Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oivallus deittailusta

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.11.24 21:05:44

Olen hyväkroppainen, ihan fiksu ja kasvoista kauniiksi kehuttu ja monet miehet ihastuu minuun helposti. Silti olen sinkku vastoin tahtoani.
Noh taistellut tinderissä pari vuotta kun ei tule komeaa, fiksua ja hauskaa matchia sitten millään. Nyt tajusin, että rahkeeni ei sittenkään riitä niihin "menestyjiin" ja vaikka riittäisikin, niin ei edes kannata yrittää, sillä olen tavoiltani ja pukeutumiseltani lopulta ihan tavallinen tallukka joka piereskelee ja sotkeekin välillä. Mulla ei ole fancya autoa enkä jaksa tällätä oikeasti kuin deiteille ja juhliin.
Päätin nyt siis alkaa panostaa näihin ihan perus lihaasyöviin, valkoisiin, perusfiksuihin suomalaisiin heteromiehiin, jotka ei ole mitään kiiltävillä autoilla ajavia, 24/7 itseään kehittäviä menestyjiä, jotka makkarissakin vaativat ties mietä sirkushuveja(joo kokemusta on). Olen tullut siihen lopputulokseen että kuolen sydänkohtaukseen jos pitäisi sellaisen vierellä pingottaa viikkoa pidempään. Haluan ihan tylsän, tavallisen ja arkisen suhteen eli rima laski nyt ihan kerta heitolla

Re: Oivallus deittailusta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.11.24 21:10:27

Normaali ja tavallinen on kivaa ja mukavaa, kun itsekin on sitä.

Päivämäärä:   24.11.24 21:10:52

Ja lisään tähän vielä että tajusin myös että johtuu ihan tinderistä tuo että yhtäkkiä aloin tavoittelemaan noita ihme menestyjiä. Jos joku osaa analysoida tähän tuota mekanismia, että mitä tapahtuu ihnisten päässä kun alkavat etsiä kumppania tinderissä, niin antaa palaa! Yhtäkkiä vain joku mr. Finland kelpaakin.

Ennen tinderiä en osannut kokea häpeää esim. Autostani tai ammatistani. Instagramissa en ole, mutta yhtäkkiä tuli olo että minunkin pitäisi olla ig tason missi jotta tinderistä löytyisi se elämän rakkaus.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   24.11.24 21:19:19

Mä löysin urheilullisen, tosi hyvännäköisen, lapsettoman, hyvin toimeentulevan ja aktiivisen ihmisen tinderistä. Puhuu, pussaa, kokkaa jne. On mahdollista siis.

Päivämäärä:   24.11.24 21:26:51

Niin mutta minkä ikäinen ällö olit? Itse lähestyn keski-ikää, lapsettomat fiksut vaihtoehdot on tässä iässä jo aika harvassa

Päivämäärä:   24.11.24 21:30:22

Ja vaikka olisi "tosi hyvännäköinen", ei sekään välttämättä olisi mennyt minun aikaisemmasta seulasta läpi. Omat kriteerit kun on tähän asti ollut niin tiukat että pieni prosenttiosuus mennyt läpi. Eksä meni seulasta, mutta eron jälkeen kiristin kriteereitä entisestään koska oli niin hyvä eksä...kunnes tajusin etten tarvi häntä "parempaa" vaan erilaisen kuin hän oli

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.