Lähettäjä: Hukassa
Päivämäärä: 19.11.24 17:02:03
Huono otsikko, mutta en keksinyt parempaa.
Kuinka olette toimineet, kun olette hakeneet töitä useaan eri paikkaan ja valitsemisprosessit menevät osittain päällekkäin.
Tilanne se, että olen käynyt nyt 3 paikassa haastattelussa ja ensiviikolla 2 paikkaan saan tiedon olenko tullut valituksi. Sen lisäksi olen menossa vielä yhteen haastatteluun tällä viikolla. Kaikki paikat määräaikaisia eli ei voi purkaa sopimusta, jos mielenkiintoisempi löytyy. Hakijoita ollut valtava määrä joten periaatteessa, jos nyt tulen valituksi niin kannattaisi ottaa ensimmäinen paikka josta ollaan yhteydessä, mutta yksi paikka johon nyt hain josta todennäköisesti tulee ensimmäisenä vastaus ei nyt kuitenkaan ehkä iske vaan muut 3 paikkaa kiinnostaa enemmän. En vaan tiedä mitä tehdä, jos tuosta ekasta paikasta sanotaankin, että saan paikan.
Kuinka muut ovat vastaavassa tilanteessa toimineet? Töihin kuitenkin pakko päästä. Olen siis ollut opintovapaalla ja nyt valmistun ja vanhasta työstä olen irtisanoutunut.
Toisaalta lupaavaa, että ihan kaikkiin olen päässyt haastatteluun mihin olen hakenut, mutta olenko hölmö, jos jää vitkuttelemaan vastauksen antamisessa ja odotan 2 muusta vastausta ennen kuin hyväksyn tuon ensimmäisen. Viimeisen kanssa vastaus aika varmaan menee sen verran pitkälle ettei ekassa paikassa hyväksy niin pitkää harkinta aikaa.
|