Lähettäjä: Juntti
Päivämäärä: 24.11.24 21:53:56
Ensi viikonloppuna olisi läheisten ihmisten pienimuotoiset vihkiäiset, joita he kuitenkin juhlivat perinteisesti. Vieraita n. 20 hlöä ja juhlat heidän kotonaan. Nyt, alle viikko ennen juhlia minulle iski vaatekriisi!! Teen etätyötä ja vietän vapaa-aikaaani lähinnä luonnossa, joten minulla ei ole mitään laajaa garderobia. Nyt ei ole aikaa enää mitään uutta etsiä. Olen lihonut viime kuukausina muutaman kilon enkä ole kovin sinut itseni kanssa. En myöskään luota omaan tyylitajuuni. Kumpaa näistä suosittelisit lyhyelle ja pyylevälle (rintava ja vatsakas) naiselle:
- polvipituinen ja pitkähihainen musta "vale"kietaisumekko. Tämä näyttää edestä ok, mutta sivusta päin maha näyttää mielestäni isolta. Tämän kanssa minulla on sopivat korut ja kokonaisuus on melko juhlava.
- pitkä musta hame ja sen kanssa hiekan ja mustan värinen lyhythihainen paita. Paidan helma tulee hameen sisään ja paita on aavistuksen löysä. Tämän kanssa ainoat sopivat korut ovat puun- tai mustanväriset nappikorvikset tai pronssinvärinen korusetti, joka on kaunis, mutta joka on myös muuttunut ajan saatossa tummemmaksi/vihertäväksi, eikä sitä saa enää puhdistettua. Tämä ei ole ihan niin juhlava kokonaisuus, mutta toisaalta viihdyn tässä asussa
|