Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Whatsapp, viesti ei mene perille

Lähettäjä: Koko päivänä 
Päivämäärä:   24.11.24 22:31:41

Laitan viestin whatsapissa ja väkäsistä näen, että menee perille vasta päivän päätteeksi.

Puhelin ollut ilmeisesti kiinni/lentokonetilassa.

Onko asetuksista jotenkin mahdollista ”blokata” yksi ihminen koko päiväksi, niin että viestit tulevat perille kun blokin ottaa pois, mutta muiden viestit tulevat perille koko pv:n?

Kyseessä ystävä ja mietin vihoitteleeko minulle vai onko masennuksen kourissa koko pv:n puhelin kiinni..

Re: Whatsapp, viesti ei mene perille

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   24.11.24 22:32:56

Jos on bloksnnut niin taitaa näyttää samalta. On sitten voinut poistaa blokkauksen

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   24.11.24 22:59:37

''Lähettäjä: Aloittaja
Päivämäärä: 24.11.24 22:58:16

Mieie: mutta jos olisi blokannut minut päiväksi niin nuo blokin aikana lähetetyt viestit ei menisi koskaan perille. Nyt menevät.''

Näin se minustakin menee. Eli olisiko whatsappi muuten pois käytöstä tai kännykkä kiinni/ilman nettiyhteyttä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.11.24 23:04:19

Nyt myrskyn jälkeen on vielä tuhansia taloja joissa yhteydet vaihtelee ja pätkii

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   25.11.24 00:08:42

Kaikille ei ole kehittynyt riippuvuutta puhelimeen. Kaverillani on tapana sulkea puhelimensa viikonlopuksi, kun on perheensä seurassa. Itse unohdan joskus ladata puhelimen, ja puhelin on monta päivää suljettuna, kun akku on tyhjä. Tätä tapahtuu erityisesti viikonloppuina, kun lapset vievät huomioni. Lisäksi työaikana käytössä on työpuhelin ja oma puhelin on kiinni, jolloin töiden jälkeen unohdan avata puhelimeni. Perheessämme on myös tavallista, että yhdessä puolison kanssa kotoa lähtiessä jompikumpi jättää puhelimen kotiin, koska yksi puhelin riittää, jos joku perheenjäsen haluaa meidät tavoittaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.