Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mcas kohtalontovereita?

Lähettäjä: Georgia 
Päivämäärä:   27.11.24 12:55:55

Löytyykö täältä sattumalta muita mcas kanssa eläviä? Miten pärjäilette ja mitä te pystytte syömään? Miten olette uskaltautuneet kokeilemaan lisäyksiä ruokavalioon?
Minulla minut nyt suhteellisen ok kunnossa ja oireet hallussa pitävä ruokavalio koostuu kurkusta, lehtisalaatista, kesäkurpitsasta, myskikurpitsasta, tofusta, mustikoista ja gluteenittomista riisikakuista. Tällä setillä olen mennyt nyt melkoisen pitkään ja haluaisin kovasti kokeilla lisätä jotain, mutta pelko oireista on kova. Olen aika kuivassa ja pienessä kunnossa tällä hetkellä, joten siinäkin mielessä olisi tosi hyvä laajentaa vähän ruokavaliota, mutta suoraan sanottuna hirvittää aivan järkyttävästi, että mitä jos oireet palaa takaisin samalla vahvuudella mitä ne ovat joskus olleet (ja pahinta, jos lietsoisi muiden sairauksien oireet myös leimahtamaan). :I Olen ollut siis todella syvässä suossa oireiden kanssa. Olisi ihana kuulla vertaisilta kokemuksia tai vinkkejä :)

Re: Mcas kohtalontovereita?

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   27.11.24 13:00:37

Jos tofu käy, niin soijarouheen/-suikaleiden luulisi myös käyvän. Samoin salaattien eri versiot (kartano, frisee jne).

Re: Mcas kohtalontovereita?

Lähettäjä: -4° 
Päivämäärä:   27.11.24 13:16:02

...Kun otsikon luettuasi mietit, että onpas erikoista jonkun suomalaisen kyselevän heppafoorumilla kohtalontovereita lento-onnettomuuksiin. (Maneuvering Characteristics Augmentation System, MCAS - aiheutti kahden lentokoneen maahansyöksyn männävuosina)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.