Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Psykedeelinen terapia

Lähettäjä: Mm 
Päivämäärä:   21.11.24 06:20:42

Onko kukaan kuullut tuosta? Itsellä olisi mahdollisuus päästä rituaaliin, mutta aiheesta vaikea löytää tietoa suomeksi. Masennusta olen sairastanut liki koko elämäni ja tällä hetkellä olen työkyvytön. Voisiko ayahuascha olla apu? Ilmeisesti monet todella kerran käytön jäleen päässeet eroon masennuksesta, alkoholismista ym. Huuhaatai vai ei?

Re: Psykedeelinen terapia

Lähettäjä: Hys hys 
Päivämäärä:   21.11.24 06:35:57

Olen kuullut ja lukenut. Suomessahan tätä ei tehdä ainakaan laillisesti. Jotkut ovat saaneet apua ongelmiin. Ongelma taitaa olla lähinnä siinä paljonko annostella kenellekkin. Ilmeisesti jotkut myös eivät saa apua tai tilanne huonontuu.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.11.24 08:02:34

Puhut kahdesta eri asiasta. Älä ota ayahuascaa jos et ole kokenut lievempiä, kuten lsd tai sienet.

Tuo ei ole terapiaa eikä ensikertalaiselle mitenkään sopivaa. Hajotat aivosi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.11.24 08:54:36

Ei kannata hypätä suoraan syvään päätyyn. Kerää silokkeja ensi vuonna ja testaa ensin niitä - pienellä annoksella (esim. 0,5g)! Ja muista pyytää joku trippivahti, joka osaa rauhoitella/kääntää ajatukset positiiviseen jos meinaa mennä paniikkiin. Lsd mikroannoksella esim. 1/8-lappu (yksi lappu jaetaan kahdeksaan osaan ja sellainen pieni pala vain otetaan) voisi myös auttaa ajattelemaan asioita uudelta kantilta. Psykedeelit on tosi hyviä, jos niitä osaa käyttää oikein. Minua on tuo lsd mikroannoksella auttanut keskittymään koulutehtäviin niin että olen esim. kirjoittanut 6 sivun yliopisto-esseen kertaistumalla (minulla on adhd-diagnoosi, mutta ei lääkitystä ollut tuolloin).

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.