Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Coca-Cola joulurekka, onko joku käynyt?

Lähettäjä: Katsomassa 
Päivämäärä:   25.11.24 19:56:57

Vihdoinkin olisi suht lähellä nähtävänä tuo rekka. Mukaan tulisi pari pientä rekkafania. Millainen tapahtuma on? Siis onko siellä ihan ohjelmaa vai pällistelläänkö vaan rekkaa? Ajaako auto paikalle showmaisesti vai onko se siellä jo valmiina?

Mietin vaan kun ajaksi ilmoitettu 14-18 ja lapset viihtyy max reilun tunnin. Pimeän aikaan rekasta saa varmaan enemmän irti, mutta mahtuuko silloin enää paikalle? :'D

Onko siis joku käynyt ko tapahtumissa?

Re: Coca-Cola joulurekka, onko joku käynyt?

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   25.11.24 20:06:05

Kouvolassa 2019 rekka oli valmiina paikalla. Pitkä jono ilmaisia coca-cola tölkkejä hakemaan ja pitkä jono rekan viereen kuvattavaksi. En jonottanut kumpaankaan. Rekka oli upea (olen valtavan ihastunut Optimus Primeen, sillä varmaan oma vaikutuksensa minun mielipiteeseen) mutta itse tapahtuma oli tylsä ja ihmisiä tungeksi kaikkialla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.11.24 20:07:10

Oon käynyt katsomassa ja silloin oli ainakin jo paikan päällä. Tosin ei menty ihan alusta. Jakavat Coca colia ja palauttamalla pantin osallistuu arvontaa. Varaudu jonottamaan pitkään, jos juoman haluat. Joulupukkikin siellä tais olla. Me vaan pällisteltiin rekkaa, kun ei jaksettu jonottaa.

Lähettäjä: -:- 
Päivämäärä:   25.11.24 20:32:08

en tajuu mitä toljotettavaa siinä on.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.11.24 20:34:59

En ole käynyt, mutta 12 minuutin työmatka kesti sen takia tunnin..

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.11.24 21:03:21

En ole käynyt katsomassa, mutta ruuhkan kyllä oon nähny. Joku vuosi cokisrekka kävi Oulun Kaakkurissa ja hullut ruuhkat ja liikenne ihan tukossa keskustasta Kaakkuriin (suunnilleen 8km matkaa)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.11.24 21:03:54

Ja tukossa tarkottaa että moottoritiellä mentiin kävelyvauhtia

Päivämäärä:   25.11.24 21:52:48

Pari kertaa käynnyt meidän kaupungissa. Kyllä se pällistelyyn on melkolailla luotu. Ilmaisen cola pullon saa niin siksi siellä on jonoa. Oli se kyl aika hieno kuitenkin ja toi jouluntunnelmaa.

Päivämäärä:   25.11.24 22:17:28

Oli etukäteen ja torilla oli aivan valtava määrä porukkaa, enemmän kuin joulunavajaisissa tai missään muussa tapahtumassa ikinä. En käynyt enkä itse ollut kaupungilla, näin rekan ohikulkiessani ennen tapahtumaa ja kuvia jälkeenpäin.

Katso mitä ilmoittavat ohjelmaksi, eiköhän siitä selviä. Kannattaa liikkua julkisilla ja varata aikaa ja valmistella lapsiakin siihen, että paikalla on tosi paljon ihmisiä ja saattaa olla tungostakin. Ja toki varautua itsekin siihen ettei niitä lapsiansa hukkaa väkijoukkoon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.