Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 24.11.24 21:05:44
Olen hyväkroppainen, ihan fiksu ja kasvoista kauniiksi kehuttu ja monet miehet ihastuu minuun helposti. Silti olen sinkku vastoin tahtoani.
Noh taistellut tinderissä pari vuotta kun ei tule komeaa, fiksua ja hauskaa matchia sitten millään. Nyt tajusin, että rahkeeni ei sittenkään riitä niihin "menestyjiin" ja vaikka riittäisikin, niin ei edes kannata yrittää, sillä olen tavoiltani ja pukeutumiseltani lopulta ihan tavallinen tallukka joka piereskelee ja sotkeekin välillä. Mulla ei ole fancya autoa enkä jaksa tällätä oikeasti kuin deiteille ja juhliin.
Päätin nyt siis alkaa panostaa näihin ihan perus lihaasyöviin, valkoisiin, perusfiksuihin suomalaisiin heteromiehiin, jotka ei ole mitään kiiltävillä autoilla ajavia, 24/7 itseään kehittäviä menestyjiä, jotka makkarissakin vaativat ties mietä sirkushuveja(joo kokemusta on). Olen tullut siihen lopputulokseen että kuolen sydänkohtaukseen jos pitäisi sellaisen vierellä pingottaa viikkoa pidempään. Haluan ihan tylsän, tavallisen ja arkisen suhteen eli rima laski nyt ihan kerta heitolla
|