Lähettäjä: Tupsu
Päivämäärä: 22.11.24 09:57:30
Olipa ontuva otsikko.
Minulla ei koskaan juuri ollut ongelmia itsetunnossa, ei teininä saatikka nyt +30 vuotiaana. Siitä huolimatta oloni on nyt kun pahaisella teinillä.
Olen aina pitänyt itseäni sievänä ja olen tykännyt vartalostani. Viimeisen 10v aikana olen lihonut, kun lopetin aktiivisen urheilu-urani. En silti ole pitänyt itseäni rumana tai läskinä. 90% ajasta olen tyytyväinen.
Mutta.
Olen tapaillut miestä joka siis saa oloni ihanaksi ja halutuksi sängyssä. Jos hän kehuu minua face to face ei ole mitään ongelmaa. Mutta ongelma tulee, kun laitellaan ”seksiviestejä”. Hän saattaa laittaa jotain, että laitappa kuva minkälaista herkkua siellä on tarjolla, laitasun kuumasta pyllystä/tisseistä whatever kuva. Tai ei edes tarvitse pyytää kuvaa, mutta mitä tahansa hän laittaa viestiin että sun upea pylly tmv ja minulle tulee heti olo, että miksi se noin sanoo ei se nyt niin kuuma ole. Miksi hän yrittää mielistellä noin koska kyllä hän tiet että on kuvan paremmasta kuvakulmasta kuin mitä oikeasti on jne.
Siis aivan typerää minun puolelta. Tuntuu, että hän vain sanoo niitä, että tunnelma pysyy kuumana, mutta ei hän oikeasti minun riipputisseistä ja isosta vatsasta ja selluliitti reisistä/pyllyistä tykkää. Kuhan puhuu lämpimikseen.
En ymmärrä miksi minulle tulee sellainen olo ja miten päästä siitä eroon?
Viestien aikana ajattelen, että noin hän on varmaan sanonut niille kuumille instagram naisille aikoinaan, jotka ovat olleet tietenkin täysin virheettömiä… :D Ja siis mistään tällaisesta ei ole kyse, en tiedä kuinka paljon hän edes käyttää/on käyttänyt instagramia :D Minusta tuntuu vain tosi rumalta, kun hän kehuu. Ja nimenomaan sellaisia kehuja asioista jotka vain hän tietää/näkee.
On turhanpäiväinen huolenaihe, mutta se silti painaa mieltä.
|