Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Toimari ahdisteli pikkujouluissa

Lähettäjä: 30v nainen 
Päivämäärä:   24.11.24 21:20:27

Että sellaset pikkujoulut sitten...

Saavuin pikkujouluihin vähän myöhässä ja täysin selvinpäin. Vastassa oli humalassa pyörivä toimitusjohtaja (50 vuotias mies). Siinä samassa rytäkässä hän nappas multa laukun kädestä ja riisui takin päältä ja raahas tanssilattialle.. Olin niin kiusaantunut ja jäädyin niin pahasti et tanssin hänen kanssaan yhden humpan, samalla kun hän liikutteli lantiotaan lantiotani vasten ja käsiään sopimattomasti.

Myöhemmin hän tuli ehdottamaan mulle et jos haluan niin voidaan mennä panemaan, lupas ettei kertois kenellekkään. Ja koko illan yritti raahata mua tanssilattialle. Sanoin hänelle useaan kertaan EI ja että hän on sopimaton. Mutta oli niin hiton sekasin ettei tajunnut omaa käytöstään.

Oli kuulemma myös kutsunut mua toiselle työntekijälle "vitun kuumaksi". Kertoi mulle myös omasta seksihistoriastaan ja siitä kuinka hän pettää vaimoaan jatkuvasti ja on pannut veljensä vaimon paksuksi..

Olen siis niin järkyttynyt enkä voi katsoa häntä enää ikinä silmiin. Miten mä voin huomenna mennä töihin?!

Re: Toimari ahdisteli pikkujouluissa

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   24.11.24 21:25:34

Perus pikkujoulut

Lähettäjä: Nerd 
Päivämäärä:   24.11.24 21:28:30

Eihän sinulla ole mitään hävettävää. Toimarilla on senkin edestä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.11.24 21:28:58

Ei tosiaan ole sinun häpeäsi, vaan tuon äijänrähjäkkeen.

Lähettäjä: Tylsä 
Päivämäärä:   24.11.24 21:34:57

Ei toi oo sun häpeä. Mieti tuo asia niin, et luultavasti tämä kyseinen toimari miettii itse aivan samaa tällä hetkellä.

Päivämäärä:   24.11.24 21:39:32

"Mieti tuo asia niin, et luultavasti tämä kyseinen toimari miettii itse aivan samaa tällä hetkellä."

Eivätpä nuo ahdistelijat sellaista mieti. Aivan turha sureksia tuollaisen ukonkuvatuksen mahdollista häpeää, tuskin se edes häpeää ja jos häpeää niin aivan ansaitusti, sietääkin hävetä.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   24.11.24 21:47:29

Lähtisin kyllä kävelemään tommoisesta firmasta. Saattaisin laittaa jakelulla "kaikki firmassa" myös syyn miksi lähden...

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   24.11.24 21:56:21

"Lähtisin kyllä kävelemään tommoisesta firmasta. Saattaisin laittaa jakelulla "kaikki firmassa" myös syyn miksi lähden..."

Tämä! Nuo ahdistelijat eivät ikinä opi, elleivät koe jonkin sortin julkista nöyryytystä.

Pitäisin myös huolen, että tästä firmasta ja sen toimarin käytöksestä kuulee ulkopuolisetkin, ainakin jos on tunnettu/iso firma kyseessä. Osaavat sitten muutkin naisihmiset varoa tätä paikkaa. Esim. jodelissa on se "työpaikkavaroitukset"-kanava ja jodelhan on anonyymi.

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   24.11.24 22:01:25

Siis pahinta että ei varmaan edes muista sanomisiaan tai tekemisiään. Sen verran tuiskeessa oli.

Ja toiseksi pahinta on se, että kyseessä on pienempi perheyritys. Joten hankkituisivat kyllä ennemmin minusta eroon, kuin tästä toimarista joka on ollut talossa 25 vuotta..

Lähettäjä: Näin 
Päivämäärä:   24.11.24 22:11:56

”Nuo ahdistelijat eivät ikinä opi, elleivät koe jonkin sortin julkista nöyryytystä.”

Näin se menee. Suosittelen lämpimästi että etsit uuden työpaikan ja kun sen saat, et kerro kenellekään nykyisessä puljussa minne menet. Tällä turvaat selustasi. Ja lähtiessäsi kerot kaikille syyt lähtöösi. Nolaat paskakasan niin julkisesti kuin ikinä.

Been there, done that. Vaikka vähän eri syystä.

Jos nimittäin tuonne jäät, niin se oli vasta alkua. En kehota kokeilemaan.

Lähettäjä: Lap 
Päivämäärä:   24.11.24 22:49:23

Ja kas kun kukaan ei sano tätä provoksi. Näitä käy mutta ei aloittajalle käynyt.

Päivämäärä:   24.11.24 23:10:59

Kysy toimarilta huomenna mikä hänen veljensä nimi on? Sen jälkeen kysy palkankorotusta. :)

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   25.11.24 00:15:12

Loistava idea^ xD

Lähettäjä: () 
Päivämäärä:   25.11.24 00:23:20

Sain samantyyppisessä juhlassa, sormen mun reikään. Hameen alta, alushousujen sivusta, takaapäin. Ennen kuin ehdin sanoa kissaakaan. Kuiskattiin että haluanko enemmän täytettä. Häpesin itseäni viikon. Iso pomo. Uskovaisia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.