Lähettäjä: Puutteessa
Päivämäärä: 24.11.24 00:19:27
Haluaisin vertaistukea ja muiden naisten kokemuksia vastaavasta tilanteesta. Mieheni väittää rakastavansa ja haluaa olla suhteessa kanssani, mutta läheisyys on nollissa ja seksiä ollut tasan 2 kk sitten. Mulle seksi on suhteen liima ja sitä pitäisi olla vähintään kerran viikkoon… mies on luonteeltaan introvertti, eli kaipaa omaa tilaa ja rauhaa, minä taas lataudun parhaiten toisten ihmisten (ystävien ja läheisten) seurassa. Tämä on haaste, erityisesti nyt kun miehellä on todella kuormittava työtilanne ja lisäksi remontoi taloamme. Yritän pitää pään kylmänä ja ajatella että tämä on ohimenevä vaihe, mutta totuus on se että parempinakin kausina seksiä on ollut mulle liian vähän, max. Kerran viikossa, yleensä kerran parissa viikossa. Tosin silloin kun sitä on, se on mahtavaa. Miten muut naiset vastaavassa tilanteessa olette toimineet? Toki mietin avointa suhdetta, mut pelkään että siihen kaatuu koko homma. Arvostan miestä monissa asioissa valtavasti, enkä haluaisi muita kuin häntä. Hän ei vaan ole kiinnostunut.
|