Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Gynekologikäyntien historia

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   26.11.24 22:36:59

Tiedän noloa, mutta en ole käynyt. Haluaisin nyt käydä, kun aihetta olisi.

Mutta en kestä mitään läksytystä että miksi en ole aiemmin käynyt. Eli näkeekö gynekologi historiaa kuinka pitkältä. Voinko vaan sanoa että en ole käynyt pitkään aikaan, mutta jättää sanomatta, että en ole käynyt ikinä.

Re: Gynekologikäyntien historia

Lähettäjä: Riu 
Päivämäärä:   26.11.24 23:02:00

Ei kai nykyään enää edes suositella mitään säännöllisiä käyntejä, jos ei tarvetta ole? Minä olen yli 50-vuotias ja käynyt muistaakseni kaksi kertaa gynellä, kun on ollut asiaa. Plus papakokeet toki kun on kutsu käynyt. Jos nyt menisin niin tuskinpa aiemmat käyntini edes lääkäriä kiinnostaisivat vaan tuloni syy.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   26.11.24 23:03:41

Eivät ne ainakaan minua läksyttäneet millään lailla kun ensimmäisen kerran kävin gynellä melkein nelikymppisenä. Kysyivät milloin olen viimeksi käynyt, ja vastasin suoraan, että tämä on ensimmäinen käyntini, kun en ole aiemmin kokenut sitä tarpeelliseksi. Vaikuttivat hiukan järkyttyneiltä, mutta eivät sanallakaan moittineet tai muuten osoittaneet minkäänlaista paheksuntaa. Totesivat vain reippaasti, että selvä, katsotaan nyt mitä näkyy. Täysin ammattimaisesti ja ystävällisesti hoitivat tarvittavat toimenpiteet eivätkä millään tavalla palanneet siihen kysymykseen miksen ole aiemmin käynyt.

Joku toinen gyne saattaa toki toimia toisin, mutta minulla oli hyvä gyne ja häntä avustava hoitaja.

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   26.11.24 23:10:14

Ei ne läksytä.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   26.11.24 23:16:44

Jos sinulla ei ole ollut syytä käydä aiemmin niin miksi ihmeessä siitä läksytettäisiin? Hyvä kun nyt menet aiheesta. Voit ihan hyvällä mielin sanoa ettet ole aiemmin käynyt niin gyne ottaa sen huomioon tutkimusta tehdessä. Sinne vaan!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.