Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Viestittely toisen kanssa

Lähettäjä: Tyyteli 
Päivämäärä:   25.11.24 18:48:14

Olen hieman ihmetellyt miksi mieheni viestittelee erän naispuolisen työkaverin kanssa suhteellisen useasti vaikka heillä on mahdollisuus jutella töissäkin (ainakin oletan näin). Toisaalta olen miettinyt, että saahan sitä viestitellä kenen kanssa haluaa mutta, kun viestiä pukkaa niin arki-iltaisin kuin vklp iltaisin. Kuulemma miehen sanojen mukaan heittävät vain "läppää". En ole koskaan itse edes nähnyt tätä henkilöä kuullut toki sitäkin enemmän. Asia hieman mietityttää minua mutta ainakin vielä olen antanut asian vai olla.

Re: Viestittely toisen kanssa

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   25.11.24 18:55:42

Pyydä se työkaveri kylään ja tutustu siihen.

Lähettäjä: Tyyteli 
Päivämäärä:   25.11.24 19:00:12

No tätä olen yrittänyt ehdottaa mutta se ei kuulemma käy.

Lähettäjä: Momo 
Päivämäärä:   25.11.24 19:05:27

Minun mieheni on samanlainen, aina pitää olla työkaveri jonka kanssa viestittelee ja näkee hyvin intensiivisesti. Vaihtaa työpaikkaa melko usein ja aina löytyy joku tällainen. Kuulin kerran kun mieheni puhui kaverilleen puhelimessa, että pitää aina työpaikalla tutustua sellaiseen joka ei ole parisuhteessa kun yleensä parisuhteessa olevat eivät jaksa viestitellä niin paljoa tai nähdä niin usein. Sanoi myös, että usein jos yrittää ystävystyä parisuhteessa olevan naisen kanssa heidän miehet ovat mustasukkaisia eikä hommasta tule mitään. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja sama meno on jatkunut aina.

EO: ei ainakaan oma mieheni ole ikinä suostunut nöitä työkavereita esittelemään ”koska ne ovat miehen kavereita, eivät minun”.

Lähettäjä: Työntekijä 
Päivämäärä:   25.11.24 21:25:35

Just laitoin esimiehelleni viestin. Jo kolmas tänään, sillä olen vastannut hänen kolmeen viestiinsä. Puhtaasti työasioita kaikki. Ei töissä ehdi näkemään ja selvittämään kaikkea, tänäänkään emme tavanneet lainkaan. En ollut ajatellutkaan, että viestittely voisi herättää kummastusta. Ja olisin enemmän kuin hämmästynyt, jos esimies kutsuisi kotiinsa ja haluaisi esitellä puolisolleen. Ottaisin tietysti oman puolisoni mukaani. Emme me esimiehen kanssa ystäviä ole, työkavereita ainoastaan, mutta työasioita joutuu hoitamaan vapaa-ajallakin, valitettavasti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.