Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  5€:n arvoinen ”käy kaikille” lahja

Lähettäjä: Ideoita? 
Päivämäärä:   24.11.24 02:47:06

Onko ideoita lahjasta, joka maksaisi n. 5€ ja käy kaikille. Suklaa tai muu karkki ei käy, kun en voi olla varma, onko saaja allerginen. Kahvi/tee myös sellaisia, etten tiedä juoko saaja ja jos juo, niin mitä merkkiä/laatua. Sama juttu kynttilöiden kanssa, en tiedä onko lapsia/lemmikkejä joiden vuoksi kynttilöitä ei voi käyttää. Pörrösukat eivät myöskään käy, en tiedä kengännumeroita.

Viime vuonna annoin lahjaksi heijastimia, mutta tänä vuonna haluaisin keksiä jotain muuta.

Lahjan saajana työkavereita. Työpaikalla moni ostaa kaikille työkavereille pienen joululahjan. Outo tapa, joka alkanut paljon ennen kuin aloitin ko. työpaikassa. Koen nolona, jos ei ole antaa vastalahjaa. Siksi pidän kaapissani valmiita lahjoja ja kun joku tulee tuomaan minulle lahjan, voin kaapista ottaa samantien vastalahjan.

Re: 5€:n arvoinen ”käy kaikille” lahja

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.11.24 02:50:03

Sellaisia puristettavia kädenlämmittimiä!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.11.24 03:17:10

Heijastinta olin tulossa ehdottamaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.11.24 03:23:54

Olin myös ehdottamassa heijastinta.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   24.11.24 03:28:32

Ristikkolehti ja kynä?
Viinipullonavaaja?
Lahjakortti kahvilaan tms?
Piparkakkumuotti?
Arpa?
Hyötykasvin siemeniä (sellaisia, mitä voi kasvattaa sisälläkin)
Nätit servetit?

Ja mitä tulee ruokaan tai allergioihin, niin minusta tee ja teepallo on ihan neutraalillahja, saaja antaa sitten eteenpäin, jos ei itse käytä.

Ei mitään krääsää, tyyliin mukeja tms, kukaan aikuinen ei halua eripari mukeja.

Päivämäärä:   24.11.24 03:35:56

"kukaan aikuinen ei halua eripari mukeja"

???

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   24.11.24 03:37:05

Sama, heijastinta olisin ehdottanut :D olkoon tämä siis vaikka nostona.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   24.11.24 03:56:33

. , aikuisilla on jo niin paljon erilaisia mukeja ehtinyt kertoa että harvempi sellaisia haluaa yhtään lisää, vaan pikemminkin päästä eroon aiemmistakin. Yleisesti ottaen yhteen sopivat kattausjutut on enemmän ihmisten mieleen kuin jotkut huumorimukit tms. Joku lapsen itse maalaama voi olla vanhemmalle tärkeä, mutta jotain "Veljeni kävi Lontoossa ja sain vain tämän typerän mukin"-tyyppiset eivät kenenkään kaapissa ole kaunistus.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   24.11.24 04:20:11

Ei mitään vitosen mukeja tännekään kiitos. Turhakkeet menee heti kierrätykseen. Omat kupit on jo ostettu, uusia ei tarvita.

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   24.11.24 05:04:37

Karsea tapa. Kaikilla nurkat täynnä jotain 5 euron krääsää. Enkä itse kyllä haluaisi jotain pakolla ostettua vastalahjaa vain siksi että itse veisin jotain. Eikö susta se ole noloa, että sulla on joku lahjavarasto, josta jakelet lahjoja "jos on tarvetta"? Eikö olis järkevämpää viedä vaikka kasvihuoneen pöydälle iso suklaarasia, pipareita, glögiä tms. ja jättää kortti, että ootte kivoja työkavereita, hyvää joulua! En tiedä minkä kokoinen työyhteisö teillä on ja millaista työtä teette, mutta meillä saattaa tulla myös kalenterikutsu joltain työkaverilta, että x-päivänä vaikka klo 14 skumppaa tarjolla. Ja sitten hän tarjoaa vaikka skumpat / glögit jne. ja jutellaan mukavia. Mutta meillä on vaan 10 henkeä omalla toimistolla, joten kaikki kyllä tietää toisten mieltymykset ja ongelmat. Eli kuka ei syö suklaata, kuka ei juo alkoholia, kuka on gluteeniton jne, eli on helppo varata kaikille jotain sopivaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.11.24 05:06:03

Ehkä jotain Temusta.

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   24.11.24 05:07:06

Kynttilä
Muki on ok, jos työpaikalla käytetään omia kuppeja.
Jouluinen tee - voi antaa eteenpäin jos ei tykkää
Vähän parempi glögi

Päivämäärä:   24.11.24 05:16:07

Turha näitä on ottaa kamalan vakavasti. 95% ihmisistä syö suklaata, joten on aivan ok antaa lahjaksi suklaarasia, etenkin jos ei ole henkkoht tietoa siitä että kyseinen henkilö ei söisi sitä. Ja vaikka itse syön suklaata, annan konvehtirasiat eteenpäin: söisin niistä vain pari konvehtia per rasia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.