloin ja pyörtyilin kaikki yhtä aikaa. 2 kertaa taisin pyörtyä. Onneksi vessaan pääsi molemmat päät aina ajoissa mutta sai kyllä rientää, etten pyörtynyt matkalle. Otin 800mg buranaa ja kuumaan suihkuun. Suihku helpotti noin 30min päästä buranan kanssa.

Mulle suihku on aina ollut hoitava elementti ja hoitanut paljon kipuja pois. Istu siellä kuumassa, erityisesti mahaan laita sitä vettä. Vesi rentouttaa eri tavalla kuin pullossa. Joskus ollut kystakin,että mua on talutettu suihkuun parin minuutin seksin jälkeen kivusta. Suihku auttanut siihenkin ilman buranaa.

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   2.12.24 16:02:45

Lääkäri käski ottamaan "nyrkin" eli 800mg Buranaa ja gramma Panadolia päälle (yhtäaikaa). Annosten kanssa oltava tarkkana ettei mene paracetamoli yli rajojen. Tällä selviytynyt pahemmista päivistä.

Lempeää liikuntaa ennen menkkoja, myös menkkojen aikana jos pystyy.

Kuumavesipullo suihkun sijaan säästää vettä.

Ja seuratkaa ja opastakaa tyttäriä et osaavat hoitaa itseään, itse olen turhaan kärsinyt kamalista kivuista tietämättömänä.

Päivämäärä:   2.12.24 16:45:46

Normaalisti siis burana auttaa ja nytkin auttoi kipuun mutta Primolut aiheutti aivan karseat krampit mihin ei burana auttanut, lääkäri sanoi että voi tehdä noita kramppeja.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   2.12.24 17:11:53

Kylmägeelipussi alavatsalle, ainut ku autto mulla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.