Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tissikuvat facebookissa

Lähettäjä: Anne 
Päivämäärä:   1.12.24 19:27:34

Mikä ihme facebookia vaivaa, kun joka viides julkaisu seinälläni on tänä viikonloppuna ollut tissikuva/seksi-ilmoitus? Vaikka kuinka valitsen "en ole kiinnostunut tämäntyyppisistä julkaisuista" ja estän kaikki tissiprofiilit, niitä vaan tulee lisää ja lisää?

Re: Tissikuvat facebookissa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.12.24 19:28:24

Käytät aikaa blokataksesi ne, ja algoritmi katsoo että haa, tämä postaus kiinnitti sen huomion ja pysäytti sen, näytetään lisää.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.12.24 19:30:52

Oletko katsonut nettisivuja, jossa käsitellään deittaamista esim. tinder? Itse luin joskus rintojen suurennus leikkauksesta vaikkei ole mielessäkään hankkia ja sen jälkeen tulikin vaikka ja mitä mainoksia tisseihin liittyen :D

Päivämäärä:   1.12.24 21:25:56

Ei ole mitään tuommoista selitystä.

Olen ilmiantanut julkaisuja, joska viittaavat prostituutioon, samantien tulee vastaukset etteivät riko yhteisönormeja.

Nyt on facebookista tullut sexbook, en tykkää yhtään.

Lähettäjä: Ts 
Päivämäärä:   1.12.24 21:46:11

Voi voi

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   2.12.24 01:06:18

Se johtuu siitä että joku taloudessanne on katsellut sellaisia. Samoin kävi mulle mieheni kanssa..

Päivämäärä:   2.12.24 04:48:17

Olen taloudessani ainoa facebookin käyttäjä.

Vaihdoin facebookin salasanan, jos vaikka tilini olisi kaapattu, ei auttanut.

Ilmiannan kaikki nuo tissejään, peppuaan ja seuraansa tarjovat prostituutiolta vaikuttavina julkaisuina, ei auta, tulee vaan ilmoitus etteivät riko yhteisönormeja.

Olen klikannut sunnuntaina ja tänään yli sata kertaa "en halua nähdä tämäntyyppisiä julkaisuja, ei auta.

Olen blokannut noita profiileita, mutta se varsinkaan ei auta kun niitä on loputon määrä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   2.12.24 07:59:01

Instassa nuo saa ilmiannettua . Itsesllä useampi tili mm lemmikilläkin oma niin jatkuvasti niitä alkaa seuraajiksi ja yrittää aloittaa keskusksutelua- ovat näitä huijareita jotka yrittävät päästä kaveriksi ja "ystäväksi" ja lopulta huijaamaan rahaa. Ilmiannan ja poistan seuraajista.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   2.12.24 07:59:43

No ei ole minun facessa ainakaan tuollaista.

Lähettäjä: Almera 
Päivämäärä:   2.12.24 10:48:29

Lähettäjä: A
Päivämäärä: 2.12.24 01:06:18

Se johtuu siitä että joku taloudessanne on katsellut sellaisia. Samoin kävi mulle mieheni kanssa..

---
Tämä heräsi itselläni myös.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   2.12.24 10:50:40

Minun face alkoi näyttämään kaikkia itämaan eläjien postauksia, kieli on niissä ehkä arabiaa. Olen estänyt kaikki, nyt on vähentynyt niiden näkyminen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.