Lähettäjä: Hmm
Päivämäärä: 22.11.24 12:33:44
Pitkåsti yli kymmenen vuotta elänyt alkkiksen ja hyvin narsistista käytöstä omaavan ihmisen kanssa. Erottiin keväällä pitkän pyristelyn jälkeen ja se oli ainut oikea ratkaisu. Kesän ajan pyörin lyhyissä suhteissa ja tapailin ihmisiä. Oon törmännyt ihan huippuihin tyyppeihin, mutta kaikki ns. Turvalliset oon työntänyt heti pois, jos seksissä ei pyöri sukat jaloissa. Yhteen sukanpyörittäjään tapasin ja se ajoittain edelleen pyörii joskus mielessä. On niin huithapeli kuitenkin ettei meidän suhde onnistuisi, ei kykene tekemään eikä pitämään aikatauluja ym, välillä on saatavilla ja pitää yhteyttä ja välillä ei.
Joku aika sitten tapasin nykyisen kumppanin ja seurustellaan. Mies on kaikkea sitä mitä parisuhteelta voi toivoa, hänen lähellä on turvallista olla sellainen kuin on, kaikesta pystyy jutella, aika lentää, intohimoa on ja seksi on ihan hyvää. Semmoinen korkein lento intohimosta jää itsellä pois jostain syystä ja oon sitä itsekseen yrittänyt käsitellä mistä se johtuu? Eksän kanssa seksi oli läpi suhteen ainut asia mikä toimi ja se sukat pyörii fiilis säilyi loppuun saakka, riippumatta siitä kuinka @!#$ hän oli ollut, käynyt vieraissa ym. Ennen nykyistä suhdetta päätin jo etukäteen etten anna seksin vaikuttaa mielipiteeseeni kys. Ihmisestä.
Lieköhän joku alitajuntainen kaipuu vanhaan vuoristorataan ja minkä tuo yksi kesäinen tyyppi taisi saada aikaiseksi toiminnallaan myös?
|