Lähettäjä: Mistä kertoo
Päivämäärä: 24.11.24 17:45:41
Matkustin ulkomaille, tarkoituksena pitää lomaa ja tavata yksi mies livenä. Viihdyttiin toistemme seurassa tiiviisti, ja kaikesta päätellen tykkäsi mun seurasta ja halusi olla ”matkaoppaana” ympäri maata. Olin mielestäni huomattavasti paremman näköinen kuin mies mutta tykkäsin hänen luonteestaan.
Mies tarjoutui ottamaan pari kertaa kuitenkin kuvia minusta. Hänellä kuitenkin someprofiili, näin että on kuvia kavereista ja reissuista joissa on ollut enemmän puolituttujen kun minun kanssa, oltiin kuitenkin pari kuukautta pidetty tiiviisti yhteyttä ja useampi viikko vietettiin yhdessä. Mies itse olisi halunnut tästä jotain enempääkin mutta itse en ollut kiinnostunut.
Jotenkin vain jäin ihmettelemään miksei halunnut minun kanssa yhtään kuvaa muistoksi. Kuitenkin oli selvästi pettynyt kuin jatkoin reissaamista enkä jäänytkään pidemmäksi koska mietittiin sitäkin vaihtoehtoa. Kysyinkin miksei ota kuvia ja hän mainitse ettei yleensä välitä sellaisesta. Voihan olla, mutta minullekin lähetellyt kuvia kavereistaan. Joten mietin silloin, että haluaako pitää minut jotenkin pimennossa, vaikka tapasin joitain hänen kavereitaan.
Tällähän ei ole enää mitään merkitystä, kuukausien jälkeen yrittää edelleen pitää yhteyttä ja toivoisi että tulisin käymään mutta mielestäni tarpeeksi kiinnostunut matkustaa itse myös tännepäin ja on kuulemma yrittänyt minut unohtaa esim käymällä yksillä treffeillä mutta ei ole pystynyt kiinnostumaan muista. :D
|