Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Lahjasta ja

Lähettäjä: Lipuista asiaa 
Päivämäärä:   24.11.24 09:32:44

Olen menossa parin viikon kukuttua kaverin kanssa viettämään viikonloppua. Meillä on ohjelmaa ja suunnitelmia mennä lauantaina tunnelmoimaan joulua ja joululahjaostoksille. Olemme varanneet ja maksaneet jo aikaa sitten majoituksen. Mieheni oli ostanut minulle synttärilahjaksi keikkaliput ajatuksella, että voin mennä sinne kaverini kanssa tuona viikonloppuna.

Ihana ajatus, mutta kun tuo keikka ei ole siinä kaupungissa mihin olemme menossa. Ei kyllä kaukanakaan, mutta vaatii junalla kulkemista. Kaverini on aikaisin aina väsynynyt ja jos olemme päivän kierrelleet kauppoja ymv niin en usko itsekkään olevani kovin pirteä tapahtumaan johon ovet aukeavat klo 21 ja itse keikka useamman tunnin myöhemmin. Varsinkin kun ei ole samassa kaupungissa eli matkoihinkin kuluu aikaa. Bändi on minulle mieluinen, mutta ei ehkä kaverilleni sellainen mistä olisi niin innoissaan.

Ärsyttää kun mies oli huomaavainen ja yleensä tykkään tällaisista lahjoista, mutta nyt tuntuu, että tämä vain sotkee kaverini kanssa tekemiä suunnitelmia ja minua ärsyttää kun oli kysymättä ostanut nuo liput. En ole vielä edes maininnut kaverilleni tästä mitään koska tiedän hänen kokevan velvollisuutena lähteä tuonne vaikka ei oikein viihdy sitäkään vähää yöelämässä mitä minä, ei ole oikein hänen lempibändinsä ja olimme jo ajatelleet kuinka ihanaa on illalla kaikessa rauhassa saunoa, tehdä glögiä ja pitkästä aikaa on aikaa istua rauhassa yhdessä ja höpistä niitä näitä. Pakkohan tuonne on mennä etten loukkaa miestä ja jätä lahjaa käyttämättä vaikka en oikein usko tämän ohjelman muutoksen ilahduttavan ystävääni kun en ole itsekkään kovin innoissani lähdössä.

Ja siis ärsyttää oma ärsyyntyminen kun en osaa olla kiitollinen miehen huomaavaisuudesta.

Re: Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Lahjasta ja

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.11.24 09:36:47

Et mene. Ei miehellä ole mitään asiaa määrätä missä liikut ja mitä tekemässä.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   24.11.24 09:40:41

Selitä asia miehelle ja yritä vaihtaa / palauttaa / myydä liput ja menkää miehen kanssa yhdessä joskus toiste.

Lähettäjä: Näin 
Päivämäärä:   24.11.24 10:17:34

Lähettäjä. 

Päivämäärä24.11.24 09:36:47

Et mene. Ei miehellä ole mitään asiaa määrätä missä liikut ja mitä tekemässä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.