Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ahkera mies

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   24.11.24 20:56:10

Tekstin käännös kopioitu fasebookista
Parisuhteessa ahkeran miehen kanssa ei sovi kaikille.

Tämän takia jotkut naiset ovat nykyään kiinnostuneita miehistä, joilla ei ole elämännäkökulmaa.

Kun on suhde ahkeran miehen kanssa on ymmärtää, että hän ei välttämättä ole aina käytettävissäsi.

Saatat luulla, että on aikoja jolloin hän ei aina vaikuta panostavan suhteeseen, mutta asia ei ole lainkaan niin, päinvastoin, hän herää joka aamu ja tekee kovasti töitä luodakseen sinulle vakaan tulevaisuuden.

Sinun täytyy ymmärtää, että tulee päiviä jolloin hän on todennäköisimmin väsynyt ja ehtii hädin tuskin käydä suihkussa, antaa sinulle suukon ja mennä sänkyyn saadakseen kaivattua unta aloittaakseen kaiken alusta Huomenta.

Älä pidä tällaista miestä itsestäänselvyytenä.

Hän saattaa vaikuttaa hieman karhealta likaisten käsien ja rasvaisen paidan takia, mutta tämä mies rakastaa sinua rakkaudella, jota et ole koskaan ennen kokenut.

Malja ahkerille miehille, jotka ovat naimisissa unelmiensa naisen kanssa, jotka nousevat joka aamu ja tekevät kovasti töitä perheidensä eteen elääkseen elämää, josta he ovat aina unelmoineet.

Mitä olette mieltä? Tarviiko miehellä olla teille aikaa jos hän rakentaa teille hyvän elämän ?

Re: Ahkera mies

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.11.24 22:07:55

Jaha, sitten siirryttiin 50- luvulle.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   24.11.24 22:10:21

Kai tämä oli sieltä Paskat teepussiaforismit -ryhmästä? Sen verran typerää settiä :D

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   24.11.24 22:11:12

Onneksi ei enää tarvitse miestä että saa katon päänsä päälle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.11.24 22:12:49

En ymmärrä. En tarvitse miestä elättämään minua, miehen ei tarvitse olla sen ahkerampi kuin minunkaan. Tasa-arvoisuus on tärkeää.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.11.24 23:06:17

"Ahkera"... vai työnarkomaani, rahanahne tai työn taaksen piiloutuva ehkä?
En minä tarvitse miestä luomaan vakaata tulevaisuutta, sen ole luonut ihan itse, ja elämä josta olen aina haaveillut ei ole sitä että kumppanini on aina joko töissä tai nukkuu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.