Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Essitalopraami

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.11.24 22:02:25

Millaisia haittavaikutuksia teillä?

käytän 20mg vahvuutta ja se tekee täyden haluttomuuden eikä saa enää orgasmia :'D

Re: Essitalopraami

Päivämäärä:   19.11.24 22:03:24

Ei oo ollu haittavaikutuksia.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   19.11.24 22:06:27

Käytin vuosia 10mg.Lopetin vuosi sitten.Aiheutti mulla selän liikahikoilua.

Lähettäjä: reppu 
Päivämäärä:   19.11.24 22:24:41

Aiheutti minulle pakkomielistä ruokahalua, sellaista, johon ei mitenkään voinut vaikuttaa, monta kertaa jouduin yölläkin lähtemään ostamaan jotain roskaruokaa, vaikka en ollut vuosiin syönyt oikeastaan mitään epäterveellistä. Muutti ruokailutapani aivan täysin, saatoin syödä ranskalaisia ja paahtoleipää päivät pitkät ja öisin sitten vielä jotain ällömakeaa jäätelöä yms.
Lihosin todella nopeasti huomattavan paljon ja lopetin lääkkeen 6kk sen aloittamisesta. Itse masennukseen lääke kyllä terapian ohella auttoi ja sain siitä potkun persauksille parantumiseen, mutta tuon ruokahalun muuttumisen takia en ikinä, missään elämäntilanteessa enää harkitsisi kyseistä lääkettä.

Päivämäärä:   19.11.24 22:29:34

Itse käytin n. 10 vuotta. Seurauksena orgasmikyvyttömyys (tunto alkoi palata kunnolla vasta jokunen vuosi lääkkeen alasajon jälkeen) ja sellainen "haaleassa vedessä" -olo.

Lähettäjä: Jepulis 
Päivämäärä:   19.11.24 22:56:09

Syön epilepsialääkkeitten rinnalla. Ei haittavaikutuksia

Lähettäjä: Helsinki 
Päivämäärä:   19.11.24 23:02:16

Nään aivan pimeitä unia eikä uni ole palauttavaa. Ruokahalu on kadonnut täysin, mielestäni myös makuaisti on ”heikentynyt”. Mikään ei oikein maistu miltään.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.11.24 23:02:47

Orgasmi kyvyttömyys ja sydämen laajentuminen joka piti operoida.

Tosin sydänasia diagnosoitiin toiseen asiaan eikä tietenkään tähän lääkkeeseen. Olin lopettanut lääkkeen eñnen leikkausta ja leikkauksen jälkeen todettiin että leikkaus on auttanut heti ja sydän on supistunut. Mitään mahdollisuuksia siihen että lääke aiheutti laajentumisen ja sen lopettaminen supistumisen ei tietenkään ole.

Lääkäreillä on lojaliteettivelvollisuus toisiaan kohtaan. Joten virhe on potilaassa, lääke ja operaatiot on tarpeen jos joku on näin todeñnut tai määrännyt

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.