Lähettäjä: .
Päivämäärä: 27.11.24 15:24:02
Onko yrityksessä edes erillistä asiakaspalvelua vai vastaako kassa jos ehtii?
Meillä ainakin se puhelin saattaa soida pari tuntia ihan ilman että siihen ehtii kukaan vastaamaan. Aina palvellaan ensin liikkeessä, sitten vasta vastataan puhelimeen jos ei ole asiakasta tiskillä tai kaipaa apua muualla. Joskus tuleekin joku tuohtunut asiakas ovesta kun ei vastata puhelimeen, mutta kyllä ihan jokaikiselle on iskenyt ymmärrys samantien kun näkee mikä hulina meillä on. Myymälässä on ihan riittävästi väkeä, mutta jos puhelin soi silloin tällöin, eikä koko ajan niin ei siihen hommaan erillistä henkilöä palkata.
10 vaille soittaessa on liikkeen sulkupuuhat käsillä silloin varsinkin halutaan asiakkaat ulos. Ja muutenkin, työntekijöiltä luultavasti loppuu työaika tasalta, ei kannata soitella juuri ennen jos asia on yhtään sen pidempi.
|