Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  E-pillerit lopettaneet hoi

Lähettäjä: Kusmin 
Päivämäärä:   22.11.24 18:31:05

Olen syönyt 8 vuotta Cerazette-minipillereitä ja päätin, että nyt riittää. Tänään siis otin viimeisen tabletin.

Kertokaas teidän kokemuksianne, että millon alkoi menkat, tuliko mitä tubtemuksoa/oireita/ mikä parani, jne, kaikkia kokemuksia.

Syönyt niin kauan, etten muista enää miltä tuntu olla luomuna.
Toki kaikki kokee yksilöllisesti kaiken, mut kiva saada osviittaa tulevasta.

Myös vinkkejä mahdollisiin tuleviin menkkakipuihin saa heitellä, luonnollisia mielellään.

Kiitos etukäteen:)

Re: E-pillerit lopettaneet hoi

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   22.11.24 18:34:37

Lopetin pillerit, mitään positiivisia vaikutuksia ei ollut. Negatiivisena vaikutuksena sain tietää sairastavani endometroosia joka kasvoi joka puolelle. Jouduin leikkaukseen endometrioosin ja kipujen takia.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.11.24 18:39:22

Ei ollut mitään eroa mihinkään, pillereistä kun ei tullut sivuvaikutuksia.
Menkat jatkui säännöllisinä seuraavasta kierrosta.

Lähettäjä: Lila 
Päivämäärä:   22.11.24 18:45:08

Minä sain pillereistä monenlaista sivuhaittaa, mutta sitkeästi yritin niitä silti syödä ehkäisyksi. Pillereiden lopettamisen jälkeen sain taas oman itseni takaisin ja siitä olen onnellinen. Lopettaminen oli kivuton projekti minulle. Meni joku kolmisen kuukautta, että menkat palasi. Menkat tosin ei ole mulle ikinä ollut ongelma, kipuja ei ole lainkaan ja vuodan tosi niukasti, joten siihen en osaa antaa apua. Mutta yksilöllistähän se tosiaan on mitä vaikutuksia kukakin saa. Minulla lopettaminen oli hyvä ratkaisu.

Lähettäjä: Kusmin 
Päivämäärä:   22.11.24 19:10:54

Kiitos!
K:lla kyllä on kamala kokemus :(

Minulle pillerit toi n. 8 kg painoa, jatkuvan turvotuksen, mielialan vaihtelut ja kuivat limakalvot.
Mut finnit kaikkosi.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   22.11.24 19:12:14

E-pillerien lopetuksen jälkeen oheni hiukset todella paljon ja kasvojen iho hieman huononi hetkellisesti. Iho ja hiukset rasvoittuvat nopeammin. Ei muuta.

Minipillerit taas ovat ihan eri asia. Niiden aikaan mulla ei ollut menkkoja lainkaan ja niiden palautuminen normaaliksi kesti yli vuoden! Oli todella niukkaa ja epäsäännöllistä vuotoa.

Minien aikaan ei tehnyt juurikaan mieli seksiä, muuten en ole huomannut eroa mielialassa tai missään. Sen kummempia menkkakipuja ei ole ikinä ollut, hieman on vuoto niukentunut siihen verrattuna mitä oli ennen pillereitä. Käytin pillereitä molempia yhteensä kymmenisen vuotta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.