Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eikö nykyään nuorilla ole kavereita?

Lähettäjä: Tp 
Päivämäärä:   1.12.24 22:22:13

Minulla on talli kotipihassa ja muutama hevonen. Välillä olen ottanut hevosia liikuttamaan tyttöä, mutta kaikki ovat tulleet yksin tai korkeintaan vanh

Re: Eikö nykyään nuorilla ole kavereita?

Päivämäärä:   1.12.24 22:24:57

Anteeksi, lähti liian aikaisin. Tulleet siis yksin tai vanhempansa kanssa. Molen pyytänyt ottamaan kaverin mukaan, mutta ei ole ketään joka tulisi. Vielä 90-luvulla tytöt kulki kaveriporukassa tallille. Milloin tämä on tällaiseksi mennyt?

Lähettäjä: Kiellettyä 
Päivämäärä:   1.12.24 22:27:32

Monessa paikassa se kaverin tuonti tallille on kiellettyä, varsinkin kun vuokraajasta kyse. Tallinpitäjä ei halua ylimääräisiä ihmisiä tontilleen.

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   1.12.24 22:32:17

Ei minulla ole kavereita ketkä haluaisivat tallille tulla. Olemme siis muuten tekemisissä. Eli aloittajan mukaan kavereilla pitää olla yhteiset harrastukset. Totuus kuitenkin on että ihmiset ovat nykyään yksinäisempiä, luultavasti some syynä. Helpompi laittaa viesti tai vaihtaa kiinnostavampaan kuin nähdä oikeasti

Päivämäärä:   1.12.24 22:39:00

Me oltiin aina ryhmässä, jonka koostumus vähän vaihteli, mutta yhdessä kotiin talleilla. Ei olisi tullut mieleen mennä minnekään yksin. Tämä vaan sitoo minua enemmän, kun "joudun" olemaan aina kaverina siellä tallilla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.12.24 22:42:34

Älä ole kaverina, tee omat hommat aikataulun mukaisesti, et ole lapsenvahti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.