Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarhan pohjat

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   27.11.24 14:37:19

Ensi vuonna suunnitelmissa uusia tarhojen pohjat. Tällä hetkellä hiekkatarhat, vähän mutaakin ja salaojat taitaa olla tukkeessa. Eli pohjilta lähdetään.

Mutta koska hiekansyönti on toisilla tapana, mieleen tuli korvata hiekka jollain muulla. Hake? Puru? Joku muu? Mikä olisi sinun mielestä paras? Ja mikä näillä muilla materiaaleilla on käyttöaika?

Re: Tarhan pohjat

Lähettäjä: — - 
Päivämäärä:   27.11.24 14:46:07

Mun heppojen tarha on hakkeella. Sen alla on joku kangassysteemi, ettei nouse muta sekaan. Tarkemmin en osaa sanoa, joska olen asiakas. Tarha on pysynyt hyvänä ehkä 3v? nyt alkaa etuosan hake olla jo maatunutta. Takaosa siistiä. Eli varmaan ens vuonna alkais olla tarve kaapia huono hake pois etuosasta ja lisätä uutta. Vieressä olevat tarhat on vuosi aikaisemmin tehty ja niihin TP teki nyt kesällä tuon.

Asiakkaana tykkään halkeesta. Ei enää mudassa rämpimistä ja hepoilla ei enää hiekkaa. Tulevaisuudessa jos etsin tallipaikkaa, olen valmis maksamaan enemmän haletarhasta vs. muta/hiekka. Kallista se hevosten letkuttelu ja hiekkakuvailu jatkuvaan on + se huolen määrä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.