Lähettäjä: kertokaa
Päivämäärä: 24.11.24 15:31:46
Mies ehdottaa yhdyntää. Nainen sanoo, että "käy hakemassa kondomi". Mies kääntyy pois ja älähtää "Nyt mulla lähti halut" kun hän ei halua käyttää kondomia eikä nainen suostu seksiin ilman kondomia.
Kertokaa miehet, että mikä tuossa on pointti? Mihin mies pyrkii?
Luuleeko miehet oikeasti, että kun sanoo noin, niin nainen pyytelee anteeksi, että vaati kondomin käyttöä ja anelee, että mies suostuisi sittenkin seksiin hänen kanssaan, kun ei olekaan pakko käyttää kondomia ja nainen antaa sittenkin paljaalla. Vai mikä idea siinä on?
Olen ihmetellyt usein, kun olen kavereiden kanssa keskustellut tästä. Moni on vuosien varrella sanonut, että mies on väittänyt että halut lähti, kun kondomin käytöstä puhutaan.
Minulle, kuten ilmeisesti aika monille muillekin, kondomin käytöstä vänkääminen on ehdoton ja todella iso turn off, eli kondomin käytön pitää olla itsestäänselvyys, kun on kyse irtosuhteista tai tuoreesta suhteesta, jossa ei vielä ole tietoa molempien todennäköisestä taudittomuudesta. Samoin silloin, kun muuta ehkäisyä (steri, vasektomia, hormonit tai kuparikierukka) ei ole käytössä eikä raskaus ole suunnitelmissa. Jos asiasta alkaa vinkua, lähtee ainakin minulta halut eikä sen jälkeen auta, vaikka mies lopulta sanoisi "No okei, mä käyn sitten hakemassa kortsun, jos se kerran on välttämätöntä". Ehei...
Sen sijaan se, että mies on hankkinut itselleen sopivia kondomeja ja käyttää niitä ilman että tarvitsee pyytää, on monille iso turn on. Joten mihin te miehet oikein pyritte, kun syytätte naista siitä, että halut lähti, kun nainen pyytää/vaatii käyttämään kondomia?
Toki naisetkin saavat vastata, jos ovat mieheltä jonkun perustelun tuolle kuulleet.
|