Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten kauneutta pidetään yllä?

Lähettäjä: punaposki 
Päivämäärä:   24.11.24 17:36:24

Ei siis mainoksien hömpötystä "näin tulet kauniiksi" vaan mitä jos on omasta mielestään kaunis eikä voi kauniimmaksi muuttua niin miten sellaista kauneutta pidetään yllä?

Re: Miten kauneutta pidetään yllä?

Lähettäjä: vink 
Päivämäärä:   24.11.24 17:44:20

Huolehtimalla itsestään. Ei liikaa stressiä, perus terveellinen ruokavalio, sopivasti liikuntaa, psyykkisestä hyvinvoinnista huolehtiminen. Itselleen sopivat ihonhoitorutiinit. Hyvä olo näkyy ulospäin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.11.24 17:47:24

No kyllä mä tässä 3-kympin ylittäneenä huomaan, että monelle saman ikäiselle kaverille ja tutulle on iän myötä kertynyt painoa huomattaviakin määriä. Ei liikuta, syödään vähän mitä sattuu... Se ei ainakaan ketään kaunista. Eli suuri vaikutus on jo sillä, että pitää sen kropan normaalipainossa ja liikkuu.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   24.11.24 19:15:34

Panosta sisäiseen elämään ja käytökseen. Ole ystävällinen, hymyile. Se on sitä katoamatonta kauneutta.

Päivämäärä:   24.11.24 19:17:29

Nukkumalla runsaasti ja laadukkaasti

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   24.11.24 19:22:34

Geenit toimii. En ole ikinä pitänyt ihostani mitenkään huolta, silti kysellään papereita jne. Sama äidillä ja siskolla.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   24.11.24 20:13:33

Naimalla hyvä naamakirurgi.

Päivämäärä:   24.11.24 20:26:17

Minä en ole ikinä ollut kasvonpiirteiltäni kaunis, päin vastoin olen aika ruma, mutta kasvojen iho minulla oli aina ollut hyvä, siitä sain kehuja, oli kuulemma kuin posliinia. Ja pidin siitä myös huolta. En ole koskaan maannut auringossa, olen käyttänyt aina aurinkosuojaa, en ole ikinä polttanut enkä ryypännyt, olen käyttänyt laadukkaita ihonhoitotuotteita. Ihonhoito oli suorastaan harrastus minulle. Sitten sairastuin ruusufinniin ja kaunis, kuulas iho oli kertaheitolla muisto vain. Olen poistanut ruokavaliostani kaiken mikä voisi oireita provosoida, esimerkiksi voimakkaat mausteet. Aurinkoa varon vielä tarkemmin kuin ennen. Ihon hygienista olen aina pitänyt huolta, mutta nyt olen vieläkin tarkempi siitä. Lääkärissä on käyty ja saatu lääkevoiteita, jotka auttavat välillä vähän. Mutta tämä sairaus on ja pysyy, sen syytäkään ei kunnolla tiedetä eikä siihen ole parannusta, vain oireita lievittäviä hoitoja, jotka toisilla toimivat paremmin ja toisilla huonommin.

Että eipä se "itsestä huolta pitäminen" vain aina auta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.