Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuka muu inhoaa niitä keppostonttuja?

Lähettäjä: Elf on the shelf 
Päivämäärä:   21.11.24 14:17:01

Niitä pitkäjalkaisia nukkeja, joilla on ruma pää, ja joille keksitään hullunkurisia kepposia? Esimerkiksi vessapaperit on kiskottu lattialle tai tonttu on kakkinut suklaarusinoita.

Re: Kuka muu inhoaa niitä keppostonttuja?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   21.11.24 14:17:27

o/

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.11.24 14:21:08

Miksi niitä pitää inhota?

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   21.11.24 14:21:51

Tuskin on mikään pakko inhota.

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   21.11.24 15:15:00

En tiedä yhtään mitä tällaiset tontut ovat, mutta inhoan niitä jo pelkästään kuvauksesi perusteella.

Lähettäjä: Kaunis maalaus 
Päivämäärä:   21.11.24 15:42:22

Henne: katso Googlesta kuva. Niiden jekkuja on kaikki somet täynnä joulun alla. Minusta idea on hyvä, jos se hahmo olisi symppis (esim. söpö eläin tai Grinch tai söpö tonttu) ja ne jekut ja pulaan joutumiset olisivat hauskoja. Nyt vain ärsyttää.

Niin, ja ehkä ne oman perheen mielestä hassut jutut voisi jakaa ihan vain lähipiirille. Jos tonttu onkin vaihtanut barbi-palapelin laatikkoon junapalapelin tai muuta. Ne kekseliäät jutut, esim. kun tonttu silittää ruttuisia sipsejä suoriksi (eli toisessa kasassa onkin suoria sipsejä) on ihan kivoja sen yhden kerran. Jokaisen ei tarvitsisi esitellä omaa tuotostaan sitten erikseen.

Lähettäjä: Nita 
Päivämäärä:   21.11.24 15:51:49

Elf on the self?

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   21.11.24 15:51:59

Joo, ei ollut ollenkaan söpöjä.

Päivämäärä:   21.11.24 16:13:43

Ihanaa, nyt meillä on jo oma elf on the shelf-palstapoliisikin :D

Päivämäärä:   21.11.24 16:48:12

"Niiden jekkuja on kaikki somet täynnä joulun alla."

SINÄ seuraat tilejä joilla on sellaista sisältöä, ihan itse olet valinnut.

Minulle tuli viime vuonna vain yhdeltä somettajalta näitä vastaan ja ne olivat hyvällä maulla toteutettuja lasten iloksi eikä niitä jaettu kovin montaa, vaikka oli päivittäinen aktiviteetti heillä. Ja olisin voinut peruuttaa tilaukseni jos olisi ärsyttänyt.

Lähettäjä: Ella 
Päivämäärä:   21.11.24 16:49:04

Imhoan kaikkia tonttuja. Pidän kyllä joulusta, vaan en tontuista.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   21.11.24 17:05:54

Minä en voi sietää niitä,rumia ovat

Päivämäärä:   21.11.24 18:36:35

Mun mielestä ne on visuaalisesti rumia ja menee kylmät väreet. Sama kuin silloin kasarilla oli muotia tehdä kaikenlaisia klovni-koristehahmoja, inhosin niitäkin ja revin omaltani pään irti ja väitin vahingoksi ettei tarvinnut enää pitää sitä omalla hyllyllä.

Sama inho minulla on silmättömiä tonttuja kohtaan. Olen jo joutunut taas estämään ihmisiä fb:n ryhmissä koska laittavat niitä karmaisevia silmättömiä tonttukuvia. Siis se tonttu jonka lakki on muka vedetty silmille/niitä ei ole.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   21.11.24 18:38:50

Minulle tämä on aivan vieras ilmiö.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   21.11.24 19:44:36

"Lähettäjä....

Päivämäärä21.11.24 18:38:50

Minulle tämä on aivan vieras ilmiö."

Sama. En myöskään ymmärrä niitä "You know the elf on the shelf, now get ready for.." ja kuva jostain random möllykästä

Lähettäjä: Enni 
Päivämäärä:   21.11.24 21:12:49

On kamalia, onneksi näitä ei Suomessa juurikaan videoilla ole ja amerikkalaisiakin perheitä joita seuraan on ainoastaan kahdella perheellä jossa pieniä (alle 3v) lapsia.

Päivämäärä:   21.11.24 21:15:10

Minäkin inhoan niitä. :D Ne on jotenkin niin ällöttävän näköisiä.

Lähettäjä: Elf on the shelf 
Päivämäärä:   21.11.24 22:16:37

Pakko täällä valittaa, kun enhän minä niihin hyvää mieltä toivoviin postauksiin tietenkään voi mennä sanomaan. En siis polisoi tai kiellä näitä, kunhan vaan haen vertaistukea tähän "suureen ongelmaan". Ja kyllä noita tulee vastaan, vaikkei erityisesti seuraakaan. Itselläni tullut vastaan mm. hevosryhmässä, kun se kaamea nukke oli töllöstellyt rehuvarastossa.

Lähettäjä: Kaikkea sitä 
Päivämäärä:   21.11.24 22:21:39

Tiedän vaan ne tontut joiden jalat törröttää ulos kuusesta - luo illuusion että on juuttunut kuuseen.
Olivat kuulemma suosittuja jossain Rovaniemen kaupassa...

Lähettäjä: Egh 
Päivämäärä:   21.11.24 23:42:48

Brittien mielestä hauskaa. Brittikollegat viime joulun aikaan jakoivat niitä juttuja, mun mielestä olivat tyhmiä juttuja. Mutta kai se on joku kansallinen vitsi siellä päin. Vähän niin kuin tonnin seteli Suomessa. Ei sitä muun maalaiset ymmärrä, ainakaan kunnolla.

Lähettäjä: Vihtahousu 
Päivämäärä:   22.11.24 00:23:13

Kaikki muut tontut voivat painua emättimeen, mutta ystäväni Saunatonttu on eliittiä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.11.24 03:25:00

Minusta ne on hauskoja:D Ei kyllä itselläni riittäisi mielikuvitus, nostan kyllä hattua niille jotka keksivät hauskoja jekkuja ja käyttävät niihin aikaa ja vaivaa.

"Sama. En myöskään ymmärrä niitä "You know the elf on the shelf, now get ready for.." ja kuva jostain random möllykästä"

Niihin tulee joku rimmaava loppu. Esim. nyt kun etsin tuolla kirjoittamallasi lauseella niin tuli kuva Shrekistä terassilla. Eli meemi kuuluisi näin: "You know the elf on the shelf, now get ready for Shrek on the deck". Jos et tiedä mikä möllykkä siinä kuvassa on niin eihän ne sitten aukene.

Lähettäjä: Miekkosnainen 
Päivämäärä:   22.11.24 06:19:26

Ööööööö. Ei ole ihan normaalia olla noin tunteikas jostain vtun tontuista XDDDDDDDDDDDDDDD. Mikä sinua vaivaa???

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   22.11.24 09:07:07

"Öööööööööööööö" en jaksanut lukea pitemmälle XD

Lähettäjä: Miekkosnainen 
Päivämäärä:   22.11.24 09:52:20

"Öööööööööööööö" en jaksanut lukea pitemmälle XD"

Onko sinulla jokin ongelma? XDDDDDDDDDDDDDDD Et jaksa lukea muutamaa sanaa? X"""""DDDDDDDDDDDDDDD

Lähettäjä: Kissa 
Päivämäärä:   22.11.24 10:07:34

Jekut näyttävät hauskoilta, mutta tontut näyttävät lapsuuteni inhokkikirjahahmolta, Lelumaan Niksulta. :D

Lähettäjä: Taikis 
Päivämäärä:   22.11.24 10:11:23

-: siis kirjoitetaanko niihin se rimmaava loppu vai pitääkö se osata päätellä kuvasta?

Lähettäjä: tääh 
Päivämäärä:   22.11.24 11:13:03

Onneksi olen välttynyt tämmöseltä sonnalta kokonaan. Nevahööd, en aio googlettaa ja estän määräajaksi jokaisen joka somessa tämmöstä kukkua levittää. Onneksi ei ole näkynyt.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   22.11.24 16:05:53

"LähettäjäTaikis

Päivämäärä22.11.24 10:11:23

-: siis kirjoitetaanko niihin se rimmaava loppu vai pitääkö se osata päätellä kuvasta?"

Sekä että

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.