Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tik Tok -tanssijat kultin armoilla

Lähettäjä: Kim 
Päivämäärä:   24.11.24 22:19:06

Oletteko katsoneet tämän? Täällä aina neuvotaan katkaisemaan välit omiin vanhempiin milloin minkäkin syyn takia. Varmasti hyviäkin syitä on, mutta on myös tätä, että ulkopuolinen taho painostaa tällaiseen ratkaisuun. Taho voi olla kultti tai mikä varmasti yleisempää muuten vain narsistinen puoliso. Mitä ajatuksia ?

Re: Tik Tok -tanssijat kultin armoilla

Lähettäjä: Kim 
Päivämäärä:   24.11.24 22:20:53

Piti vielä lisätä, että seuraukset perheelle ovat musertavia ja tässä se näkyy konkreettisesti. Ja kun bälit osittain palautuvat, vanhemmat joutuvat elämään kuin veitsenterällä. Surullista ja äärettömän stressaavaa omille vanhemmille.

Re: Tik Tok -tanssijat kultin armoilla

Lähettäjä: Piste 
Päivämäärä:   24.11.24 22:50:45

Siis tämähän dokkari on hyvin kyseenalainen, koska tässä kerrotaan vaan tasan vanhempien ja siskon päätös, että kyseessä on kultti. Muutama ”kultista” eronnut tukee tätä vanhempien harhaa, mutta mitään oikeata, konkreettista todistetta ei asiasta ole. Miranda kertonut julkisesti, että syy välirikolle ei ole kultti tai pakotus, vaan vanhempien ja perheen oma toiminta.

Täälläkin aina julistetaan, kuinka toksiseen perheeseen pitää katkoa välit. Jos joku näin tekee, niin väärin sitten sekin, koska ne toksiset vanhemmat puhuu julkisesti mustan valkoiseksi?

Itsellä on äidin kanssa välit poikki kokonaan, koska hän on umpirasisti. Yrittää pitää sen piilossa, eikä kukaan välittömän lähipiirin ympärillä asiaa tiedä. Tapasin nykyisen aviomieheni aikanaan ja äidiltä alkoi jatkuvaa piilokuittailua, vittuilua, valehtelua ja mustamaalaamista kuinka tulen pilaamaan elämäni ja katumaan. Lopulta ainoa vaihtoehto oli laittaa välit poikki, jotta oma mielenterveys säilyi. Äiti yhä edelleen jauhaa sukulaisille ja tuttaville, kuinka mieheni on käskenyt laittamaan välit poikki, kuinka olen käytännössä kidnapattu ja vasten tahtoani tässä liitossa ja kaikkea muuta paskaa. Uhriutuu itse, koska hänhän vain ”ajattelee tyttärensä parasta” ja haluaisi vain yhteyden takaisin koska niin kärsii tästä kuinka mieheni on vienyt minut häneltä. Voin sanoa, että mieheni on ymmärtäväisin ja rakastavin ihminen, jonka koskaan olen tavannut, eikä ikinä pakottaisi minua yhtään mihinkään, vähiten katkaisemaan välit kehenkään. Äitini ihan itse tämän on aiheuttanut, ja nyt syyttää mieheni juuria tästä välirikosta.

Voin sanoa, että jos äitini julkisesti tekisi jotain tuollaista sontaa, mitä Mirandan perhe, niin välit eivät koskaan tulisi paranemaan yhtään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.