Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jos deitti ei halua ottaa kuvia yhdessä?

Lähettäjä: Mistä kertoo 
Päivämäärä:   24.11.24 17:45:41

Matkustin ulkomaille, tarkoituksena pitää lomaa ja tavata yksi mies livenä. Viihdyttiin toistemme seurassa tiiviisti, ja kaikesta päätellen tykkäsi mun seurasta ja halusi olla ”matkaoppaana” ympäri maata. Olin mielestäni huomattavasti paremman näköinen kuin mies mutta tykkäsin hänen luonteestaan.

Mies tarjoutui ottamaan pari kertaa kuitenkin kuvia minusta. Hänellä kuitenkin someprofiili, näin että on kuvia kavereista ja reissuista joissa on ollut enemmän puolituttujen kun minun kanssa, oltiin kuitenkin pari kuukautta pidetty tiiviisti yhteyttä ja useampi viikko vietettiin yhdessä. Mies itse olisi halunnut tästä jotain enempääkin mutta itse en ollut kiinnostunut.

Jotenkin vain jäin ihmettelemään miksei halunnut minun kanssa yhtään kuvaa muistoksi. Kuitenkin oli selvästi pettynyt kuin jatkoin reissaamista enkä jäänytkään pidemmäksi koska mietittiin sitäkin vaihtoehtoa. Kysyinkin miksei ota kuvia ja hän mainitse ettei yleensä välitä sellaisesta. Voihan olla, mutta minullekin lähetellyt kuvia kavereistaan. Joten mietin silloin, että haluaako pitää minut jotenkin pimennossa, vaikka tapasin joitain hänen kavereitaan.

Tällähän ei ole enää mitään merkitystä, kuukausien jälkeen yrittää edelleen pitää yhteyttä ja toivoisi että tulisin käymään mutta mielestäni tarpeeksi kiinnostunut matkustaa itse myös tännepäin ja on kuulemma yrittänyt minut unohtaa esim käymällä yksillä treffeillä mutta ei ole pystynyt kiinnostumaan muista. :D

Re: Jos deitti ei halua ottaa kuvia yhdessä?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.11.24 19:07:58

Miksi sä roikotat miestä josta et ole kiinnostunut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.11.24 19:10:55

Miksi puolitutuista pitäisi ottaa kuvia?

Lähettäjä: öö 
Päivämäärä:   24.11.24 19:25:33

Eli miksi yhden pitäisi ottaa kuva muistoksi toisesta, joka käytännössä antoi pakit? Voi sitten katsoa sitä kuvaa kaiholla muistellen, kuinka tämä henkilö ei halunnut kanssani enempää. Harrastatko aloittaja itse tälläistä?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   24.11.24 19:27:16

Lähettäjä: öö
Päivämäärä: 24.11.24 19:25:33

Eli miksi yhden pitäisi ottaa kuva muistoksi toisesta, joka käytännössä antoi pakit? Voi sitten katsoa sitä kuvaa kaiholla muistellen, kuinka tämä henkilö ei halunnut kanssani enempää. Harrastatko aloittaja itse tälläistä?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   24.11.24 19:40:00

Siis täh... Mies oli sua rumempi, sä et halunnut jatkoja, mies halusi jatkoa, sä olit pettynyt kun mies ei halunnut susta/ teistä kuvia?
Mitä mä just luin?
Taidat olla tosi huono itsetuntoinen. Semmonen joka LUULEE = KUVITTELEE olevansa toista kauniimpi mutta sitten samaan hengenvetoon ihmettelee miksei halunnut kuvia. :D Mitä väliä jos salailee sua kun ethän sä halunnut yhtään mitään teistä? :D
Eikä tietenkään asia kiinnosta sen kummemmin kuhan kyselit.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   24.11.24 19:56:23

Ehkä hän piti sinusta, mutta olit hänen mielestä sen verran ruma, ettei kehtaa laittaa kuvia jakoon…

Päivämäärä:   24.11.24 20:09:04

Tuossa vaiheessa en ollut antanut vielä pakkeja. Ei me oltu vielä puhuttu mitään varmaa jatkosta mutta itse muista hänestä riippuvista syistä en nähnyt jatkoa mutta tuo ettei voinut ottaa yhtään yhteiskuvaa reissussa vaikka oli tehnyt tuota muiden kanssa joiden kanssa esim. nähnyt vain pari kertaa, oli minusta myös vähän outoa jos kerran olisi halunnut suhteen. Ja jäin miettimään mikähän siinä oli syynä, vai ovatko sitten nuo muut itse olleet aloitteellisempia.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   24.11.24 20:20:46

Olit miehen mielestä niin ruma, ettei kehdannut sellaista postailla someen. Oikeasti ei halunnut suhdetta, esitti vaan, ettei sulle tule paha mieli. Tosin ei auttanut, kun tuli kuitenkin.

Päivämäärä:   24.11.24 20:29:56

Niin, muuten vain koittaa pitää yhteyttä vaikka olen yrittänyt selittää ettei enää kiinnosta.

Someen ei postaile mutta kuvia ottanut kyllä, näin kyllä kun jotain kännykästään silloin näytti. Jos olisin ollut hänelle liian ruma niin eiköhän se yhteydenpitokin olisi loppunut ja tuskin kanssani olisi aikaa jaksanut reissussa viettää.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.11.24 20:40:46

Ei kaikki vaan halua yhteiskuvia jostain sattumanvaraisista tuttavista, mitäs niillä tekisi?

"...ja hän mainitse ettei yleensä välitä sellaisesta. Voihan olla, mutta minullekin lähetellyt kuvia kavereistaan."

Niin, kavereistaan? Eri asia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.