Lähettäjä: Äijä
Päivämäärä: 19.11.24 18:49:25
Mies: [hymyillen] Anteeksi, mutta mun oli ihan pakko tulla sanomaan, että sun hymy valaisee koko paikan.
Nainen: [hymyilee takaisin] Voi kiitos, sehän on aika kohteliaisuus.
Mies: No, se on ihan totta. Mä mietin, ootko sä täällä usein vai oliko mulla vain tuuria tänään?
Nainen: Käyn silloin tällöin, tykkään tästä kahvilasta. Hyvä tunnelma ja kahvi on loistavaa.
Mies: Sama täällä! Mä tulen tänne yleensä joko töiden jälkeen tai silloin, kun haluan vähän paeta arkea. Sä selvästi tiedät, mistä löytyy parhaat paikat.
Nainen: [naurahtaa] No, ehkä mä tiedänkin. Mitä sä yleensä juot täällä?
Mies: Cappuccino, ehdoton suosikki. Mutta jos sä suosittelisit jotain, niin voisin uskaltaa kokeilla jotain uutta.
Nainen: Hmm, no ehkä sun pitäisi kokeilla chai lattea. Se on mun go-to juoma, etenkin näin talvella.
Mies: Chai latte? Selvä, se menee testiin. Mutta mä keksin jo yhden ehdon.
Nainen: Ai minkä ehdon?
Mies: Että sä oot paikalla, kun mä maistan sitä ensi kerralla. Eihän tällaisiin suosituksiin voi luottaa muuten.
Nainen: [naurahtaa punastuen] Hyvä yritys! Ehkä se onnistuu, jos mä satun olemaan täällä.
Mies: No, voisit tietty tehdä mun elämästä helpompaa ja antaa vaikka sun numeron. Niin voin varmistaa, että osutaan paikalle samaan aikaan.
Nainen: [miettii hetken, mutta hymyilee sitten ja ojentaa puhelimensa] Selvä, katsotaan mihin tämä johtaa.
|