Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En jaksa raportoida menemisiäni töissä

Lähettäjä: Blaah 
Päivämäärä:   27.11.24 17:10:16

Taas töissä tilanne, että mun menemiset puhuttaa. Mulla oli kahtena peräkkäisenä päivänä menoa joiden takia tein vähän lyhyemmät päivät. Ilmoitin nämä samalla kerralla. Toisesta kerroin tarkemmin kun en tiennyt kuinka kauan olisin pois ja toisen kuittasin vain että olen ajan x pois, kun en jaksanut kirjoittaa miksi olen pois.

Tuota on nyt sitten ihmetelty (ja kauhisteltu) kun olin pois enkä sanonut miksi. Aikaisemmin käynyt samalla tavalla. Sit työkavereilla joku ihmeellinen tarve ajatella, että jotain kauheaa on tapahtunut. Kysellään että onko kaikki hyvin ja kaikki kunnossa. Sit totean tyyliin, että käytin auton huollossa niin ollaan pettyneitä. Sorry, kun mun elämässä ei tapahdu mitään järisyttävää vaan kaikki on tylsää ja tavallista.

Miten ihmeessä voivat olla noin uteliaita, että kaikki tekemiset ja menemiset pitäisi raportoida tarkkaan? En mä vaan aina jaksa, huoh.

Re: En jaksa raportoida menemisiäni töissä

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   27.11.24 17:47:06

Eikä tarvitsekaan jaksaa. Jokainen kertoo omista asioistaan juuri sen verran kun haluaa ja on välttämätöntä.

Lähettäjä: teea 
Päivämäärä:   27.11.24 17:47:18

No,jos pitää olla duunissa niin pitää olla. Tottakai se kiinnostaa jos joku suhailee kesken päivää jonnekin. Mikä meno on noin tärkeä? Onko joku sala-pano? Ihan normaalia olla hieman utelias.

Mistä menosta sulla sitten on kysymys että sitä ei voi hoitaa duunin ulkopuolella?

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   27.11.24 17:54:36

Huhhuh, meillä liukuva työaika ja todellakin ollaan pois silloin kun tarvii jos on joku tärkeä meno. Kaikki kertoo sen verran kun haluaa, osa sanoo vaan että huomenta, oon tänään pois 12-14 tms. Todella outona pitäisi meillä kaikki, jos joku näistä kyselisi enemmän.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.11.24 18:04:51

Kiva työpaikka jossa riittää vain ilmoitus, että olenkin tänään pois osan päivää, kysymättä sopiiko ja keromatta syytä poissa oloon. Voihan vaikka sanoa henkilökohtaisensyyn aiheeksi. Miettkkööt sitten oletko poliisi kuulusteluissa vaikka

Lähettäjä: Blaah 
Päivämäärä:   27.11.24 18:15:53

Liukuva työaika meilläkin ja paljon enemmän muut suhaa kuin minä, kun heillä on omat menot, lasten menot, vanhempien menot, kummin kaiman menot. Mulla vaan omat menot ja näitäkin vain muutaman kerran vuodessa. Esim kun on vuoden odottanut aikaa johonkin niin todellakin menen silloin kun aika vihdoin on vaikka sitten työpäivän joutuukin aloittamaan pari tuntia normaalia myöhemmin. Salapanoa ei ikävä kyllä ole.

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   27.11.24 18:17:46

Jos ei siinä ole palaveria niin muuten saa työajan järjestää miten tahtoo. Jos vaikka varaan hierojan itselle klo 12 tiistaina, niin laitan vain privaatin blokin kalenteriin ja jos joku yrittää siihen päälle jotain kutsua myöhemmin silti laittaa, niin voin sanoa että katsoo vapaan ajan kalenterista. Ja sitten voi tiimiläisille vaikka aamusta just huikata, että olen tänään pois päivällä. Työntekijöihin luotetaan ja kaikki saa hommat tehtyä, niin ei tarvi kenenkään kyttäillä.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   27.11.24 18:39:51

Mä olen ihan perusduunari ja meilläkin useimmiten riittää pelkkä ilmoitus, että lähden huomenna aikaan x tai olen poissa y-z. Kiireaikaan tietty syyt kiinnostaa enemmän, kun tekijöitä ei tunnu koskaan olevan tarpeeksi, mutta kun itse pari viikkoa sitten soitin, että onnistuuko mitenkään jos aloitan pari tuntia myöhässä, pomo ei vaivautunut edes kuuntelemaan syytä vaan oli vaan "ok, mä odottelen hallilla niin saat avaimet" :'D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.