Lähettäjä: hmm
Päivämäärä: 2.12.24 17:07:20
Sama logiikka kun aikanaan lainattiin kaverille leffa vuokraamosta minun kortilla, kaveri palautti videon myöhässä ja seuraavalla kerralla sanoi että mulla on siellä velkaa, kun hän palautti videon myöhässä :D SIIS MITÄ VITTUA ?! :D
Tässä yksi tapaus, jolla ei ollut mitään muuta elämänsisältöä kuin oma napa. Olin nuorena niin tossu, etä hengasin tällaisten kanssa, kun ne näki minussa onnettoman urpon, jota voi juoksuttaa ja jolta saa jonkinlaista "ihailua" kun olin vielä lihavakin ja he tietenkin hoikkia ja kauniita. No tämä kaveri ei ole elämässä pitkälle valitettavasti päässyt tuolla asenteellaan. Ja itse olen nämä aktiivisesti ditchannut kun vihdoin sain itseluottamusta, kun elämä vei erilleen näistä "kavereista".
Ja asiasta, minulla todellakin on myös tosi huonoja kokemuksia tavaroiden lainaamisesta, juuri sen takia ettei kukaan halua minua kunnioittaa. Onneksi voin kunnioittaa itse itseäni "salaa" olemalla nykyään huomattavasti itsekkäämpi kuin nuorempana. Ah että on mukavaa, vaikka paljon "kavereita" on jäänyt ja "hienoja kontakteja" esim. hevospuolella tippunut kyydistä, siksi etten olekaan sellainen tossu kun heille on kerrottu!
|