Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko järkeä seurustella jos

Lähettäjä: tätäkötääon 
Päivämäärä:   20.11.24 15:32:57

nähdään vain kerran viikossa? Käytännössä siis vain viikonloppuisin, yleensä yksi yö, joskus kaksi. Ja silloinkin päivät mennään enimmäkseen omia menoja ja harrastuksia.
Tätä on siis jo jatkunut parin vuoden ajan, välillä mietin onko tässä minuuttiaikataulussa järkeä, kun ei ole yhteen muutostakaan tietoa. Onko muilla seurustelusuhteet tällaisia?

Re: Onko järkeä seurustella jos

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.11.24 15:36:52

Vaikuttaa siltä ettet ole tyytyväinen tuohon suhteeseen, jolloin siinä ei ole järkeä sinulle, ja muilla ei ole mitään väliä.

Minulle tuo olisi varmaan aika sopiva, mutta sinä et ole minä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.11.24 15:39:14

Riippuu ihan puhtaasti siitä, mitä itse kukin haluaa seurustelusuhteelta. Yhdelle sopii tuollainen järjestely paremmin kuin hyvin, siinä missä joku toinen kaipaa enemmän yhteistä aikaa arkeenkin. Kukaan ei voi tehdä puolestasi sitä päätöstä, että onko tuossa sinulle järkeä vai ei.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.11.24 15:39:27

Joillekin on, joillekin ei. Ilmeisesti sinulle ei ja se on ihan ok.

Lähettäjä: intro 
Päivämäärä:   20.11.24 16:02:17

Taidat olla aika nuori. Näin keski-ikäiselle sopisi aivan hyvin vaikkapa sellainen seurustelu jossa nähdään yksi pitkä viikonloppu 2-3 kk välein. Silloin voisi vaikka jutella, laittaa ruokaa, ulkoilla, saunoa, harrastaa hyvää seksiä, käydä elokuvissa, teatterissa ja näyttelyissä tai vaikka jossain minilomalla jne. jne. mutta muun ajan saisi olla ihan omassa rauhassaan omassa asunnossaan omia juttujaan tehden.

Päivämäärä:   20.11.24 16:03:52

Jos eroaisin nykyisestä suhteesta, niin tuollainen ap:n kuvailema suhde olisi seuraavaksi suhteeksi täydellinen.

Lähettäjä: Senioripalsternakk 
Päivämäärä:   20.11.24 16:10:24

Ääh, ei jaksa, senioripalstalla likat hakee vertaistukea parisuhdeongelmiin. Yleisimpiä aiheita on miehen piereskely.

Lähettäjä: raita 
Päivämäärä:   20.11.24 16:12:20

Oleellinen kysymys ei ole millaista muilla on tai toimiiko tuo kaava muilla, vaan se että oletko itse tuohon tilanteeseen onnellinen. Ja tulkitsen että et ole. Vahvasti kuulostaa siltä, että asioista olisi teidän nyt keskusteltava rehellisesti ja suoraan puolisosi kanssa. Se mikä toimii toisilla ei välttämättä toimi sinulla, turha siis muiden suhteisiin verrata.

Päivämäärä:   20.11.24 16:12:24

" Näin keski-ikäiselle sopisi aivan hyvin vaikkapa sellainen seurustelu jossa nähdään yksi pitkä viikonloppu 2-3 kk välein."

Mäkin olen keski-ikäinen, mutta mulle tuo olisi liian vähän. En jaksaisi pitää itseäni varattuna, jos nähdään joskus ja jouluna.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   20.11.24 16:13:30

Jos näette vain kerran viikossa ja vain öisin, eikä teillä ole mitään yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia, niin oletko varma että te seurustelette? Tuo kuulostaa minun nuoruuteni vakipanojärjestelyltä.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   20.11.24 16:17:43

"Jos näette vain kerran viikossa ja vain öisin, eikä teillä ole mitään yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia, niin oletko varma että te seurustelette? Tuo kuulostaa minun nuoruuteni vakipanojärjestelyltä."

No niin minunkin mielestä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.