Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Uusi suhde ja toipuminen edellisestä

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   22.11.24 12:33:44

Pitkåsti yli kymmenen vuotta elänyt alkkiksen ja hyvin narsistista käytöstä omaavan ihmisen kanssa. Erottiin keväällä pitkän pyristelyn jälkeen ja se oli ainut oikea ratkaisu. Kesän ajan pyörin lyhyissä suhteissa ja tapailin ihmisiä. Oon törmännyt ihan huippuihin tyyppeihin, mutta kaikki ns. Turvalliset oon työntänyt heti pois, jos seksissä ei pyöri sukat jaloissa. Yhteen sukanpyörittäjään tapasin ja se ajoittain edelleen pyörii joskus mielessä. On niin huithapeli kuitenkin ettei meidän suhde onnistuisi, ei kykene tekemään eikä pitämään aikatauluja ym, välillä on saatavilla ja pitää yhteyttä ja välillä ei.

Joku aika sitten tapasin nykyisen kumppanin ja seurustellaan. Mies on kaikkea sitä mitä parisuhteelta voi toivoa, hänen lähellä on turvallista olla sellainen kuin on, kaikesta pystyy jutella, aika lentää, intohimoa on ja seksi on ihan hyvää. Semmoinen korkein lento intohimosta jää itsellä pois jostain syystä ja oon sitä itsekseen yrittänyt käsitellä mistä se johtuu? Eksän kanssa seksi oli läpi suhteen ainut asia mikä toimi ja se sukat pyörii fiilis säilyi loppuun saakka, riippumatta siitä kuinka @!#$ hän oli ollut, käynyt vieraissa ym. Ennen nykyistä suhdetta päätin jo etukäteen etten anna seksin vaikuttaa mielipiteeseeni kys. Ihmisestä.

Lieköhän joku alitajuntainen kaipuu vanhaan vuoristorataan ja minkä tuo yksi kesäinen tyyppi taisi saada aikaiseksi toiminnallaan myös?

Re: Uusi suhde ja toipuminen edellisestä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.11.24 13:00:32

Ei kaikkien kanssa vain seksi ole yhtä hyvää ja intohimoista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.11.24 13:27:28

Sanoisin, että olet jäänyt kiinni siihen tunteeseen, mitä vuoristoratamainen suhde parhaimmillaan antaa. Se hetki, kun kaikkien vaikeuksien ja hylkäämiskokemusten jälkeen taas kelpaatkin. Tasainen ja TURVALLINEN parisuhde ei tarjoa samanlaisia nousuja ja laskuja, jolloin näennäisesti suuri intohimo jää puuttumaan ja pidät helposti tasaista suhdetta tylsänä. Kannattaa keskittyä siihen, minkälaisen suhteen haluat ja mitkä ovat niitä asioita, mitä arvostat toisessa ihmisessä ja parisuhteessa. Olen tähän samaan asiaan törmännyt vuoristorataparisuhteen jälkeen ja tajunnut, että mikään ei ole niin arvokasta kuin tasaisen turvallinen parisuhde, jossa tietää ja tuntee olevansa joka hetki toiselle se maailman tärkein ja arvostettu.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   22.11.24 13:44:00

.,juuri tuo turvallisuuden tunne on jäänyt edellisessä suhteessa puuttumaan. Ikuinen fiilis siitä että omat tunteet tai ajatukset on jotenkin väärin, toisen tunnetilojen skannaus oli ihan äärimmäisen raskasta. Ihan vain kaikkien asioiden jakaminen tuntuu todella oudolta nykyisen kumppanin kanssa. Ja nimenomaan se varmuus siitä että toinen rakastaa mua ihan joka hetkessä.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   22.11.24 13:49:35

Terveessä parisuhteessa et joudu koskaan kokemaan niitä kauheita hylkäämisen tunteita, joten et myöskään saa sitä samaa huumaavaa helpotusta kun pääsetkin takaisin kumppanisi suosioon. Moni kanavoi nämä epätoivon ja helpotuksen tunteet seksuaalisuuteen, vaikka oikeastaan niillä ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Seksi vain saattaa olla epäterveen suhteen ainoa kanava tunteiden purkamiselle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.