Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tykkääkö joku oikeasti osallistua juhlii

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.11.24 20:24:26

Mikä on eka fiilis kun kutsu kilahtaa ? Kaikenmoisiin kissanristijäisiin pitäs osallistua.

Re: Tykkääkö joku oikeasti osallistua juhlii

Lähettäjä: — - 
Päivämäärä:   26.11.24 20:25:37

Tykkään! Toki riippuu juhlista ja niiden järjestäjistä myös paljon.

Tykkään myös itse järjestää juhlia.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   26.11.24 20:31:59

Tosi kivaa jos joku viitsii juhlia järjestää, osallistun aina jos suinkin pystyn!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.11.24 20:33:17

Minusta on ihana kun joku järjestää juhlia ja mielelläni osallistun, jos vain pääsen. Itse en tykkää juhlia järjestää, jotenkin koen ahdistusta juhlien onnistumisesta, tarjoiluista jne. vaikka monelle varmasti on pääasia, että joku järkkää jotain ja tuo ihmiset yhteen.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   26.11.24 20:33:30

Johan toki, kivaa vaihtelua arkeen. En ole kovin hyvä tekemään itseäni tykö, mutta jos vaikka parin-kolmen ihmisen kanssa saa juteltua, niin kiva.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   26.11.24 20:39:33

Riippuu juhlista. Jotkut rippijuhlat, yojuhlat, lastensynttärikutsut, sukujuhlat jne ovat tilaisuuksia, joita mieluummin välttelen.

Sen sijaan kaveripiirin synttäreille/tupareihin tms menen mielelläni

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   26.11.24 20:43:41

Tykkään, varsinkin sellaisista, joissa on tuttuja ihmisiä, esimerkiksi sukulaisia. Juhlat ovat kivoja, ja erityisesti odotan aina hyvää ruokaa tai kahvipöydän herkkuja sekä kuulumisten vaihtoa.

Vieraiden ihmisten keskellä ei ole niin mukavaa. Esimerkiksi häihin tai syntymäpäiville yksin meneminen on inhottavaa, kun miestäkään ei ole. Jos tuntee edes jonkun, on ihan ok.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   26.11.24 20:45:31

Häät ja kavereiden synttärit on ihan ok. Mutta ns pakolliset mihin pitää mennä koska on sukua, ahdistaa.

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   26.11.24 20:49:20

Todellakin tykkään, sekä osallistua että järjestää.

Lähettäjä: Tetra 
Päivämäärä:   26.11.24 20:57:01

Tykkään. Varsinkin kavereiden juhliin, niissä on hauskinta. Ristiäiset, lakkiaiset ja konfirmaatiojuhlat ovat sitten sitä tylsempää pönöttämistä ja kakun syöntiä.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   26.11.24 21:24:12

En tykkää osallistua enkä varsinkaan järjestää. Minulta puuttuu täysin kyky ideoida jotain, perustylsä kahvittelu kyllä järjestyy. Vieraana voin seassa pyöriä mutta en erityisemmin nauti tilanteesta. Ei varmaan tule yllätyksenä että tuttavapiiri on hyvin pieni enkä ole mitenkään toivottua juhlaseuraa.

Lähettäjä: Daisy 
Päivämäärä:   26.11.24 21:36:27

Oi kyllä tykkään , ystävien kesken juhlat on parhaita! Ja pidämmekin ystäväporukalla (joka aina juhliin laajenee) paljon pieniä ja isompia juhlia. Aihe voi olla vaikka syntymäpäivä, jonkun uuden hevosen osto tai hyvä kisamenestys, kesän päättäjäiset, talven piristäjäiset, kihlajaiset tai vaikka ne kissan nimiäiset jne jne.
Mitkään ns pönötysjuhlat taas ei minuakaan nappaa.

Lähettäjä: Näin 
Päivämäärä:   26.11.24 22:12:38

Täysin riippuu juhlista. Useimmista olen paennut heti kun suinkin kykenen. Jotkut olen jopa itse järjestänyt. Ja muutamista noiden itse järjestämieni ohella olen nauttinut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.